Fibonacci Skrevet 1. mars 2006 #3181 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper formen din er ok og at du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #3182 Del Skrevet 1. mars 2006 Herlig babypromp! :ler: Så fint det teppet ditt blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #3183 Del Skrevet 1. mars 2006 DET ER MARS!!! -måneden du blir mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #3184 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg tror jeg graver meg ned! Det er liksom noe HVER dag!!! I natt har jeg sovet dårlig fordi lillegutt har vært helt turbo og blæren min har levd et hyperaktivt liv den også... I tillegg fikk jeg meld om at ei jeg kjenner var på vei til føden kl. 00:30, og da ble jeg jo helt satt ut! Hun fikk forresten ei jente i morges! ...og nå sitter jeg her med kink i kjeven! Har skikkelig vondt! Forsøker å liksom "tygge" på plass en sene eller muskel som tydeligvis har hengt seg opp på feil sted, men det går ikke...og det gjør så vondt! Hva skjer med meg fortiden da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 1. mars 2006 #3185 Del Skrevet 1. mars 2006 Kommer jo til å stå damer i kø og vente på den lille prinsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. mars 2006 #3186 Del Skrevet 1. mars 2006 Uff, så mye du skal utsettes for nå da!! Det er tydeligvis ikke grenser... Kanskje kroppen din har valgt å gi deg masse problemer nå, sånn at fødselen går som en lek og barseltiden bare kan nytes Ser ut som om Jacob blir eneste gutten i jentegjengen din?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. mars 2006 #3187 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #3188 Del Skrevet 1. mars 2006 Uff, så mye du skal utsettes for nå da!! Det er tydeligvis ikke grenser... Kanskje kroppen din har valgt å gi deg masse problemer nå, sånn at fødselen går som en lek og barseltiden bare kan nytes Ser ut som om Jacob blir eneste gutten i jentegjengen din?! ← Ja, tenk om DET var tilfelle da! Det hadde vært noe! Lov å håpe! :grine2: Ja, Jacob får ikke selskap av mange gutter akkurat! Eneste gutten i nær "omkrets" nå er den ene nevøen vår Niklas, som blir 2 år i mai. Ellers er det bare kusiner som venter på han... Men her på tunet hvor vi bor er det faktisk nesten bare gutter da... Det er tre jenter mot 10 gutter! Og de jentene bor liksom litt utenfor tunet, så de ser man ikke så mye til uansett! Snakk om! --- Skjønner ikke at det er mars allerede jeg! Bare inne på SM i marsklubben ble det født 5 babyer nå i natt!!! Skikkelig BOOM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #3189 Del Skrevet 1. mars 2006 OJ - 5 babyer i natt! Og ny venninne-baby, det er jo stas da! Uff, jeg må si jeg syns synd på deg for tida, TT, det er godt det har blitt mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #3190 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper kjeven løsner litt og at dagen blir bra! Det blir kjempefint det broderiet ditt. Og utrolig morsom talkumfjert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 #3191 Del Skrevet 1. mars 2006 Innom å sprer litt solskinn i boka di i dag, vi har nemlig masse utenfor huset. Jeg begynte på et slikt sengeteppe da eg ble gravid med lillemor, ble ikke ferdig. Lette det opp igjen da jeg ble gravid med pondus, bler heller ikke nå ferdig. Men er godt over halvveis, så til neste baby da må det vel bli ferdig. Litt annet mønster enn ditt, jeg har kaniner og måner og stjerner etc. Men er bestilt fra AM sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2006 #3192 Del Skrevet 1. mars 2006 Alt blir så mye bedre snart vennen min! Nå er vi jo inne i mars måned, og om ikke lenge så er du nybakt mamma med et skjønt lite gull i armene! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. mars 2006 #3193 Del Skrevet 1. mars 2006 tenk innen denne mnd er over er du sannsynligvis MAMMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. mars 2006 #3194 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper du får sove godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #3195 Del Skrevet 1. mars 2006 Heisann vennen! Kjedelig at du føler det tufs for tiden. Heldigvis er det ikke lenge igjen av svangerskapet nå. Husker at jeg også syntes den siste tiden var slitsom. Men så fint teppet ditt blir da! Husker jeg skulle strikke hentesett til Eldstemann da jeg gikk gravid med han. Men jeg var så trøtt og sliten i hele svangerskapet at jeg kom ikke særlig langt. Ga det til svigermor og spurte om ikke hun kunne strikke ferdig for meg Men da ble det ferdig til tiden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #3196 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper du sover godt i natt snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #3197 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, nå er det ikke så lenge til jeg tasser... Orker bare ikke lalle helt enda, for jeg har skikkelig vondt i magen nå, og da får jeg ikke roen i senga! I mellomtiden kan jeg jo skryte litt av framgangen på teppet! I går: I dag: Kan dere se at jeg har kommet lenger!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #3198 Del Skrevet 1. mars 2006 Selvsagt kan vi se fremgangen søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #3199 Del Skrevet 1. mars 2006 Jepp, dette går framover! Håper du får sove godt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #3200 Del Skrevet 1. mars 2006 Selvsagt kan vi se fremgangen søte deg ← Så koselig å se deg i dagboken min igjen! Håper alt er vel med deg og dine - store som små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå