Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #3161 Del Skrevet 28. februar 2006 Så flink du er som broderer sengeteppe! Det blir jo kjempefint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 28. februar 2006 #3162 Del Skrevet 28. februar 2006 Her er det moro å komme på besøk :-D Flott sengeteppe du broderer, TT, er imponert over hvor mange som får sånt til jeg.. Selv kommer jeg nok ikke til å lage noe som helst, men flinke besteforeldre og gamle tanter som allerede er i gang. Tenk, nå får du snart se Jacob på ordentlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. februar 2006 #3163 Del Skrevet 28. februar 2006 er litt seint ute jeg men.. jeg skjønner heller ikke noe av hva som er tiss og hva som er kne å sånne ting.. 3D trur jeg er en fin ting når det blir min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. februar 2006 #3164 Del Skrevet 28. februar 2006 Fiiint teppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. februar 2006 #3165 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei på deg Teddy!!! Så fint at du har hatt en fin dag. Og for en disskusjon det har vært her inne i dag da. Jeg kunne se på UL bildene at DET var utstyret, men at det og det og det var kne, rompe og lår... Nei... Stakkars liten. Her sittes det på utsiden og disskuteres i det uendelige hva som er hva på sønnen din. Jeg har også tenkt tanke "hva om JM har tatt feil på UL, og at det er en jente og ikke en gutt". MEn jeg har liksom ikke en jente-følelse heller. Har i huset får ikke mannen 2uker med permisjon med lønn i forbindelse med fødsel. Vi tenkte mannen skulle ta seg to uker ferie i forbindelse med fødselen. Er liksom litt betryggende å være to helt i starten når man får hjem med denne nye verdensborgeren. Tror det kan være SKREMMENDE å være helt alene... Håper du får en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. februar 2006 #3166 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg skjønte UL-bildet kjempegodt! (Dette var altså ikke ironi.) Vi så et nesten tilsvarende bilde av knøttet på UL inn nedenfra med et lår ut til hver side og en liten dings rett opp i midten! Morsom diskusjon forresten. Fint sengeteppe du broderer! Håper du får flere dager som er litt bedre enn de verste var. (Eller at Jacob peller seg ut snart.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 #3167 Del Skrevet 28. februar 2006 Alle er så flinke med håndarbeid.............!! Må lære meg noe jeg også..en dag!! Håper lille gutten ikke lar deg vente for lenge nå!! Tenk så koselig det skal bli da! Få han ut og snuse på han og bare kose og være god å vite at han er din og bare din!-Og mannen din sin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3168 Del Skrevet 28. februar 2006 Takk for så mange fine tilbakemeldinger! Jeg er litt i det "syk humor"-hjørnet nå, så da slenger jeg inn denne... Enjoy! Talkumfjert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. februar 2006 #3169 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 28. februar 2006 #3170 Del Skrevet 28. februar 2006 Kjempemorsom video Teppet blir kjempefint! Passer kanskje best som sommerteppe uansett, og du blir sikkert ferdig til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. februar 2006 #3171 Del Skrevet 28. februar 2006 Så fint det teppet blir! Fikk ikke opp noen video jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3172 Del Skrevet 28. februar 2006 Så fint det teppet blir! Fikk ikke opp noen video jeg... ← Så dumt! Linken funker når jeg trykker på den... Kanskje det har noe med media-program på dataen da!?? :klø: --- Hurra for fremgangen på teppet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 28. februar 2006 #3173 Del Skrevet 28. februar 2006 Flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. februar 2006 #3174 Del Skrevet 28. februar 2006 Flinke jenta altså! Jacob er heldig som har så flink mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. februar 2006 #3175 Del Skrevet 28. februar 2006 Så fint det blir teddy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. mars 2006 #3176 Del Skrevet 1. mars 2006 vedlig flink er du! Teppet blir så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. mars 2006 #3177 Del Skrevet 1. mars 2006 Så flott teppe! Inspirerer meg til å begynne med litt håndarbeid igjen dette jo! Hvordan går det med formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 #3178 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det bare å legge inn bestilling på sånt teppe eller..........?! Skjønner ikke hvordan du får det så fint! Det var noe jeg skulle spørre deg om men nå klarte jeg å glemme det..........hmmmm...mon tro hva det var..... Ja,ja du får ha en strålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #3179 Del Skrevet 1. mars 2006 Det går jo unna med det teppet da, TT! Nå, hvordan er formen din i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mars 2006 #3180 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei på deg Teddy!!! Synes du er kjempe flink med det teppe jeg altså. . Hvordan er formen din idag??? Håper du har en like fin dag idag som du hadde igår. Ønsker deg en fortreffelig dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå