monja Skrevet 28. februar 2006 #3121 Del Skrevet 28. februar 2006 Så godt å høre at dagen din er bra. Du får nyte alle gode dager du får framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 28. februar 2006 #3122 Del Skrevet 28. februar 2006 TENK hvis Jacob er en jente a'??? H*n er sikkert ikke det, mtp at du har sett utstyret hans, men TENK hvis det bare var luftbobler eller noe som legen tok feil av?? ← Luftbobler? Frekk, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 #3123 Del Skrevet 28. februar 2006 Så bra at du føler deg bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3124 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) TENK hvis Jacob er en jente a'??? H*n er sikkert ikke det, mtp at du har sett utstyret hans, men TENK hvis det bare var luftbobler eller noe som legen tok feil av?? ← Ehhh... Tror IKKE det altså! Samtlige som er UL-bildet fra sist UL er ikke i tvil. Er det jente så kommer hun ut med penis og baller, for å si det sånn... Se her da: Ikke kom og si du ikke ser den "opp ned" isen med litt skeivt kremmerhus og to kuler!?? Endret 28. februar 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3125 Del Skrevet 28. februar 2006 Luftbobler? Frekk, eller? ← Ja, fy flate... Gjøre narr av tissemannen til lillegutt på den måten!?!? Slem, slem Philippa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. februar 2006 #3126 Del Skrevet 28. februar 2006 Ikke mye tvil om utstyret hos Jacob nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. februar 2006 #3127 Del Skrevet 28. februar 2006 Unnskyld da!! Mener ikke å være frekk, men jeg klarer ikke å se hverken pikk, pung eller kremmerhus! *ler så jeg gråter* :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. februar 2006 #3128 Del Skrevet 28. februar 2006 ← Ser ikke sammenheng på et kne der oppe og et lår der nede og utstyret i midten.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. februar 2006 #3129 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg ser heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. februar 2006 #3130 Del Skrevet 28. februar 2006 Ser ikke sammenheng på et kne der oppe og et lår der nede og utstyret i midten.. :klø: ← Vi ser han fra siden, kneet på venstre beiner og låret på høyre beinet, også utstyret mellom beina. Tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. februar 2006 #3131 Del Skrevet 28. februar 2006 Eller kanskje likevel. Det er kneet på det ene beinet og låret på det andre beinet? Og da er jo utstyret i midten, men hvordan ser man at det er gutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. februar 2006 #3132 Del Skrevet 28. februar 2006 det er i så fall et voldsomt stort kne... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #3133 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg må le av dere, jenter! Når jeg ser på det ul-bildet så skjønner jeg hvorfor det kalles tissefant - for for meg ser den lille "oppned-isen" ut som et lite elefant hode med to ører og en snabel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3134 Del Skrevet 28. februar 2006 Ser ikke sammenheng på et kne der oppe og et lår der nede og utstyret i midten.. :klø: ← Ok, tenk deg at du skal stelle en unge som ligger flatt med venstre side mot deg og hodet til høyre... Så løfter du beina opp for å vaske, og du får knærne litt opp mot høyre, og venstre lår blir liggende nede. Nei, uff - detta ble jo helt sykt... Klarer du VIRKELIG IKKE å SE det!??? Jeg prøver med enda en forklaring... Skjønner du mer nå!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. februar 2006 #3135 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg må le av dere, jenter! Når jeg ser på det ul-bildet så skjønner jeg hvorfor det kalles tissefant - for for meg ser den lille "oppned-isen" ut som et lite elefant hode med to ører og en snabel! ← Ja muuuuulig at jeg kan se at det er en elefanttiss...meeen, har smågutter så store baller da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. februar 2006 #3136 Del Skrevet 28. februar 2006 Dette var en morsom diskusjon! Man ser ham vel forfra, litt nedenfra, så det vi ser, er høyre kne, venstre lår, og så utstyret i midten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3137 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg må le av dere, jenter! Når jeg ser på det ul-bildet så skjønner jeg hvorfor det kalles tissefant - for for meg ser den lille "oppned-isen" ut som et lite elefant hode med to ører og en snabel! ← Hihi... Men du ser det i allefall! --- Philippa - selvsagt tar jeg meg IKKE nær av det. Dette er bare skoy! Men jeg prøver jo bare å forklare da, ikke sant... --- ...og ja, kneet tilhører det høyre beinet, mens låret er det venstre, og stumpen er liksom nederst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. februar 2006 #3138 Del Skrevet 28. februar 2006 nå ser jeg det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3139 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Ja muuuuulig at jeg kan se at det er en elefanttiss...meeen, har smågutter så store baller da? :klø: ← Jupp! Gutter får mye østrogen fra mor som gjør at utstyret "hovner" opp og ser ganske så staselig ut i begynnelsen! Mange menn som STOLTE tror at sønnen slekter på dem... :hoho: Endret 28. februar 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. februar 2006 #3140 Del Skrevet 28. februar 2006 Dette var festlig!! Ser det nå..men hadde ALDRI skjønt hva som var hva om ikke du hadde forklart det Toria! (får man en innføring i bildetolkning av jordmor når man er gravid..??hvis ikke vet jeg om flere kommer til å slite litt her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå