Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TENK hvis Jacob er en jente a'???

H*n er sikkert ikke det, mtp at du har sett utstyret hans, men TENK hvis det bare var luftbobler eller noe som legen tok feil av?? :ler:

Luftbobler? Frekk, eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TENK hvis Jacob er en jente a'???

H*n er sikkert ikke det, mtp at du har sett utstyret hans, men TENK hvis det bare var luftbobler eller noe som legen tok feil av?? :ler:

Ehhh... Tror IKKE det altså! Samtlige som er UL-bildet fra sist UL er ikke i tvil. Er det jente så kommer hun ut med penis og baller, for å si det sånn...

:hoho:

Se her da:

gallery_7814_123_19781.jpg

Ikke kom og si du ikke ser den "opp ned" isen med litt skeivt kremmerhus og to kuler!??

:lol:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftbobler? Frekk, eller?  :ler:

Ja, fy flate... Gjøre narr av tissemannen til lillegutt på den måten!?!?

Slem, slem Philippa! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld da!! :ler: Mener ikke å være frekk, men jeg klarer ikke å se hverken pikk, pung eller kremmerhus! *ler så jeg gråter* :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke sammenheng på et kne der oppe og et lår der nede og utstyret i midten.. :klø:

Vi ser han fra siden, kneet på venstre beiner og låret på høyre beinet, også utstyret mellom beina. Tror jeg da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Eller kanskje likevel. Det er kneet på det ene beinet og låret på det andre beinet? Og da er jo utstyret i midten, men hvordan ser man at det er gutt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le av dere, jenter!

Når jeg ser på det ul-bildet så skjønner jeg hvorfor det kalles tissefant - for for meg ser den lille "oppned-isen" ut som et lite elefant hode med to ører og en snabel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke sammenheng på et kne der oppe og et lår der nede og utstyret i midten.. :klø:

Ok, tenk deg at du skal stelle en unge som ligger flatt med venstre side mot deg og hodet til høyre...

Så løfter du beina opp for å vaske, og du får knærne litt opp mot høyre, og venstre lår blir liggende nede. Nei, uff - detta ble jo helt sykt...

Klarer du VIRKELIG IKKE å SE det!???

:eeeh:

Jeg prøver med enda en forklaring...

post-7814-1141128412_thumb.jpg

Skjønner du mer nå!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på det ul-bildet så skjønner jeg hvorfor det kalles tissefant - for for meg ser den lille "oppned-isen" ut som et lite elefant hode med to ører og en snabel! :ler:

:ler: Ja muuuuulig at jeg kan se at det er en elefanttiss...meeen, har smågutter så store baller da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Dette var en morsom diskusjon! :hoho:

Man ser ham vel forfra, litt nedenfra, så det vi ser, er høyre kne, venstre lår, og så utstyret i midten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi... Men du ser det i allefall! ;)

---

Philippa - selvsagt tar jeg meg IKKE nær av det. Dette er bare skoy! Men jeg prøver jo bare å forklare da, ikke sant... :sjarmor:

---

...og ja, kneet tilhører det høyre beinet, mens låret er det venstre, og stumpen er liksom nederst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja muuuuulig at jeg kan se at det er en elefanttiss...meeen, har smågutter så store baller da? :klø:

Jupp!

Gutter får mye østrogen fra mor som gjør at utstyret "hovner" opp og ser ganske så staselig ut i begynnelsen!

:ler:

Mange menn som STOLTE tror at sønnen slekter på dem...

:hoho: :hoho: :hoho:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::ler: Dette var festlig!!

Ser det nå..men hadde ALDRI skjønt hva som var hva om ikke du hadde forklart det Toria!

(får man en innføring i bildetolkning av jordmor når man er gravid..??hvis ikke vet jeg om flere kommer til å slite litt her... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...