Gjest Markblomsten Skrevet 27. februar 2006 #3081 Del Skrevet 27. februar 2006 Håper legebesøket blir en positiv opplevelse, og at du har det litt bedre snart. For dette høres jammen meg ikke godt ut altså! Sender over en lang og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. februar 2006 #3082 Del Skrevet 27. februar 2006 Håper livet ser litt lysere ut når du har vært hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #3083 Del Skrevet 27. februar 2006 Takk, jentene mine! Hjemme fra legebesøket nå... Både urin og BT er meget bedre , så foreløpig er det ingen alarm mtp. svangerskapsforgiftning. Men jeg skal på ny kontroll 2. mars igjen da...så jeg blir i det minste fulgt godt opp! Foten er det ingenting å gjøre med - de ER en hissig senebetennelse som har bestemt seg for å lage et helvete for meg, og jeg kan ikke annet enn å slite i sofaen og dope meg på Paracet hvis det blir for ille! That´s it! Men JA, det hjelper å hvile...men det går nok ikke over av seg selv. Har jo hatt senebetennelse i venstre håndledd nå i snart to måneder, og selv om det ikke er like hissig som det var i begynnelsen, så sitter det der latent og verker innimellom. Nå er senebetennelsen i beinet mye hissigere også, enn i hånden, så her blir det nok medikamentell behandling etter fødsel. Fikk ingen krykker på legevakten, ei heller hos legen i dag - jeg fikk bare beskjed om å holde beinet høyt hevet når jeg sitter og gå minst mulig. Sabla lett med mannen i Arendal, foreldre i Oslo og to venninner som begge enten er syke, har sykt barn eller ligger på barsel... Kommer til å bli kombinert PC- og sofaslave jeg nå, i innspurten her! Så sorry, men NÅ håper jeg rett og slett at lillegutt kommer fortere enn svint. Bare jeg kommer meg til uke 37 nå til lørdag, så er det pokker meg fritt frem! Jeg orker virkelig ikke å gå overtid med dette styret her, føler meg jo helt invalidisert! Så send meg gjerne noen gode fødevibber slik at det IKKE blir snakk om mange ukene nå! P.S. Noen som har et venstrebein til overs eller til låns!????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #3084 Del Skrevet 27. februar 2006 Kjæreste Teddyen min, fikk så vondt av deg da jeg leste meldingen som du sendte i natt. Det høres absolutt IKKE godt ut og du har alle rettigheter til å syte og klage så mye som du bare orker. Du har min fulle sympati for å si det sånn. Det passer jo veldig dårlig at mannen må jobbe såpass mye fremover og at du ikke har noen til å passe litt på deg den neste tiden. Håper bare at Jacob bestemmer seg for å ta turen ut så fort som mulig for å gå slik du gjør noe er jo ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 27. februar 2006 #3085 Del Skrevet 27. februar 2006 Kjære Jacob! Mamma har ganske vondt nå..i både bekken, fot og håndledd. Ikke at det er din skyld, men det hadde hjulpet noe veldig hvis du kom så fort som mulig, og gjerne i et raskt tempo sånn at mamma slapp å føde i maaange timer. Håper du tar disse ordene til ettertanke..verden er ganske så ålright her på utsiden også Hilsen Philippa! (som er født på en mandag by the way) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. februar 2006 #3086 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei Teddy!!!! HER KOMMER MASSE FØDSELSVIBBER!!!! FØDE, FØDE, FØDE, FØDE, FØDE!!!!!! Kan du se at de kommer svevende til deg gjennom PC-skjermen??? Så fint at BT og urin var bedre hos lege idag og at du får tett oppfølging!!!! Ikke morro å være syk og ikke ha noen som kan være der hos deg nå. Ønsker deg en fantastisk fin mandag. PS: sender deg også masse godis, blader og en knall god kaffe gjennom denne fantastiske oppfinnelsen (internett). Kan du se dette komme svevende også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #3087 Del Skrevet 27. februar 2006 Hm...jeg tenker - nyfødt baby og senebetennelse i både hånd og fot... Høres ikke no' særlig ut... Har disse senebetennelsene noe å gjøre med graviditeten (mulig dette er et dumt spørsmål...) eller hvordan har du fått dem? Håper de går over til prinsen blir født, ellers blir det jo veldig tungvindt for deg... GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. februar 2006 #3088 Del Skrevet 27. februar 2006 Stakkars stakkars Teddyen vår! Synes så synd på deg nå! At du ikke kunne få noen krykker så du kommer deg lettere rundt da?? Det var jo godt å høre at BT og urin er bedre nå, men håper at du slipper å gå sånn lenge! Sender deg gjerne noen fødevibber! Venstrebeinet mitt sitter så godt fast at jeg tror ikke jeg får lånt det bort dessverre! (((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 27. februar 2006 #3089 Del Skrevet 27. februar 2006 En liten trøsteklem.... Frustrerende når kroppen ikke fungerer som den skal. Svigers sliter med senebetennelse, og jeg har skjønt at det gjør veldig veldig vondt. Og det fortjener ikke søte lille Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. februar 2006 #3090 Del Skrevet 27. februar 2006 Uff! Toria'n, da! Du kan ikke få mamsen og papsen til å komme og hente deg så du kan bli stelt med disse ukene når mannen likevel er borte? Du kan jo ikke gå alene hjemme sånn som du er nå... Vondt nok når man ikke er gravid om ikke du skal tråkke rundt på vond fot med ekstra kilo å bære på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. februar 2006 #3091 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg mener det jeg sa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 27. februar 2006 #3092 Del Skrevet 27. februar 2006 Huff da! Sender deg en god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #3093 Del Skrevet 27. februar 2006 ...og jeg mener dette: NÅ KAN DU KOMME, LILLEGUTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. februar 2006 #3094 Del Skrevet 27. februar 2006 Kooooom da, lille Jacobgutten, så skal alle KG-tantene dine bake kaker til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. februar 2006 #3095 Del Skrevet 27. februar 2006 Å, så kjedelig å ikke være i form. Særlig nå som det begynner å bli ganske tungt allikevel. Håper senebetennelsen gir seg fortere enn svint. ' Lykke til i innspurten, håper ikke Jacob lar vente på seg, men hører på mamma'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. februar 2006 #3096 Del Skrevet 27. februar 2006 Sender over en god og maaaange føde vibber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #3097 Del Skrevet 27. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #3098 Del Skrevet 27. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. februar 2006 #3099 Del Skrevet 27. februar 2006 Innom med stor god bedrings til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. februar 2006 #3100 Del Skrevet 27. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå