Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært innom. Håper helgen var vellykket og at alt ellers er bra.

Liten kos til jacob`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at filer og sånt kan reddes! Utrolig irriterende når man mister ting på den måten. Back up, back up, back up... har lært meg det! :ler:

Håper lørdagen ble vellyket!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Så flott at det kan ha gått bra med alt du har lagra på pc'n din. Når jeg leser om sånt så blir jeg kjemperedd for at det skal skje noe sånt med pc'n min også...burde ABSOLUTT lagre bilder o.l på cd ja...Har heldigvis alle bryllupsbildene på cd. *tror jeg*

Det blir koselig å få deg tilbake på Kg, TT! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Sniker innom en tur igjen... Så utrolig som dagboken min har levd sitt eget liv i det siste da!?!! :overrasket: Bare koselig det altså, men jeg går jo glipp av så mye! :sjenert:

Når det kommer til data så vet jeg ikke tid jeg er tilbake... Som sagt har vi så langt bare fått en pekepinn på at mye kan reddes, men hvor lang tid det vil ta å fikse den og få den i retur, det har jeg ingen idé om, dessverre. Innstiller meg på at det tar tid, men håper i det lengste at den kommer fort, fort, fort! :Nikke:

Ifl. UL er jeg 32 uker til lørdag, altså 31+4 i dag! Tenk dere, 32 uker!!! :redd: Tiden flyr synes jeg - men vi har det da bra alle tre. Lillegutt sparker som bare det, både natt og dag fortiden, og ja, det blir litt ymse mtp søvn. Jeg har nok kommet så langt som til å pådra meg bekkenløsning gitt, og har som en følge av det en god del vondt i rygg og symfyse/lysk. Skal ta det opp med legen til uken, når jeg skal på kontroll. Til uken skal jeg også på særskilt samtale med jordmor på fødeavdelingen - håper det kan roe nervene litt. Jeg er fremdeles livredd for fødsel, men må innrømme at jeg de siste dagene omtrent har tenkt at det like godt bare kan skje HER & NÅ, så blir jeg ferdig med det! :grine2: Gleder meg VELDIG til å få hilse på den lille prinsen min! :hjerte:

Litt om lillegutt akkurat nå:

Nær 38 cm lang fra topp til tå og 1800 gram tung!!!

Stor gutt jo - enda det ikke ser sånn ut på meg. Joda, jeg ser gravid ut...men ingen tror meg når jeg sier at jeg har termin 27. mars ifl. UL! :roll:

Og ellers er alt vel. Jeg har riktignok pådratt meg en lei senebetennelse i venstre hånd og sitter nokså bandasjert og handicapet her, men det går! ;) Så og si hver dag nå gjør vi nye innkjøp, og i dag fikk jeg med meg trappegrind, lekegrind og ammepute på jubileumssalg her i byen. Ikke dumt! :sjarmor:

Vi kommer forresten til Oslo i morgen kveld. Skal levere et vinkjøleskap som vi opprinnelig ga til pappa til jul, men som Expert ikke klarte å levere til Oslo. Neida, de kom hjem til oss i sør de! :sur: Men altså, kjekt å være i Oslo da - skal raide IKEA på fredag tenker jeg! :ler::danse:

Må rulle videre jeg...har litt å gjøre før bilen skal pakkes i kveld, ettersom jeg skal jobbe imorgen. Men kanskje kommer jeg innom i helgen - trass i startproblemer så har jo foreldrene mine fått seg adsl! :)

Tidlig ute kanskje, men GOD HELG!!!

:klem: fra TT og magetrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så hyggelig med en liten TT-oppdatering. Er jo snart bare 2 måneder igjen til terminen jo :hoppe:

Får satse på at pc-en din snart er frisk slik at vikanskje ser deg litt mer her inne.

Og god tur til Oslo

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo!!! :grine2: Tenk at du er så langt på vei allerede!! Håper virkelig du er tilbake på nett for fullt snart, så vi kan følge deg den siste tiden i graviditeten! :klem: God tur til Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at det nærmer seg terminen allerede, TT!!! Det er jo ikke lenge siden du ble gravid!!! :ler:

Håper det går like fort med meg! ;)

Ha en fin tur til Oslo!

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! :tommelsmil:

Koselig med litt Teddy-oppdateringer igjen.

Og jeg som har så lyst til å se din gravide mage....kanskje du får lastet opp noen bilder hjemme hos mor og far i helgen???

Riktig god helg og kjør forsiktig til Oslo i morgen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kos å se deg her inne igjen! :klem:

Det er helt sprøtt å tenke på at lillegutt er så stor inne i lille magen din :overrasket: Det siste halvåret har gått veldig fort - på en måte - og på andre måter ikke.

Håper du får en fin fødselssamtale med jordmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg igjen!

Gikk utdrikningslaget bra?

Det nærmer seg virkelig for deg nå! Bare 8 uker igjen til UL-termin jo! Lykke til med jordmorsamtale på sykehuset - håper det hjelper!

Kjedelig å høre om bekkenløsning og senebetennelse da :troest:

Ha det fint så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Så koselig å se deg igjen.

Tror nok den samtalen med JM på barsel kommer til å roe deg ganske mye. Dette er jo det de kan og det skulle bare mangle at de atr seg litt tid og gir deg GOD informasjon. Bare husk å spør dersom det er noe du lurer på. Ikke tenk at dette er sikkert et KJEMPE teit sprøsmål.

Ha en super dag på ikea. Dit skal jeg også på fredag. Kanksje vi møtes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...