Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Hei alle dere kjære søte jentene mine...

:vinke:

Jeg rekker ikke oppdatere meg helt her, siden jeg må være i sentrum igjen til lunsj 13.40...men jeg skal være kjapp og skrive det jeg kan! :)

Dagene går, selv om jeg nær sagt har abstinenser og savner dere her inne noe fryktelig! :( Det er SÅ kjipt å ikke ha PC! :grine:

Dataen tålte tydeligvis ikke overgangen til 2006 og svartnet helt 2. nyttårsdag. Vi har imidlertid fått klarsignal fra leverandør og de skal fikse den på garanti (regnet med feil på harddisk bla bla bla), venter bare på lapp med ferdig betalt porto og forsikring. Vet ikke hvor lang tid det vil ta - den skal jo sendes tur retur, samt fikses...så jeg er uten nett og KG på ubestemt tid. Men jeg lover å titte innom på dager som dette, da jeg har mulighet...om enn bare for en kjapp titt! ;)

Det skjer ikke så mye om dagen. Men badet er neeeesten helt ferdig. Nå mangler vi bare listing av taket og ferdig fuging av hjørner ++ Ellers er alt av spotter og interiør på plass og vi stortrives. Kan til og med bruke kablene, og det er himmelsk å stå opp til et lunkent gulv! :sjarmor:

Sover litt dårlig de siste nettene, da lillegutt har funnet ut at han er jækla god på salsa... :ler: Men ellers har vi det bra alle tre! :Nikke:

Er ifl. UL 29 uker og 2 dager på vei i dag, og i natt slo det meg at jeg innen 12 uker nå har blitt mamma! :hjerte::redd: Det er skrekkblandet fryd det!!!

Jeg savner dere altså helt utrolig masse og håper å være på nett igjen så snart jeg syner muligheten, og at rep av PC ikke tar år og dag!!

:kose: og :kyss: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

*venter spent på oppdatering*

:hoppe:

Og den kom mens jeg skrev denne...

Endret av Markblomsten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese noen ord fra deg igjen TT! :klem:

Kjipt dette med pc'n, men vi kommer til og holde stor velkommen hjem fest for deg når den er reparert og du er back for good på kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så koselig med oppdatering! Skjønner godt at du er strålende fornøyd med nytt og lekkert bad!

Skjønner Jacob har det gøy med salsadansing om nettene. Skjønne lille gutten. Håper han blir ferdig med det snart.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Teddy!!!

Så koselig å høre noen ord fra deg. Og fint å høre at det er bra med dere begge. Salsa ja... :ler: . Denne gutten synes det er morro å om-møblere inne i hulen sin på kvelds- og nattestid. Ikke vondt enda bare veldig morro... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Nå ble jeg glad her!! Koselig at du fikk tittet innom sånn kjapt!

Så morsomt å høre om Jacobs nye hobby :grine2:

Den salsasjarmøren allerede!

Ja tenk...Snart blir du mamma...Det blir svære greier...!

Tiden går så fort! Syns ikke det er lenge siden du fikk to blå...*sukk*

Litt mimring her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TT! :klem:

Så fint å høre fra deg igjen! Nå er du snart over i 3. trimester, hvis jeg husker riktig? Ikke lenge igjen nå!!! :hoppe:

Så deilig med nesten-ferdig bad da, det er godt å varme kalde tær på varmekabler om morgenen!

Håper PC´en blir fiksa i en fei, dette er jo helt uholdbart! :grine:

Savner deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, tenk at det bare er plussminus 12 uker igjen :overrasket: Så utrolig koselig, jeg blir litt ør og fnisete av sånne babytanker :ler::hjerter_rundt:

Lurer forresten på om du eier et turkis skjerf og en svart jakke? I så fall kjørte jeg forbi deg her en dag da du var ute på tur "in da neighbourhood" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TeddyToria!

Håper PCen din blir frisk snart! Gøy å lese om Jacob som danser salsa... Jeg synes det er helt psyko å tenke på at knøttet faktisk skal UT! (Nå som jeg nesten har vendt meg til at han bor inni magen min.) Og du har jo kommet endel lengre enn meg... Så spennende!!! :)

Håper å se deg igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Her legger du igjen koselige spor hos meg, og så har du ikke vært hos deg selv engang!?! Du er nå søt! :klem:

Håper dere får dreisen på maskinen igjen, KG er ikke det samme uten deg! ;)

Er litt sulten jeg nå... Hm. Kanskje jeg må stikke på butikken en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,er helt uvirkelig når man tenker slik. Husker når jeg gikk med eldsta....til jul igjen har dere en liten jackob og en MASSE pakker :)

Rart og tenke slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare 1/3 igjen nå

de går nok for skal du see

(i allefall frem til de siste par ukene ;)

magen vokst noe mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Håper snart pc-en deres blir frisk slik at vi ser deg litt mer her inne. Kanskje det nærmer seg nytt magebilde også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, tenk at det bare er plussminus 12 uker igjen  :overrasket:  Så utrolig koselig, jeg blir litt ør og fnisete av sånne babytanker  :ler:  :hjerter_rundt:

Lurer forresten på om du eier et turkis skjerf og en svart jakke? I så fall kjørte jeg forbi deg her en dag da du var ute på tur "in da neighbourhood"  ;)

Nei, vet du...da jeg var hos jordmor her på tirsdag så konfronterte hun meg med at det nok bare var max 10 uker igjen... :overrasket::overrasket::overrasket: Hjelpes, jeg ble vettaskremt jeg!!! :grine2:

Og enda mer spooky, så JA...jeg har svart jakke og turkist skjerf!!! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...