Skytte Skrevet 2. januar 2006 #2361 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTT ÅR!!!!! Wow! Jacob har blitt stor ja!! Tenk det er ikke lenge før dere får treffe han!!! Ikke glem å puste inni mellom nå Ha en super dag og de beste ønsker for familien TT i 2006! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. januar 2006 #2362 Del Skrevet 2. januar 2006 var jo nesten en ferdig baby det der jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. januar 2006 #2363 Del Skrevet 2. januar 2006 Oi, så stor og fin han er nå!!! Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. januar 2006 #2364 Del Skrevet 2. januar 2006 Der var du, ja! Det er noe umåtelig pes å pusse opp - så jeg håper dere kommer i orden i hvert øyeblikk! Og så så stor som Jacob er blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. januar 2006 #2365 Del Skrevet 2. januar 2006 Hallo teddy - og GODT NYTT ÅR!! Gleder meg til å se endelige bilder av badet deres. Skjønner at det er deilig å ha flyttet hjem igjen. Hatt en fin jul eller?? Du skrev i boken min at det hadde vært litt mye...noe spesielt du tenkte på eller? Håper alt er bra med den vordende mor i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #2366 Del Skrevet 3. januar 2006 Sender over en jeg også. Har sendt deg en mail også jeg, sliter litt med den rosa avataren min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. januar 2006 #2367 Del Skrevet 3. januar 2006 Godt nyttår,TeddyToria og babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. januar 2006 #2368 Del Skrevet 3. januar 2006 Fikk melding av TeddyToria tidligere i kveld: "Heia. Nå som jeg endelig er på hjemmebane igjen svikter pc'n helt og har sluttet å virke. Så jeg kommer ikke på nett...:-( Borte på ubestemt tid! hils alle, kan du det?" Så nå gjør jeg som jeg skal, og hilser alle fra Teddy'n vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. januar 2006 #2369 Del Skrevet 3. januar 2006 Å, kjiper'n Hils tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. januar 2006 #2370 Del Skrevet 3. januar 2006 Hilser tilbake!! Kom snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #2371 Del Skrevet 4. januar 2006 Åhh neiiiii, savner Teddy!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 4. januar 2006 #2372 Del Skrevet 4. januar 2006 Så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. januar 2006 #2373 Del Skrevet 4. januar 2006 Ikke lov! Kan ikke noen sende en datakyndig person over til Teddy? Vi savner henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 4. januar 2006 #2374 Del Skrevet 4. januar 2006 Hallo Så kjipt at pc'en er ute av kontroll! Håper du snart er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. januar 2006 #2375 Del Skrevet 4. januar 2006 Så kjedelig da TT! Håper du får orden på dette, vi savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. januar 2006 #2376 Del Skrevet 4. januar 2006 Så kjedelig da TT! Håper du får orden på dette, vi savner deg! ← :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. januar 2006 #2377 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei Teddy!!! Så fint at badet begynner å komme seg raskt mot målet. Tenk så deilig når det endelig er FERDIG... Skal dere ha badekar??? Vi kar også et mål om å pusse opp badet før knøttet kommer. Blir ikke flislegging (ikke penger til det enda), så det blir en midlertidig løsning med ny maling og sette inn badekar. Regner med at det blir lettere å stelle en baby i badekar enn i et dusjkabinett. Tenk at det kun er 12uker igjen til termin. De ukene kommer sikkert til å gå kjempe fort. Før du vet ordet av det så ligger den lille bylten på brystet ditt. Ønsker deg en fortreffelig dag Teddy!!! fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. januar 2006 #2378 Del Skrevet 4. januar 2006 Oh no.....Jeg vet hvordan dette er,og det er fryktelig kjedelige greier!!!! Håper du er raskt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 4. januar 2006 #2379 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Så kjedelig med pc-en deres da. Krysser fingra for at du er raskt tilbake her. Merker det når du er borte ja... Endret 4. januar 2006 av Markblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #2380 Del Skrevet 4. januar 2006 Godt nyttår kjære Teddymor! Ser du har vært litt stresset med både det ene og det andre i det siste. Godt at badet snart er ferdig nå. Gleder meg masse til å se bilder av det ferdige prosjeket + nye magebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå