Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

GODT NYTT ÅR!!!!!

Wow! Jacob har blitt stor ja!! Tenk det er ikke lenge før dere får treffe han!!!

Ikke glem å puste inni mellom nå ;)

Ha en super dag og de beste ønsker for familien TT i 2006!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Der var du, ja! :klem:

Det er noe umåtelig pes å pusse opp - så jeg håper dere kommer i orden i hvert øyeblikk!

Og så så stor som Jacob er blitt! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo teddy - og GODT NYTT ÅR!!

Gleder meg til å se endelige bilder av badet deres. Skjønner at det er deilig å ha flyttet hjem igjen. Hatt en fin jul eller?? Du skrev i boken min at det hadde vært litt mye...noe spesielt du tenkte på eller? Håper alt er bra med den vordende mor i hvert fall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk melding av TeddyToria tidligere i kveld:

"Heia. Nå som jeg endelig er på hjemmebane igjen svikter pc'n helt og har sluttet å virke. Så jeg kommer ikke på nett...:-( Borte på ubestemt tid! hils alle, kan du det?"

Så nå gjør jeg som jeg skal, og hilser alle fra Teddy'n vår! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Teddy!!!

Så fint at badet begynner å komme seg raskt mot målet. Tenk så deilig når det endelig er FERDIG...

Skal dere ha badekar???

Vi kar også et mål om å pusse opp badet før knøttet kommer. Blir ikke flislegging (ikke penger til det enda), så det blir en midlertidig løsning med ny maling og sette inn badekar. Regner med at det blir lettere å stelle en baby i badekar enn i et dusjkabinett.

Tenk at det kun er 12uker igjen til termin. De ukene kommer sikkert til å gå kjempe fort. Før du vet ordet av det så ligger den lille bylten på brystet ditt.

Ønsker deg en fortreffelig dag Teddy!!!

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så kjedelig med pc-en deres da.

Krysser fingra for at du er raskt tilbake her. Merker det når du er borte ja... :sad:

Endret av Markblomsten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Godt nyttår kjære Teddymor!

Ser du har vært litt stresset med både det ene og det andre i det siste. Godt at badet snart er ferdig nå. Gleder meg masse til å se bilder av det ferdige prosjeket + nye magebilder :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...