Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Bare titter innom jeg! Må røre litt på meg så jeg ikke fryser til is i dette kalde landet...

Håper du har ei fin romjul og nytt bad snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

For noe dritt med sånne dustebad som ikke blir ferdig! :sur:

Men jul og 2006 ble det vel kanskje allikevel?

Veldig fint å være tilbake og lese om hvordan du har det! Ser frem til å skravles mer i 2006! :hoppe:

GODT NYTTÅR! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Teddy og riktig Godt Nytt År!

Stille fra din kant i romjulen. Håper du har det bra og at vi hører fra deg igjen snart her inne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, nå har det vært stille fra meg...men tiden strekker ikke til. Håper å komme sterkere tilbake for godt i løpet av uken! ;)

Meeeeeen...

GODT NYTT ÅR

Badet er i komminga, men noe gjenstår. Gleder meg MAX til det er heeelt ferdig altså! Det viktigste er uansett at vi har flyttet hjem igjen og kan bruke både do og dusj! :Nikke: Mamma og pappa har vært her siden vi kom hjem 29. desember, og de reiser i dag. Skal på jobb også, kl. 16, så det blir ikke mye pusterom...

Vil i allefall takke for alle innlegg og spor som er lagt igjen i dagboken min mens jeg har vært fraværende :) Også må jeg bare oppdatere aldri så lite på babyfronten, ettersom jeg på selveste nyttårsaften var hele 28 uker på vei! :danse: Det betyr at det nå er 12 uker igjen til termin! :redd::hoppe:

Fra 28 uker og 0 dager til 28 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 1100 g

CRL: 24,5 cm

Full lengde: 33,5 cm

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 26 uker gammelt. Hjernebølgenes mønster ligner det nyfødtes.

Fosteret blir stadig flinkere til å åpne og lukke øynene, suge og svelge. Lungene kan nå puste luft, men det er fremdeles best for fosteret å forbli i livmoren slik at det kan vokse seg større. For hver dag som går bedres prognosene for å få et sunt og friskt barn om for tidlig fødsel inntreffer. Fosterets kropp består av mellom to og tre prosent fett.

Sentralnervesystemet begynner også å bli så modent at fosteret klarer å regulere kroppstemperaturen og gjøre regelmessige pusteøvelser.

Hos gutter begynner testiklene å synke ned i pungen.

Tenk, nå veier han over 1 kg...og er mer enn halvparten så lang som han kommer til å være når han kommer ut! :hjerte:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR!

Får helt frysninger jeg nå - tenk at Jacob har blitt så stor, en hel kilo! Og 12 uker er jo fryktelig kort (bortsett fra de første 12 ukene av et svangerskap, da :tunge1: )

Tenk, snart ligger du med den lille gutten din på brystet ditt... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Det er så fasinerende altså, måten fosterene utvikler seg på.

Lykke til med de siste 12 ukene - ikke lenge igjen nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart å se sånne bilder og tenke på at den lille skapningen faktisk fins inni deg! Spennende altså!

Godt nytt år vennen! Det blir et spennende år for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa, og godt nyttår!

Er så dårlig til å ta turen innom andres dagbøker at jeg egentlig ikke fortjener å få noen hilsninger :rodme:

Tenk at Jacob er blitt så stor...helt utrolig!

Gleder meg til jeg har gått seks uker til og er oppe i 12 uker... drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg TeddyToria! :klem:

Det er helt utrolig at Jacob er blitt så stor alt! Og så bare 12 uker igjen til termin da... Det er egentlig ikke så lenge!

Det må være deilig å ha flytta tilbake, selv om badet ikke er helt ferdig! Kos deg videre snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...