Izaria Skrevet 20. desember 2005 #2301 Del Skrevet 20. desember 2005 Forresten, "vår" frisør har jo flyttet på seg, og jeg sendte svigermor til henne i dag for å ordne neglene og håret sitt, og svigermor ble sååå fornøyd! Syns at N var så søt og at hun kom unna alt som ble ordnet på henne med en god pris. Har sendt en sms til N om at jeg skal komme innom henne så fort jeg har penger til det. Søt dame det der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #2302 Del Skrevet 21. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. desember 2005 #2303 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Så fint badet blir!!! Og heldiggris som er ferdig med vasking og pynting... Jeg må ta siste sjau i dag... GOD JUL! Endret 21. desember 2005 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. desember 2005 #2304 Del Skrevet 21. desember 2005 Siste dag for meg på KG og på jobb før jul, så stikker innom deg for å ønske deg og dine GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #2305 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Herregud...jeg glemmer slikt som 4 måneders bryllupsdag og alt. Vet dere, jeg har ikke tid til å finne meg selv engang... Akkurat nå vet jeg ikke foran og bak på meg selv - med en rompe i hver ende virker det som! Jeg er SÅ stressa! I dag blir badet ferdig slik at vi i det minste kan flytte inn... Men tak og lys kommer ikke før i romjulen - det blir noe provisorisk inntil da. Det er helt greit, jeg er bare så lykkelig over å kunne flytte HJEM!!! Meeeen, det er fremdeles en hel etage som skal vaskes ned og ryddes. Dessuten mangler vi et par julegaver til niese og nevø ++ som må ordnes før vi reiser i morgen, og jeg skulle virkelig laget noen julekort. Men her jeg sitter har jeg ikke tid til noen ting! Skal på jobb fra 16 - 21 i dag, og 12 - 18 imorgen...så kjører vi jo. Så jeg rekker ikke det jeg SKAL! Mannen må gjøre mye av det, men han har jo ikke peil han heller stakkar og er vel ikke akkurat noen kløpper i vindusvask og skift av sengetøy! Så hvordan dette skal gå, det vet jeg ikke. Håper bare dere bærer over med at jeg er max usosial... Tenker jeg kommer innom igjen i julen jeg, nå vi er i Oslo. Muligens en liten tur imorgen, men jeg tør ikke love noe, ettersom det er litt stritt her nå. Oppdaterer med nytt magebilde og bilde av ferdig bad når jeg er tilbake 28. eller 29. desember Inntil da må jeg bare ta en spansk en og ønske alle en god jul her i dagboken min... GOD JUL & GODT NYTT 2006 fra TT, mannen og lillegutt i magen P.S. Philippa - om vi sees i Oslo så skal jeg ta med takkekort til deg! Og ja, jeg må komme meg avgårde til N snart jeg også - hun er bare så sprudlende skjønn! Endret 21. desember 2005 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 21. desember 2005 #2306 Del Skrevet 21. desember 2005 GOD HERLIG JUL (som nygifte og gravid) OG ET HERLIG GODT NYTT ÅR!! Håper du ikke stresser deg halvt i hjel nå da...må puste i svingene også vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. desember 2005 #2307 Del Skrevet 21. desember 2005 Det er tydelig at du er skikkelig stressa nå ja! Kan tenke meg det blir godt å få julefri og bare slappe helt av i Oslo! Hvis du ikke rekker innom på en stund, så ønsker jeg deg en god jul, sånn for sikkerhets skyld! Kos dere i eget hjem i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #2308 Del Skrevet 21. desember 2005 Riktig god jul og godt nytt år, Teddy. Håper du kommer i mål med alt du føler at du må rekker før dere venter snuta mot Oslo i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 21. desember 2005 #2309 Del Skrevet 21. desember 2005 God jul og godt nytt år til deg også! Så godt at badet dere er ferdig, det må være utrolig godt å få flytte hjem. Håper du klarer å få gjort det viktigste, og slappe av på kravene på mindre viktige aktiviteter. Vanskelig det der, jeg driver også å trener på å prioritere om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 21. desember 2005 #2310 Del Skrevet 21. desember 2005 Ha en riktig god jul alle tre! Tenk alt som har skjedd deg siden sist jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. desember 2005 #2311 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei Her kommer jeg innom for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår Kos dere masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 21. desember 2005 #2312 Del Skrevet 21. desember 2005 Så bra at badet blir ferdig! Håper du har det bra på jobb, og at juleshopperne ikke tar helt av! Det pleier jo å være litt hektisk der på denne tiden av året for å si det mildt... Også må du ha en riktig god jul! Kos deg masse i Oslo sammen med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. desember 2005 #2313 Del Skrevet 21. desember 2005 God jul og kommer innom og ønsker deg godt nytt år neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. desember 2005 #2314 Del Skrevet 21. desember 2005 Tuddeliduuu! Heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 21. desember 2005 #2315 Del Skrevet 21. desember 2005 Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår, TeddyToria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 21. desember 2005 #2316 Del Skrevet 21. desember 2005 God jul og godt nyttår! Håper dere får en fin juletid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. desember 2005 #2317 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Du høres kjempestressa ut TT! Ikke slit deg ut nå da! Håper du får en kjempefin jul! Endret 21. desember 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #2318 Del Skrevet 22. desember 2005 Har du kommet i mål med alt du skulle gjøre før avgang til Oslo? Kjør forsiktig i dag da. Riktig god jul og godt nytt år til deg og dine Teddy. Stor jule fra Heidi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. desember 2005 #2319 Del Skrevet 22. desember 2005 God jul vennen! Håper du koser deg med mann og mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 22. desember 2005 #2320 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei Teddy!!! Takk for julekortet i dagboken min. Skulle ønske jeg skjønte hvordan jeg fikk frem farger i skriften. Har forsøkt utallige ganger, men får det ikke til.... Men vil ønske dag, lillegutt og mannen en riktig god jul og et fantastisk godt nytt år. Tenk på alt som kommer ti å skje neste år. Først og fremst så skal du jo bli MAMMA!!!! Ta var på deg selv i julen. fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå