Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:grine2: Så gøy å se at lille J ligger og spreller inni magen!! Nå ble jeg rørt her!

Men gravid,sliten og trøtt kvalifiserer til lav terskel for å bli rørt..!

Ha ei strålende helg du!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men i morgen kveld skal jeg koble av med kino sammen med min ene forlover. Skal se "Just like heaven"... Sikkert en superklisjé-film, men jeg er nå bedårende fan av Mark Ruffalo jeg da. Synes bare han er så sjarmerende sexy... *s* Så gleder meg til å se filmen. Kommer vel typisk til å grine litt også - det gjorde jeg jo bare da jeg skjønte at Reese Witherspoon spilte gjenferd, at hun er død og bare han kan se henne. Tok litt tid før jeg skjønte det, men når jeg skjønte det skal jeg si dere at jeg begynte å :grine:...

:flau:

Jeg vet hvorfor du er så sjarmert av Mark Ruffalo - det er jo fordi han ligner på G!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også fått takkekort. :hoppe:

Tusen takk Teddy, virkelig flott bilde av dere to.... men sølvtusjen har smitta over på bildet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodme: håper du tilgir meg for min fraværende besøk hos deg. Har dessverre ingen unnskyldning, men tenker jo på deg da :)

Synes det er så artig lese at det står til bra meg deg og den lille i magen. Hørtes ut som en nokså aktiv krabatt. Gleder meg på dine vegne.

En liten mandags :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sølvtusjen har smitta over på bildet dessverre.

Så synd! Jeg prøvde virkelig å få alle kortene til å tørke skikkelig før jeg sendte dem. Ditt kort lå forresten i et par dager før jeg brettet og sendte det... :( Det var dumt! Men, men...

---

Titter innom med noen bilder denne gangen jeg. To bilder av en fleecedress og en genser vi fikk av svigermor når hun kom fra USA...stiiilig med GAP og Old Navy! ;) Ikke så spennende kanskje, men bilder er bilder! :)

post-7814-1134396597_thumb.jpgpost-7814-1134396611_thumb.jpg

Herlig mykt tøy... Og det blir skikkelig mini-mannen med den Old Navy-genseren, for mannen har nesten lik, hvilket er yndligsgenseren hans! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvtusjen hadde dessverre smittet av på mitt også, men ikke over ansiktene, så det var bra! Rart at det har smittet etter så lang tid, håper ikke våre også har gjort det :klø: Utrolig flott bilde i hvert fall! :tommel:

Kjempefine klær, og så gøy at lille Jacob blir en pappakopi! :ler:

Tenk at Jacob har blitt så stor inni magen din, helt fiks ferdig allerede. Synes det er som få uker siden du testet positivt... helt sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er rart at du allerede er så langt på vei og at lille Jacob har blitt så stor. Tiden går så fryktelig fort men sikkert ikke fort nok på mange måter for din del selv om det er godt med denne ventetiden så man får forberedt seg skikkelig. Mor for første gang er jo en gedigen opplevelse så det er vel bare å nyte denne tiden du går gravid. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Teddy!!!

Så fine klær til den lille mannen din. Og så fint at både den store og den lille mannen kan ha på seg like klær. Kjempe søtt!!!

Ja tenk at den lille gutten din snaaart er klar til å si helooooooo til mamma for aller første gang... Merkelig hvor fort tiden flyr.

Innom med en liten :klem: . Og for å si takk for besøk i dagboken min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvtusjen smittet ikke over på vårt takkekortbilde ihvertfall. Får håpe det bare var Peony's og Heidi's takkekort som ble sånn.

Rart at Philippa ikke har fått sitt enda, men det kommer sikkert frem i morgen.

Så flotte klær svigermor hadde kjøpt til lillenurket! Jeg var særlig svak for GAP-settet jeg da. :sjarmor:

Synd at badet dere har blitt forsinket, men det er vel nesten noe man må regne med når man holder på å renovere. Gelder meg veldig til å se bilder av det ferdige prosjektet + av gravidemagen din!

Ikke såå lenge til du er fast på nett igjen da. Selv drar jeg sørover lille julaften og blir nok ikke på nett før over nyttår :tristbla: Mamma har ikke data og det er ingen med usikret internett i nærheten heller.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det en stund siden jeg har vært nå. Synes tiden flyr så utrolig fort. Snart har du lille Jacob i armene dine. Nydelige klær du har fått til lillemannen din :hjerte: Han blir sikkert så fin i dem.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...