Gjest Rognebær Skrevet 7. desember 2005 #2181 Del Skrevet 7. desember 2005 Du er den kuleste Teddyen jeg vet om! Kjekt å høre at alt var bra på kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. desember 2005 #2182 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei på deg vennen! Så fint at det gikk bra på JM-kontrollen! Ødemer er noe herk... håper det ikke blir verre! Og du er selvfølgelig fullstendig tilgitt en smule fraværenhet for tiden! Er fraværende selv innimellom, selv om jeg ikke har noe bad som blir pusset opp! Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #2183 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva er forresten ødemer?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 7. desember 2005 #2184 Del Skrevet 7. desember 2005 Åååå,som jeg gleder meg til du er tilake for fullt! Tusen takk for takkekort! Dere er et vakkert par du og den staute karen din. Blir fint og få både deg og Izaria på plass når vi får ordne mad magnettavlepå kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. desember 2005 #2185 Del Skrevet 7. desember 2005 Åååå,som jeg gleder meg til du er tilake for fullt! Tusen takk for takkekort! Dere er et vakkert par du og den staute karen din. Blir fint og få både deg og Izaria på plass når vi får ordne mad magnettavlepå kjøkkenet! ← Så koselig syrinen! Håper alt er fint teddy'n vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #2186 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva er forresten ødemer?? :klø: ← Jeg har aldri hørt det navnet før, men tipper at det er sånn at armene og bena nærmest "sovner" - ikke akkurat det samme, men det ligner. De ble hovende og det stikker. Å plukke opp småting blir vanskelig for det føles som man har vanter på. Skikkelig herk, spesielt om natten når man skal sove... Det kommer av trange blodårer. Når man går gravid så har man jo mye større blodgjennomstrømning i kroppen og noen blodårer kan få litt vel mye press som resulterer i dette. Har ikke hatt det i bena, men hadde det opp til skuldrene med Eldstemann. Med lillemann var det bare i et par fingrer. Så det er med andre ord veldig forskjellig hvor ille man får det. Om jeg gjettet riktig Toria vedr. hva det var du hadde fått, så kan jeg anbefale kald våt klut på hendene, og ellers holde hendene høyt og riste på dem (hjelper ikke så veldig mye, men lindrer litt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. desember 2005 #2187 Del Skrevet 7. desember 2005 Ødem er vannansamling i kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #2188 Del Skrevet 8. desember 2005 Ødem er vannansamling i kroppen! ← Da tok ihvetfall jeg skammelig feil Kjæreste Teddy'n vår! Tusen hjertelig takk for nydelig takkekort!!! Dere var jo bare så nydelige og flotte begge to! Kjærligheten lyser ut av øynene på dere begge to. Stårler lykke lang vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 8. desember 2005 #2189 Del Skrevet 8. desember 2005 Håper du har det fint oppe i "heiene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. desember 2005 #2190 Del Skrevet 8. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. desember 2005 #2191 Del Skrevet 8. desember 2005 jeg har ikke fått noe takkekort jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2005 #2192 Del Skrevet 9. desember 2005 Stikker innom med en helgeklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #2193 Del Skrevet 9. desember 2005 jeg har ikke fått noe takkekort jeg.. ← Ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #2194 Del Skrevet 9. desember 2005 Du er den kuleste Teddyen jeg vet om! Kjekt å høre at alt var bra på kontroll! ← Takk, tøffe rognis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #2195 Del Skrevet 9. desember 2005 Hva er forresten ødemer?? :klø: ← Ødemer er vannansamlinger i kroppen ja... Det vil rett og slett si at man hovner litt opp og får feite fingre, null ankler og tær i en helt annen dimensjon! Det er veldig lite enda da, så legen markerte det bare som (+), og heldigvis er det ikke hele tiden. Går fra dag til dag, mest når jeg jobber og dermed går og står og klatrer hele dagen! Tør bare ikke gå med gifteringen lenger, merker at den strammer og jeg har ikke tenkt til å ende opp med at den må klippes av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #2196 Del Skrevet 9. desember 2005 Ikke jeg heller... ← Jeg sendte ut alle takkekortene samtidig... Så jeg håper dere får dere også, for det lå nå i bunken, med frimerke og det hele! Dere er i allefall IKKE glemt - bare så det er sagt! Hyl ut da, hvis dere ikke får... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. desember 2005 #2197 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hei Teddy. Godt å høre at alt stod bra til på kontrollen. Lykke til med takkekortene!!! (Litt senere samme dag:) Det skulle selvfølgelig være JULEkortene!!! Men det kom feil ord i hodet mitt fordi jeg hadde lest så mye om takkekort over!!! Endret 9. desember 2005 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2005 #2198 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann Teddy! Jeg hadde skikkelig hovne fingre på slutten, men bortsett fra det slapp jeg nok ganske billig unna! Mange får jo ikke på seg skoene lengre og sånt... Håper du ikke får noen flere store plager i svangerskapet! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #2199 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Og så var det en liten oppdatering om alt annet! Jeg koser meg fortsatt med dilling og dalling ved laging av julekort. Har vært litt sliten i det siste, så jeg har sånn ca bare fått til et kort til dagen , men jeg tenkte nå jeg skulle komme skikkelig igang i kveld! Liker å lage slikt selv jeg, blir liksom litt mer personlig! Når det kommer til badet, så ligger vi altså en uke etter skjema...pga. betongen som først nå er tør, i tillegg til at den ble levert for seint. Så derfor er jeg nok ikke tilbake på nett som før, før nærmere 19. desember! Meeeen, da skal jeg komme godt tilbake vet dere... Nå har til og med mamma og pappa fått seg ADSL hjemme, så da blir det nett i julen også, om alt går etter planen med oppkobling! Skal jobbe både imorgen og søndag - nå er jo julerushet virkelig i gang og det er travelt som bare det i butikken. Men i morgen kveld skal jeg koble av med kino sammen med min ene forlover. Skal se "Just like heaven"... Sikkert en superklisjé-film, men jeg er nå bedårende fan av Mark Ruffalo jeg da. Synes bare han er så sjarmerende sexy... *s* Så gleder meg til å se filmen. Kommer vel typisk til å grine litt også - det gjorde jeg jo bare da jeg skjønte at Reese Witherspoon spilte gjenferd, at hun er død og bare han kan se henne. Tok litt tid før jeg skjønte det, men når jeg skjønte det skal jeg si dere at jeg begynte å ... Herregud, jeg er jo blitt helt tullete! Noe mer "spennende" jeg har å fortelle da!?? :klø: Tjihi, jo... Lå og så på magen i dag, da jeg kjente at lillegutt var skikkelig aktiv...og det var helt sprøtt å se på magen som plutselig hoppet og spratt i alle retninger! Tror det var alt fra denne kanten for denne gang Forresten, siden jeg skal jobbe hele helgen og antakelig ikke kommer innom, så kan jeg jo oppdatere om junior da...i dét jeg imorgen entrer 25+0 ifl. UL! Fra 25 uker og 0 dager til 25 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 800 g CRL: 22 cm Full lengde: 30 cm Fosteret er i begynnelsen av denne uken 23 uker gammelt. Allerede nå begynner det å bli liten boltreplass for fosteret i livmoren. Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes! Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert liten minibaby. Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet. Endret 9. desember 2005 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. desember 2005 #2200 Del Skrevet 9. desember 2005 Tjihi, jo... Lå og så på magen i dag, da jeg kjente at lillegutt var skikkelig aktiv...og det var helt sprøtt å se på magen som plutselig hoppet og spratt i alle retninger! Åååå, SUKK! :grine2: Gleder meg til jeg kan kjenne (og ikke minst SE) noe! Jeg har lurt på om det jeg har kjent kan være knøttet som spreller, men er ikke sikker... GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå