Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Jippi - du flytter hjem på bursdagen min TT! :hoppe::danse:

Savner deg og de koselige hilsenene dine enormt her inne, men godt å høre at dere har det bra! :klem:

Julestemninga kommer mer og mer hos oss også :nisse:

I går hadde vi medisterkaker, julepølse og surkål til middag, og i dag har vi bakt et tonn med pepperkaker, så det er bare å komme og forsyne seg i dagboka mi! :)

Ha en fin søndagkveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nissevink:

Heisann snuppa!

Godt å høre at alt er bra med deg, og for en nydelig mage du har! :hjerte:

Blir nok deilig med nytt bad ja! Snart bare en uke igjen til du kan flytte hjem igjen! :hoppe:

Ha en fantastisk flott uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste søte Teddy Toria!

Så godt å ha deg tilbake i gammel prakt! - selv om jeg var blitt vant til Orkisen vår også nå jeg ;) Men jeg er enig med deg; TeddyToria er liksom deg.

Ikke for det. Jeg kommer ikke til å bytte tilbake til mitt gamle nick - naturlig nok :ler:

Magen din er jo så søt da :hjerter: Jacob begynner å bli stor gutt nå. Kan jo leve på utsiden om det skulle trengs også.

Enig med Peony jeg. Trodde badet deres var værre enn det var - nå var det jo ikke akkurat lekkert da men... Blir ihvertfall deilig å få det nytt og lekkert.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en rask oppdatering ang. Jacob jeg...siden jeg nå er godt inne i uke 24! :overrasket::danse:

Fra 24 uker og 0 dager til 24 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 650 g

CRL: 21 cm

Full lengde: 29 cm

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 22 uker gammelt. Det begynner å fylle plassen i livmoren, og du kjenner bevegelsene stadig mer tydelig. Balanseorganet sitter i øret, og nå fortsetter ørets strukturer å hardne og modnes slik at fosteret kan høre bedre og holde balansen bedre enn tidligere. I motsetning til hva mange tror, er det ikke stille i livmoren. Fosteret kan høre lyden av mors pust, lyden fra mors hovedpulsåre som ligger like bak livmoren, stemmen hennes og fordøyelsen.

Respirasjonssystemene utvikles for å kunne håndtere pusting av luft, men lungene overfører ikke oksygen til blodet eller tar imot karbondioksid ennå. Dette skjer gjennom morkaken.

Og ja, Izaria - jeg kommer sterkere tilbake her også, når vi flytter hjem igjen... Jeg rekker bare ikke over alt slik det er nå, ei heller titte innom alle sammen - det tar sin tid og entan er det jobben som kaller eller mannen eller ei venninne eller badet eller....puh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg TeddyToria!!!

Gleder meg til å få deg tilbake!!!

Hvordan er det med mor og barn idag??

Håper alt står bra til med dere begge. Og husk du er gravid. Det er lov å sluntre litt unna :sjenert:

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Her går det unna både i boka og ellers skjønner jeg!

Må huske å ta vare på deg selv nå! Og den nydelige magen......Sukk....Min er sikkert dobbelt så stor og jeg er 1 mnd påvei....Mye isolasjon ja :ler:

Så det blir vel ei god stund før den blir sånn stor og struttende og gravid!

Håper du har ei koselig adventstid og ikke jobber så alt for mye! Selv om cash ikke er å forakte :sjarmor:

Stooor :klem: til deg og lille Jacob!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Å, du må ikke slite deg helt ut! :fy_fy:

Men det tar nå sin tid å pusse opp... Huffameg. Og så bad og greier - det er en SMULE upraktisk dersom man ikke kan bruke et annet bad i mellomtiden.

Så herlig det må være å være i uke 25! (Eller 24+X)...

Nå er du jo godt over halvveis! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin uke Teddymor! Ta vare på deg selv og lille Jacob (og Gunnar også selvsagt :ler: ). Håper du passer på å slappe litt av også innimellom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er som holder liv i boken min når jeg ikke kan gjøre det selv!

:kose:

Ville bare innom for å si at jeg var til svangerskapskontroll hos legen igjen i dag, og alt er bra med både meg og Jacob, til tross for snev av ødem i fingre og bein... Jaja, det måtte vel komme!

Lillegutt hadde hjertefrekvens på 135 og jeg ligger akkurat på den rød streken for SF-mål! :)

Nuh skal jeg til svigermors hule og lage julekort mens mannen og forloveren hans fortsetter å støpe badegulvet her!

:vinke:

:klem: til ALLE SAMMEN...rekker ikke innom dere, men igjen - tenker på dere alle sammen og håper jeg er tilgitt for min fraværendhet fortiden! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ett lite livstegn fra deg og så fint at alt står bra til med babyen din. :tommelsmil:

Går det fremover med badet eller?

Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...