Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest Markblomsten

Kanskje noen ahr lyst til å forklare en uvitende hva disse pillene TT har fått gjør? Og hvordan virker drypp? Sammenlignet med vanlig fødsel...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje noen ahr lyst til å forklare en uvitende hva disse pillene TT har fått gjør? Og hvordan virker drypp? Sammenlignet med vanlig fødsel...

:klø:

Pillene gjør sånn at hun modner altså at hun åpner seg,drypp er intravenøs væske som får fart i riene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var fri for internettforbindelse første timen etter jobb... Da skulle dere sett meg da. Travende frem og tilbake på stuegulvet, ganske så :frustrert: på canal digital... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette er! :hoppe:

Håper du nå er godt i gang med fødsel TT!

Kommer til å "bo" her inne resten av kvelden og vente på gladmelding om lillegutt på utsiden av magen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi snart får en oppdatering! :hoppe:(Har selvfølgelig full forståelse for at kg-jenter og sms-oppdateringer ikke er første prioritet hos deg akkurat nå! Er bare veldig nysgjerrig og spent!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Åååååh, nå har jeg sittet og lest dagboken fra hun fant ut at hun ble gravid! Blir så rørt jeg! :grine: Og nå er Fjonken på vei ut og allting... Selv om jeg håper han drøyer den til etter midnatt da; så det blir 060406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, nå har jeg sittet og lest dagboken fra hun fant ut at hun ble gravid! Blir så rørt jeg!  :grine:  Og nå er Fjonken på vei ut og allting... Selv om jeg håper han drøyer den til etter midnatt da; så det blir 060406

Gjorde akkurat det samme for et par dager siden...

Må hoppe litt til!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...