Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #4861 Del Skrevet 4. april 2006 Ja, si det. Dette er spennende timer, det er sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. april 2006 #4862 Del Skrevet 4. april 2006 måtte bare innom å sjekke en siste gang før jeg tar resten av kvelden foran tven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 4. april 2006 #4863 Del Skrevet 4. april 2006 Hurra for TeddyToria!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. april 2006 #4864 Del Skrevet 4. april 2006 Nå har jeg vært her inne så mange ganger atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. april 2006 #4865 Del Skrevet 4. april 2006 Kan vi egentlig legge oss nå? ← Nei...lurer på det samme,klarer liksom ikke og rive meg løs fra datan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. april 2006 #4866 Del Skrevet 4. april 2006 Nå går jeg og legger meg - blir utrolig spennende å komme inn hit i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. april 2006 #4867 Del Skrevet 4. april 2006 Dette er jammen spennende! Kanskje du er en av dem som ikke synes rier er spesielt vondt? Håper på en actionfylt natt med et vidunderlig resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. april 2006 #4868 Del Skrevet 4. april 2006 Oj! Oj! Oj! Det skal ikke være lett å føde nei! Men så utrolig spennende det er her inne i dag! Kan jo virkelig ikke gå å legge meg nå. Hold ut Toriavennen - vi heier på deg!! Vet at du kan klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 4. april 2006 #4869 Del Skrevet 4. april 2006 Oi, nå logget TT seg på MSN! Mannen er hjemme fra sykehuset og skal sove hjemme i natt. Siste pille blir satt i morgen klokka ni så da melder nok Fjonken sin ankomst i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. april 2006 #4870 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg er med i heiagjengen, nå er det snart Fjonke-Fødselsdag!! Lykke til! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. april 2006 #4871 Del Skrevet 4. april 2006 Oi, nå logget TT seg på MSN! Mannen er hjemme fra sykehuset og skal sove hjemme i natt. Siste pille blir satt i morgen klokka ni så da melder nok Fjonken sin ankomst i løpet av morgendagen. ← Håper Teddyvennen får sove litt i natt, da, så hun er uthvilt til fjonkemann skal ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #4872 Del Skrevet 4. april 2006 Henger meg på de andre her. Håper TT får hvilt ut masse og at Fjonken kommer så fort som mulig nå! Egentlig bør han jo hete Jacob Fjonken og så etternavn...? :klø: Navneloven har jo blitt såpass liberalisert nå at det bør da gå an? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. april 2006 #4873 Del Skrevet 4. april 2006 Da er nattevakten på plass! Egentlig bør han jo hete Jacob Fjonken og så etternavn...? :klø: Navneloven har jo blitt såpass liberalisert nå at det bør da gå an? :klø: ← Det var lurt - Jacob Fjonken! Håper du sover godt nå Toria-vennen, og sparer krefter til senere i dag!!! Dette kommer til å gå så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. april 2006 #4874 Del Skrevet 5. april 2006 Cons med søvnproblemer sto opp for å sjekke... Blir spennende å se i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #4875 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Siste melding fra Teddy i går kveld kl 22:44: Ligger på ctg nå, har relativt lange sammentrekninger med korte mellomrom, men jeg kan absolutt ikke si at det er vondt, bare ubehagelig/annerledes! Kanskje det har skjedd noe mere i natt???Det blir uansett spennende uteover dagen!! Endret 5. april 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #4876 Del Skrevet 5. april 2006 Ny melding fra Teddy: Ikke strort å melde enda... Sovet til og fra pga mye murringer og stikkinger, men ellers ingenting. Veldig spent på sjekk nå mellom kl 8 og 10 engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. april 2006 #4877 Del Skrevet 5. april 2006 Spennende Å jeg som ikke har internett på min data på jobb da,får låne en på jobb jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. april 2006 #4878 Del Skrevet 5. april 2006 Lykke til i dag Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 5. april 2006 #4879 Del Skrevet 5. april 2006 Nå er det like før!! Lykke til TeddyToria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. april 2006 #4880 Del Skrevet 5. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå