Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Ny melding fra Teddy:

Huff, jeg er redd dette tar lang tid, for jeg merker ikke mye akkurat.... :-( :-(

Håper virkelig det tar seg opp snart, for dette er psykisk tortur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da. Du får sende over en SVÆR :klem: fra alle oss her inne, Heidi.

Teddy er vel ikke satt på drypp enda da? Synd at det skal ta så lang tid, håper du får rier snart vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia TeddyT!

Endelig skjer det noe! Håper virkelig at det ikke drøyer ut særlig lenge.

Tydeligvis mange som er engasjert i hvordan det går ihvertfall! Da jeg logget meg inn var det 10 (!) brukere som var inne og leste i dagboka di, og antall sider øker jo time for time. Stor heiagjeng! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Flott at TT har kjente som oppdaterer oss andre om hvordan det går. Følger spent med videre...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<<LYKKE TIL MOR>>

Tenker masse på deg... Håper det tar seg opp og at du slipper å ligge natten med tassen i magen. Masse lykke til fra meg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hopper litt for at ting skal komme i gang! Kommer til å tenke på deg utover ettermiddagen og kvelden...og natten, Teddy! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Håper det blir mer action etterhvert, Teddy! Nå er i alle fall en ting sikkert: Du blir IKKE sendt hjem igjen! :hoppe:

Jeg heier fortsatt på deg og fjonken!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo bare inn hit og sjekke. Er her inne for alle første gang og ønsker deg lykke til i timene som kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrer litt (fra ca. en time siden):

Har sneket meg til en tur ned i lobbyen her på sykehuset... Intet nytt å melde egentlig, så dette drøyer nok - jeg kjenner jo ingenting egentlig, ikke mer enn jeg har gjort tidligere!

Ny sjekk og evt. stikkpille kl. 18, men de regnet ikke med at jeg føder før tidligst imorgen... Skjer det ikke noe i morgen etter en evt. 4 pille, tar de vannet på torsdag - men så lenge orker jeg ikke tenke at jeg skal holde på enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg, TeddyToria!!

Tenker masse på deg og den lille - og ikke minst den jobben du har foran deg ;) ...

Om ikke altfor lenge har du det beste som har hendt deg trygt i armene... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::troest:

Kjedelig at det skal gå så tregt å komme i gang! Krysser fingrene for mer fortgang utover kvelden/natta! I morgen er han sikkert her! :tommel:

Tenker masse på deg, og følger spent med i thrilleren...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ny melding fra Teddy:

Nå er pille nr. 2 satt! Jeg har fått litt mer åpning, men vet ikke hvor mye, bare at de ikke kunne ta vannet enda. Nå blør jeg en del og merker at magen strammer seg, men det gjør ikke vondt enda! :)

Blir ikke noen ny sjekk før imorgen tidlig, m mindre jeg går i fødsel før det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...