Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Oioioi! Menssmerter i ryggen! :hoppe: Jeg tar alt som et godt tegn. Kanskje det skjer noe mer i løpet av kvelden allerede? :hoppe: Jeg satser også på fjonkebursdag 1. april.

Det er supergøy å shoppe babytøy! Jeg tror jeg må begynne å ta meg litt sammen, for nå tror jeg at vi har nok til den første tida i alle fall. Noe sier meg at det kan ramle inn litt presanger også.

Ååå, jeg kommer til å fortsette å følge spent med her, altså! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i halebeinet også nå, føles jaffal sånn...

Jaja, planen for ettermiddagen/kvelden er uansett en ny runde med fødepizza, noen liter med Bitter Lemon attåt, et par glass Biola kanskje og :humpe:!!!

Her skal ikke det som evt. ligger latent her nå få sjansen til å roe seg nei! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt i halebeinet også nå, føles jaffal sånn...

Jaja, planen for ettermiddagen/kvelden er uansett en ny runde med fødepizza, noen liter med Bitter Lemon attåt, et par glass Biola kanskje og :humpe:!!!

Her skal ikke det som evt. ligger latent her nå få sjansen til å roe seg nei! :riste:

orker du å :humpe: nå da????bør heller legge deg og sove litt!!! :ler:

jeg hadde også smerten i ryggen som pondusa

Endret av Gullet26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fine klær! Jeg har shoppet litt selv i dag :sjenert:

Gudameg, tenk om det er riene som har startet? Du har jo ikke kjent kynnerne før, så hvis du kjenner noe i det hele tatt, så er det sikkert et tegn!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sååååå spennende! Aprilfjonken begynner kanskje å få fart på seg! :hoppe:

Og de klærne du hadde kjøpt var helt nuddelige, han kommer til å bli så smaskesøt i dem atte! :hjerte:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ryggen er jo definitivt et tegn jo!! Første april er tingen, det er sikkert :hoppe:

Så nydelige klær, jungelboken-settene var helt fantastisk herlige!! Jeg vil også shoppe babyklær... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke menssmerter i ryggen mer, men den er øm og vond liksom...akkurat som om jeg har sittet eller sovet veldig feil over lengre tid! Stikker i magen!

Synes symptomene kommer og går som sprettballer jeg... *urk*

Står over grytene og "brygger" fødepizzafyll som bare det! Vil ha action NÅÅÅÅÅÅÅ!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menssmerter i ryggen er et godt tegn! :hoppe:

Jeg fikk bare mer og mer vondt i ryggen ettersom det nærma seg jeg... og riene satt bare i ryggen, kjente dem ikke i magen i det hele tatt!

Her blir det nok action i løpet av helga! :Nikke:

Kjempefine klær forresten! Så artig det blir å kunne bruke alle de søte klærne når han kommer ut! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Jeg stemmer for i natt! :hoppe:

Smerter i ryggen høres bra ut. (Ikke bra altså, men lovende i fht fødsel!)

Kjempefine klær du har kjøpt, jeg likte spesielt påskepysjen og tigerguttgreia (var det også pysj? :klø:)!

LYKKE TIL MED FØDSEL, nå må han da komme snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heie Teddy-snuppa!!!

HEr var det maaaaaange sider å oppdatere seg på. Og alle de sdene har kommet i løpet av dagen. :)

Det høres jo virkelig ut som om noe er i ferd med å skje da. Men jeg holder en knapp på den 4. jeg altså. Men jeg håper jo at du føder i løpet av helgen. :)

((((((((((((((((((((FØDE))))))))))))))))))))))))))

Melding til lille vennen i magen: nå må du komme ut. Det er jo sååååå fint her ute. Og mye mer å oppleve enn inne i magen. Mammaen din kommer til å passe så godt på deg!!!!!

Det Junglboken-settet har jeg også sett på. Men har nå bestemt meg for at å ikke handle noe mer før knøttet kommer. Bortsett fra noen luer og sokker.

Nå må du ha en føde-fin kveld med mannen og magen. Masse :humpe: tror jeg gjør susen. :sjarmor::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...