Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #4541 Del Skrevet 31. mars 2006 Dette blir nok en 1. april-gutt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mars 2006 #4542 Del Skrevet 31. mars 2006 Hoeres ut som begynnende rier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2006 #4543 Del Skrevet 31. mars 2006 Menssmerter i ryggen høres definitivt ut som action. Det skjer nok i helga ja Og så nydelige klær da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mars 2006 #4544 Del Skrevet 31. mars 2006 Oioioi! Menssmerter i ryggen! Jeg tar alt som et godt tegn. Kanskje det skjer noe mer i løpet av kvelden allerede? Jeg satser også på fjonkebursdag 1. april. Det er supergøy å shoppe babytøy! Jeg tror jeg må begynne å ta meg litt sammen, for nå tror jeg at vi har nok til den første tida i alle fall. Noe sier meg at det kan ramle inn litt presanger også. Ååå, jeg kommer til å fortsette å følge spent med her, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #4545 Del Skrevet 31. mars 2006 Vondt i halebeinet også nå, føles jaffal sånn... Jaja, planen for ettermiddagen/kvelden er uansett en ny runde med fødepizza, noen liter med Bitter Lemon attåt, et par glass Biola kanskje og !!! Her skal ikke det som evt. ligger latent her nå få sjansen til å roe seg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #4546 Del Skrevet 31. mars 2006 Menssmerter i ryggen! Den var ny! ← Jeg fikk kun rier i ryggen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 #4547 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Vondt i halebeinet også nå, føles jaffal sånn... Jaja, planen for ettermiddagen/kvelden er uansett en ny runde med fødepizza, noen liter med Bitter Lemon attåt, et par glass Biola kanskje og !!! Her skal ikke det som evt. ligger latent her nå få sjansen til å roe seg nei! ← orker du å nå da????bør heller legge deg og sove litt!!! jeg hadde også smerten i ryggen som pondusa Endret 31. mars 2006 av Gullet26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 31. mars 2006 #4548 Del Skrevet 31. mars 2006 Dette er sååååå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 31. mars 2006 #4549 Del Skrevet 31. mars 2006 Såå fine klær! Jeg har shoppet litt selv i dag Gudameg, tenk om det er riene som har startet? Du har jo ikke kjent kynnerne før, så hvis du kjenner noe i det hele tatt, så er det sikkert et tegn!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. mars 2006 #4550 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Sååååå spennende! Aprilfjonken begynner kanskje å få fart på seg! Og de klærne du hadde kjøpt var helt nuddelige, han kommer til å bli så smaskesøt i dem atte! Endret 31. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mars 2006 #4551 Del Skrevet 31. mars 2006 I ryggen er jo definitivt et tegn jo!! Første april er tingen, det er sikkert Så nydelige klær, jungelboken-settene var helt fantastisk herlige!! Jeg vil også shoppe babyklær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mars 2006 #4552 Del Skrevet 31. mars 2006 oioi spennende!! også fine klær da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #4553 Del Skrevet 31. mars 2006 Nå har jeg ikke menssmerter i ryggen mer, men den er øm og vond liksom...akkurat som om jeg har sittet eller sovet veldig feil over lengre tid! Stikker i magen! Synes symptomene kommer og går som sprettballer jeg... *urk* Står over grytene og "brygger" fødepizzafyll som bare det! Vil ha action NÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 #4554 Del Skrevet 31. mars 2006 Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2006 #4555 Del Skrevet 31. mars 2006 Menssmerter i ryggen er et godt tegn! Jeg fikk bare mer og mer vondt i ryggen ettersom det nærma seg jeg... og riene satt bare i ryggen, kjente dem ikke i magen i det hele tatt! Her blir det nok action i løpet av helga! Kjempefine klær forresten! Så artig det blir å kunne bruke alle de søte klærne når han kommer ut! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 #4556 Del Skrevet 31. mars 2006 Ojojoj... dette er spennende! Kanskje det skjer i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. mars 2006 #4557 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg stemmer for i natt! Smerter i ryggen høres bra ut. (Ikke bra altså, men lovende i fht fødsel!) Kjempefine klær du har kjøpt, jeg likte spesielt påskepysjen og tigerguttgreia (var det også pysj? :klø! LYKKE TIL MED FØDSEL, nå må han da komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 31. mars 2006 #4558 Del Skrevet 31. mars 2006 Heie Teddy-snuppa!!! HEr var det maaaaaange sider å oppdatere seg på. Og alle de sdene har kommet i løpet av dagen. Det høres jo virkelig ut som om noe er i ferd med å skje da. Men jeg holder en knapp på den 4. jeg altså. Men jeg håper jo at du føder i løpet av helgen. ((((((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))))))))))) Melding til lille vennen i magen: nå må du komme ut. Det er jo sååååå fint her ute. Og mye mer å oppleve enn inne i magen. Mammaen din kommer til å passe så godt på deg!!!!! Det Junglboken-settet har jeg også sett på. Men har nå bestemt meg for at å ikke handle noe mer før knøttet kommer. Bortsett fra noen luer og sokker. Nå må du ha en føde-fin kveld med mannen og magen. Masse tror jeg gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #4559 Del Skrevet 31. mars 2006 Ooooooh, spennande!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #4560 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg stemmer for... Hmmm... :klø: *tenke tenke* En gang i april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå