Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Har du tilgang paa sikker informasjon?  :ler:  Haaper det stemmer!!

Indre stemme...kvinnelig intuisjon...bare følelsen av det!

*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! .hoppe: Det er jo helt tydelig at noe er på gang, selv om det er vanskelig å vite hvor lang tid det tar! Godt du ser positivt på det og synes det er ok hvis han venter til din egen termin, da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh...jaaaa, jeg håper inderlig det skjer i morgen eller søndag jeg altså!!! Gir ikke opp "håpet" før vi skriver mandag og det er tid for N´te kontroll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat slik du beskriver det, hadde jeg en torsdags kveld i feb 2003. Satt og pratet med svigermor i 20-tiden at jeg hadde no småverk i ryggen, og kanskje litt vondt i magen.... Fryktelig førstegangs og uvitende, for 12.13 neste dag var jeg mamma!

Lykke til med fødsel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i hvert fall ut til at det blir et aprilbarn, og ikke et marsbarn - og april er jo den beeeste måneden å ha bursdag. Men spørs om det ikke blir en søndagsengel på deg også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjonken er nok en punktlig kar tenker jeg.

Han fikk klar beskjed i sommer om at terminen var 1. april så da kommer han når han får beskjed om!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mon tro om faren er sånn også...punktlig...kommer når han får beskjed om...

:hoho:

....

unnskyld Teddy, ikke meningen å være grisete i boken din..men jeg har ikke :humpe: på sex uker! :ler:

:ler::ler::ler:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Syns det har vært mye annet griseprat i denne dagboken den siste tiden så litt ektra fra eller til fra Izaria tror jeg ikke spiller så stor rolle. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

jada du har nødt for å føde snart....du har jo alle tegna..lekker du væske eller bare slim???kanksje vannet ditt har begynt å "lekke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg lekker eller ikke lekker aner jeg ikke... Jeg orker mest ikke ta stilling til noen ting...:sjenert: Og GRISEPRAT er fullt LOVLIG i denna dagboken! :sjarmor:

Det stikker og strekker noe inni fakkerten hvis jeg reiser meg osv. Men jeg vet ikke om jeg tør å tro noe jeg, er så redd for å bli lurt og skuffet! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...