Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[color=darkblueSå derfor tar jeg det nå med knusende ro inntil vi skriver 1. april kl. 00.01... DA er min tålemod over da! :lol:

Hehe! Synes jeg ser deg snu kalenderbladet og ett minutt senere setter utålmodigheten inn!

Sov godt, og måtte hodepinen gi seg etter natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååchhhh... Ting tar tid... Stakkars deg, vennen..

Men SNART er lille fjonken her vet du! :hjerte:

Håper du har sovet godt i natt, og at du føler deg bedre nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Hei og god morgen, mum-to-be! Håper du har fått samlet krefter og sendt hodepinen til Pisa i løpet av natta, for den trenger du IKKE nå!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

God morgen snuppa.

Håper formen din er bedre i dag. Du må lade opp batteriene til i morgen vettu, for da skal nemlig lille fjonken ut. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her er jeg, fremdeles gravid!

:vinke:

Meeeen......men nå øyner jeg i det fjerne en mulighet for at det skjer noe her i heimen ila. helgen! :)

I natt har jeg hatt flere tak og vondter i mage, dåsa og korsryggen. Sovet dårlig...har liksom bare ligget og ventet på at det skulle kicke til skikkelig! Men den gang ei! *sukk* Lillegutt har vært kjempeaktiv også, og sikkert litt av grunnen til at jeg ikke har fått sove i seg selv, men fytti som det stakk og snorte seg enkelte ganger altså! Au! :forvirret:

Har slimet masse også, ved hvert toalettbesøk, og vært "fuktig" nedentil, liksom følt at det renner. Pleier ikke slime sånn om natten jeg, tror det kommer av at jeg ligger og at det liksom ikke får "rent nedover"... Men i natt har det altså gjort det allikevel, og det - sammen med vondtene mm. har jo ført til at jeg muligens tør håpe at det er fødsel på gang veldig snart! :sjenert:

Har vondt i magen nå også, her jeg sitter, men ikke i direkte tak! :sur:

Nei, får vel bare ta det som det kommer! Min egen termin er jo i morgen, så det hadde jo vært kjempemorsomt om det faktisk ble env liten aprilsnarr! ;) Men nå som jeg har skrevet dette innlegget så blir jeg vel sittende her til over påske... :klaske::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLA!!!

Synes det går litt treigt med deg, jeg... Kom ut nå lillegutt!!!!

Dåsa? Du høres ut som min til tider veldig sjarmerende mamma...dåsa og musa er jo liksom i samme sjanger :ler:

Ha en fin og produktiv dag, miss Teddy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET SKJER I MORGEN!! :hoppe:

Har du tilgang paa sikker informasjon? :ler: Haaper det stemmer!!

Igjen - masse lykke til, Teddy!

:kose:

Gleder meg paa dine vegne til aa faa det overstaatt og til aa faa en nydelig liten fjonkegutt i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...