monja Skrevet 29. mars 2006 #4421 Del Skrevet 29. mars 2006 Er du på tur enda, TT? Her går det for seg skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #4422 Del Skrevet 29. mars 2006 Kanskje hun spaserte rett på føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. mars 2006 #4423 Del Skrevet 29. mars 2006 Kanskje hun har bestemt seg for å gå til sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #4424 Del Skrevet 29. mars 2006 Kanskje hun spaserte rett på føden. ← Kanskje hun har bestemt seg for å gå til sykehuset? ← Vi er visst like morsomme i dag MS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2006 #4425 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #4426 Del Skrevet 29. mars 2006 :grine2: Dere har det gøy skjønner jeg! Vel, NÅ er jeg hjemme fra tur igjen - kjempekoselig og deilig å traske!!! Stille og rolig i magen nå, så ingen tegn...men man kan jo håpe det skjer noe i natt da! Får bare lure mannen til enda en runde med før vi slunker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 29. mars 2006 #4427 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er da fælt som dere Men det er jo for en god sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2006 #4428 Del Skrevet 29. mars 2006 Hørtes deilig ut med en tur ut! God plan for resten av kvelden også - ingen kan si noe på innsatsen deres når det gjelder å få ut lillegutt! God natt, det blir spennende å følge med her i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. mars 2006 #4429 Del Skrevet 29. mars 2006 ha en go natt da snuppa...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. mars 2006 #4430 Del Skrevet 29. mars 2006 Vi er visst like morsomme i dag MS. ← Ja,vi er jammen bra morsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mars 2006 #4431 Del Skrevet 29. mars 2006 Det gjør nok susen tenker jeg! Jeg merka i hvert fall mer og mer murringer og kynnere etter sex de siste dagene før fødselen! Håper det skjer noe i natt! ← Jeg også! Er nesten helt sikker på at det var det som gjorde susen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 29. mars 2006 #4432 Del Skrevet 29. mars 2006 Har litt blandede følelser for det at fjonken skal ut snart, jeg Det er litt som når man begynner å lese en ny bok, da vil man gjerne at man fort skal komme et stykke inn i den så man blir kjent med karakterene og sånt - sånn var det jo når du ble gravid, og vi ville at det skulle gå fort-fort. Men når det nærmer seg slutten, så vil man ikke at boka skal ta slutt! Og sånn er det litt nå, da. Jeg synes det er litt trist at svangerskapet ditt snart er over, for det har vært så fint å følge med deg og fjonken hele veien... Da er det godt å vite at en minst like bra oppfølger er å finne i bokhyllen om kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #4433 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er da fælt som dere Men det er jo for en god sak ← Jaaaa...det er jo det vi har fått beskjed om at er det som virkelig skal gjøre susen! Og etter fødsel blir det tørke igjen i noen uker - så vi må jo bare benytte sjansen vettu! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #4434 Del Skrevet 29. mars 2006 Har litt blandede følelser for det at fjonken skal ut snart, jeg Det er litt som når man begynner å lese en ny bok, da vil man gjerne at man fort skal komme et stykke inn i den så man blir kjent med karakterene og sånt - sånn var det jo når du ble gravid, og vi ville at det skulle gå fort-fort. Men når det nærmer seg slutten, så vil man ikke at boka skal ta slutt! Og sånn er det litt nå, da. Jeg synes det er litt trist at svangerskapet ditt snart er over, for det har vært så fint å følge med deg og fjonken hele veien... Da er det godt å vite at en minst like bra oppfølger er å finne i bokhyllen om kort tid ← Så utrolig søt du er! Men IKKE gi fjonken noen hint om at det er greit han bor inni der noe særlig lenger er du snill! Da er det bedre å si at oppfølgeren sikkert er minst like bra, om ikke bedre! For nå er jeg personlig veldig sliten og lei... Men takk for gode ord og at du er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. mars 2006 #4435 Del Skrevet 29. mars 2006 Nå slår jeg på pc'en kun for å gå inn i dagboka di... Spennende dette er!! Sov godt, Teddy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mars 2006 #4436 Del Skrevet 29. mars 2006 -ikke født ennå?? :klø: Løp inn her men det eneste dere driver med er jo å PUUULE! Får bare lure mannen til enda en runde med før vi slunker! ← Tror mannen hadde begynt å mase masse på meg hvis han leste gravide teddy sine notater altså - syns jeg kan høre han "Bli gravid a Izaria, sånn at vi kan 5 ganger om dagen!" Stå på Vic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. mars 2006 #4437 Del Skrevet 29. mars 2006 Hmmm, tør jeg å gå og legge meg nå da? Tenk om alt skjer i løpet av natta og vi ikke fårmed oss noen ting... Da må du sende SMS TT, til noen som har lyden på og kan vasle resten av hurven! Komme da Fjonken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. mars 2006 #4438 Del Skrevet 29. mars 2006 Tur og - dette må jo sette i gang fødselen i natt! Iiiii... kan jo nesten ikke legge meg, det er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 30. mars 2006 #4439 Del Skrevet 30. mars 2006 Bssssssssssssssst.... Bssssssssssst.. Bssssssssst... Sender vibber for at lille fjonken skal komme ut... Pleier å funke bra altså! I mens får dere bare kose dere... Spennende!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. mars 2006 #4440 Del Skrevet 30. mars 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå