Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå har jeg :sexy: mannen i dét han kom inn døren fra jobb, "voldtatt" han og ligget med rumpa i været i 20 minutter! :sjarmor:

Hvis ikke DETTE gjør susen altså!!! :frustrert:

Er jo første runde med sengevals siden strippingen på mandag, ettersom jeg har vært så øm. Men nå skal pokker ikke fjonken få fred før han finner veien ut altså! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør nok susen tenker jeg! :ler:

Jeg merka i hvert fall mer og mer murringer og kynnere etter sex de siste dagene før fødselen!

Håper det skjer noe i natt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt menssmerter mens jeg lå med rumpa i været her, men de ga seg - nå bare stikker det noe inni granskauen, spesielt i høyre side av magen! Sånn skikkelig knivhugg! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt menssmerter mens jeg lå med rumpa i været her, men de ga seg - nå bare stikker det noe inni granskauen, spesielt i høyre side av magen! Sånn skikkelig knivhugg! :forvirret:

Jeg bare kødda, menssmertene kom plutselig tilbake igjen...

Og nå kom nettopp mannen inn døra etter å ha vært en tur hos nabo´n. Erklærte så kjekt at nabofruen gjerne gikk tur med meg hvis jeg ville - vi kunne gå så ungen kom ut på veien! :lol: Kanskje jeg skal takke ja til tilbudet og få litt frisk luft på kjøpet!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen særlig forandring siden jeg dro på jobb? Gå deg en tur, du. Sengekos og turgåing - det må da gjøre susen??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Rognebær

Han der mannen må da være hæppi for tida dersom dette fortsetter! :ler: Når det er sagt, synes jeg tur høres ut som en helt glimrende ide. Og om han ikke kommer ut på veien akkurat, så skader det sikkert ikke med litt fysisk aktivitet! :hoppe:

Er så spent jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Håper jeg får rett med gjettinga mi!! Jeg gjetta jo at du skulle føde natt til torsdag!! Håper det skjer ting her altså!! :hoppe: *spent*

((((((((FØDE-VIBBER))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme og foran PCn Fjonken så nå er det bare å komme! Men vent til mamma er ferdig å gå tur da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...