Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #4361 Del Skrevet 29. mars 2006 Det skjer absolutt INGENTING!!! Hadde mye menssmerter etter hvert toalettbesøkt i hele natt, men that´s it... ← Du får holde gubben hjemme og holde sengen, kanskje det setter det i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #4362 Del Skrevet 29. mars 2006 Der er du jo. Jeg tipper som sagt at det blir en 1.april-baby så du får smøre deg med tålmodighet ett par dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 29. mars 2006 #4363 Del Skrevet 29. mars 2006 Om ikke annet så er det i alle fall godt å se deg! Jeg tipper det skjer noe i løpet av dagen! 1. april er altfor lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mars 2006 #4364 Del Skrevet 29. mars 2006 Sender gode tanker.... Om ikke lenge er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #4365 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg tror vi må vente til kvelden og natten igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. mars 2006 #4366 Del Skrevet 29. mars 2006 Ingenting??? Absolutt ingenting??? Hva er det fjonken holder på med nå da. Sitter han fast, eller? Lurer på hvor utålmodig du egentlig er, med tanke på hvor utålmodige enkelte av oss er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. mars 2006 #4367 Del Skrevet 29. mars 2006 Innom for å kikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. mars 2006 #4368 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #4369 Del Skrevet 29. mars 2006 T+3 Jeg er stygt redd for at dette er en 1. april-baby ja... Evt. en 4. april-baby - hvis jeg går like lenge over som mamma gjorde med meg! Mamma hadde ultralydtermin med meg 27. januar, men jeg kom ikke før 5. februar... Selv hadde jeg jo ultralydtermin 26. mars! Blir bare så skuffet liksom, og redd for at kroppen min ikke skjønner hva som må til nå! Det er jo bare riene som mangler! Og jeg har OVERHODE ikke lyst til å måtte møte på den neste kontrollen hos JM til mandag! Unner alle andre som føder før termin det altså, for dette er skikkelig kjipt...men jeg blir helt jeg, når jeg logger meg på SM hver morgen og den ene etter den andre med termin ETTER meg er i gang! Er jeg veldig egoistisk!?? Det er bare det at jeg gruer meg så innmari til denne fødselen og det er ufattelig vondt å måtte gå slik på vent. Fysisk er jeg i superform, men psykisk er jeg helt knekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. mars 2006 #4370 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 29. mars 2006 #4371 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg synes IKKE du er egoistisk! Du kan jo ikke noe for at Fjonken kommer akkurat når han selv vil. Jeg tror jeg også ville blitt litt desperat om ikke bøtteknotten kom før til for eksempel St.hans, halvannen uke etter termin! Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å smøre seg med den berømte tålmodighetskremen, og kanskje finne på ting som gjør at han helst ikke bør komme underveis, f.eks. gå på kino? Du er i alle fall knalltøff, du kommer til å klare det brillefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. mars 2006 #4372 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. mars 2006 #4373 Del Skrevet 29. mars 2006 ja hehe du må jo bli sprø av oss snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 29. mars 2006 #4374 Del Skrevet 29. mars 2006 Her har du en god klem og litt ekstra styrke Du klarer det sikkert kjempefint når fødselen er i gang! Og det er leeeenge til mandag, mye kan skje før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mars 2006 #4375 Del Skrevet 29. mars 2006 Unner alle andre som føder før termin det altså, for dette er skikkelig kjipt...men jeg blir helt jeg, når jeg logger meg på SM hver morgen og den ene etter den andre med termin ETTER meg er i gang! Er jeg veldig egoistisk!?? Det er bare det at jeg gruer meg så innmari til denne fødselen og det er ufattelig vondt å måtte gå slik på vent. Fysisk er jeg i superform, men psykisk er jeg helt knekt... ← Jeg kjenner meg så godt igjen i det øverste der, det var skikkelig kjipt å se alle andre føde, bare ikke meg selv! Jeg hadde jo termin aller sist i januar, så det var bare å forvente, men mange av de andre fødte jo lenge før termin, mens jeg bare ble sittende... De fleste føler det nok på den måten, jeg synes ikke det er egoistisk Skjønner at det er spesielt ille å vente sånn når du gruer deg veldig til fødselen! Hadde vært mye bedre å hoppe i det i stedet for å få tid til å forberede seg. Vi får bare håpe og tro at du må hoppe i det før du aner (og jeg tror fortsatt det)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. mars 2006 #4376 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei hei TT! Dette er den første dagboka jeg sjekker nå for tiden Jeg synes absolutt ikke at du er egoistisk med tanke på at du blir deppa av at de med termin etter deg føder før deg. Jeg var jo så heldig at jeg slapp å oppleve det selv (hadde termin 28. september), men venninner som har gått over tiden sier at ventetiden virkelig satte psyken på prøve. Jeg tror du er helt normal jeg Men du, kanskje kommer lillefjonken så brått på likevel, sånn at du ikke rekker å grue deg? Det kommer helt sikkert til å gå bra uansett. Gå mye! Det hjelper med å sette igang ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. mars 2006 #4377 Del Skrevet 29. mars 2006 Så kjedelig at det ikke har skjedd noe enda... Og du, du er ikke egoistisk i det hele tatt! Alle jeg kjenner som har gått over tida har følt akkurat det samme! Lykke til vennen! Det skjer jo veeeeeldig snart. Men jeg regner med at timene føles som døgn hos deg, stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 29. mars 2006 #4378 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei på deg!!! OG goooode morgen!!! Synes ikke du er egoistisk i det hele tatt. OG når det kommer til ting vi gruer oss til, så er det ikke noe særlig å gå å vente på det. Bedre å hoppe i det liksom. Jeg tror som deg at dette blir en lite aprilgutt. Tror du får slappe masse av og lese en god bok. Gjøre ting nå som du sikkert ikke helt får tid til den første tiden med lille gutt ute. Og når det kommer til fødselen: dette kommer du til å klare så fin. Kroppen din er faktisk bygd for dette. Kroppen din vet hva den skal gjøre, den venter bare på at lille gutt skal bli 100% klar. Håper du får en fin dag. Skal følge godt med er inne (det gjør jeg jo hele tiden da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #4379 Del Skrevet 29. mars 2006 Selvsagt er du ikke egoistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2006 #4380 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Nå var jeg spent her altså, men det kan jo ikke være lenge til han kommer nå! Du skal se at når kroppen din først finner ut hvordan den lager rier så kommer dette til å gå fort! Det gjorde det i hvert fall for meg! Skjønner sååå godt hvordan du har det. Jeg var helt på gråten noen ganger selv de dagene jeg gikk på overtid. Tålte ingenting! Det er ikke gøy, men som sagt, han er nok rett rundt hjørnet, og hvis du får sånne tak i ryggen igjen så tenker jeg at det er i gang, da er det bare å begynne å ta tiden! Sender over en stor klem, og noen flere fødevibber: (((((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))))) Endret 29. mars 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå