Trampe Skrevet 28. mars 2006 #4281 Del Skrevet 28. mars 2006 Og mandagen kom og gikk.... da fikk jeg ikke rett allikevel. *snurt* Ha en fin dag, jeg håper at noe skjer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. mars 2006 #4282 Del Skrevet 28. mars 2006 Håper du bare slapper av og nyter det som kanskje er din siste dag uten barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. mars 2006 #4283 Del Skrevet 28. mars 2006 Ha en fin dag vennen, og hold deg unna stigene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. mars 2006 #4284 Del Skrevet 28. mars 2006 *innom og følger med på om det skjer noe snart!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. mars 2006 #4285 Del Skrevet 28. mars 2006 Så bra hvis du er av den typen som ikke kjenner riene før de er skikkelig sterke - da blir du jo spart for en del vondter (så lenge det ikke går så langt at han vil ut før du rekker fram til sykehuset, da - det vil vi ikke ha noe av! ) Som alle andre (kanskje bortsett fra Peony ) så håper også jeg at dagen i dag er DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. mars 2006 #4286 Del Skrevet 28. mars 2006 HEi Teddy!!! Du kan tro jeg var oppspilt da jeg sto opp idag. Løp bort til pc'en, slo den på og logget på nettet. Var heeeeelt sikker på at nå var det skikkelig i gang. Men nei. Jeg tror det lille knøttet ditt venter til 4.april jeg.... Det er en kjempe fiiiin dag å ha bursdag på altså. Nå må du slappe av i løpet av dagen og nyte den siste tiden som livet uten å være mamma. selv om det skal bli kjempe koselig å bli mamma også. Ha en super fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. mars 2006 #4287 Del Skrevet 28. mars 2006 Må jo innom og følge med vettu... Oppløftende prognoser fra jordmor, da, angående kynnere vs. rier! Må forresten nevne at min kjære mann synes kynnere er et skikkelig snålt ord. Er i grunnen litt enig. Skal følge med i dag, asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. mars 2006 #4288 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvor er du henne snuppa??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. mars 2006 #4289 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå ble jeg usikker på om jeg har husket å nevne dette før... Men da vi var på Kristins Brudesalong i Lillestrøm sist, så så jeg bryllupsbilde av deg og Golli henge i trappeoppgangen. Kjempeflott altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. mars 2006 #4290 Del Skrevet 28. mars 2006 skjer nokk noe uten att du aner det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #4291 Del Skrevet 28. mars 2006 Action???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #4292 Del Skrevet 28. mars 2006 Ingen action nei! Bare TT som ble akutt trøtt og har sovet i 2.5 timer nå! Deilig! --- Rognis - Kynnere ja, jeg har tenkt på det selv. Hvor kommer det ordet fra!?? Husker jeg trodde en venninne av meg bare hadde funnet det opp da hun var gravid for tre år siden og snakket om det...jeg hadde jo ikke peil! Markblomsten - Nei, det har du ikke nevnt før! Så vittig at vi også fyller veggen der, selvsagt som et av de mest strålende (og normale) parene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. mars 2006 #4293 Del Skrevet 28. mars 2006 Takket være deg kom jeg meg endelig opp av sengen..tenkte jeg måtte sjekke om du var i gang! Men den gang ei... Håper han kommer snart!!!! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 28. mars 2006 #4294 Del Skrevet 28. mars 2006 Må liksom innom dagboken di å lese litt... Er ikke så veldig flink til å legge igjen noen spor etter meg da men... Håper den lille finner ut at han vil ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #4295 Del Skrevet 28. mars 2006 Takket være deg kom jeg meg endelig opp av sengen..tenkte jeg måtte sjekke om du var i gang! Men den gang ei... Håper han kommer snart!!!! Ha en fortsatt fin dag! ← Beklager å måtte skuffe deg... Men flott du til slutt kom deg opp av sengen i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #4296 Del Skrevet 28. mars 2006 Hmm... Spennende dette her! Må liksom innom hver gang jeg er i nærheten av PCen! Håper det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 #4297 Del Skrevet 28. mars 2006 ER DU HER ENDA????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. mars 2006 #4298 Del Skrevet 28. mars 2006 Lillegutt? Hvis du kommer ut snart lover jeg å kjøpe is til deg neste sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. mars 2006 #4299 Del Skrevet 28. mars 2006 Og jeg løper rett inn med det samme jeg er hjemme... :grine2: Hallaisen Fjonken! Det er dritgøy å være utafor magen! Du kan puste luft! Det blir knallmoro. Kom an, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 #4300 Del Skrevet 28. mars 2006 Ingenting ennå? Til tross for i dagboka min.... Du får nyte de siste dagene og lade opp til den store styrkeprøven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå