MammaSarius Skrevet 27. mars 2006 #4241 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå må du ta det med ro og samle krefter vennen! Og hold deg unna stiger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4242 Del Skrevet 27. mars 2006 De er fullstendig, sinnsvakt gærne i toppen de som mener at homofile lider av "pest" og liksom kan helbredes!!! Ooooooh, jeg blir så SINNA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #4243 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå er det 13 sider overtid... Dette er ikke lovende... Kanskje han ikke vil ut? Skjønner'n godt jeg, er jo så sinnsykt mye snø og djævelskap ute atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 27. mars 2006 #4244 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg er så enig med deg TT. Blir skikkelig sinna her jeg sitter og ser på tabloid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4245 Del Skrevet 27. mars 2006 Mener ikke henge ut noen, men en viss E. Lundeby er GAAAAAAAAAAAL!!! Alle har rett på egne meninger, for all del...men han sitter jo F*** der og liksom prater for noen som han samtidig viser avsky for! Hallo!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. mars 2006 #4246 Del Skrevet 27. mars 2006 Blir alltid sinna av Tabloid så jeg holder meg stort sett unna! Men har jo fått med meg saken gjennom andre medier og det er jo til å bli helt eitrande forbanna av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. mars 2006 #4247 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei på deg du føde-klare kvinne!!! Her har det skjedd ting i løpet av dagen ser jeg. Blir helt gele i magen jeg . HVordan skal dette gå når det er min tur??? Må nok titte innom her ofte i løpet kvelden. Bra jeg har fri imorgen for hvordan skulle det gått. Da kunne jeg jo ikke fulgt med imorgen. Er helt enig med deg mtp homofile. Blir kvelm bare ved tanken på han derre Kvarme. Liker han ikke i det hele tatt. Og mene at de kan "kureres" ved å gå til psykiater??? Blir så sint at jeg kan begynne å grine. Og han "presten" som uttalte seg at Kvarme ikke hadde et snevert syn når han mener sånt om homofile. For det var jo slik at vi SKULLE leve mann og kvinne. Kyss meg et hvis sted der sola ALDRI kommer til å skinne. Sorry for sinner her altså, men når du tok det opp og itillegg har samme syn som meg. Så at jeg kan sprekke. Nå må du slappe av og som flere her inne sier gå over baggen og se at alt er med ( iallefall det du ikke trenger med en gang). Husk mob.lader og kamera. Og som sagt før husk mat og drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2006 #4248 Del Skrevet 27. mars 2006 oioioi så spennende det er her om dagen da Er nok ikke lenge til lillegutt kommer ut nei!! Skikkelig fin gravidmage du har da, men det som kommer ut blir jo tusen ganger søtere da Ikke mer stigeklatring på deg i dag...gjør heller klar bagen og slapp godt av Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #4249 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg blir uten internett fra i kveld til onsdag ettermiddag, så hvis Heidi vil sladre til meg hvis det skjer noe, så blir jeg veldig glad! ← Jeg tar GJERNE over sladrestafettpinnen igjen Peony og lover å oppdatere deg hvis det skulle skje noe her i løpet av de neste dagene. Nå blir det noen spennende dager fremover altså. Og ikke noe mere klatring på loftet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2006 #4250 Del Skrevet 27. mars 2006 Ingen flere klatre-stunts nå TT! Du skal bare lade opp til fødsel du nå! Ser aldri på Tabloid jeg, men kunne ikke vært mer enig med deg i den teite saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 27. mars 2006 #4251 Del Skrevet 27. mars 2006 Wow, for en spennende kontroll idag. Tenk at du er moden og litt åpen da! Prøver å forestille meg følelsen av at det er åpent der inne Du høres fullstendig klar ut -satser på at det ikke drøyer så lenge nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. mars 2006 #4252 Del Skrevet 27. mars 2006 Hva slags stuntakrobatikk er det du bedriver? Teddyer som er blitt strippet skal holde seg på landjorda, det synes jeg! Ellers kan de kanskje helbredes? Vel, en homofil kollega av meg var forresten på det møtet hvor Kvarme kom med de berømte uttalelsene, og ifølge ham sa Kvarme visst mye BRA før han sa det han sa. Og han sa visst bare at han kjente noen som hadde hatt god nytte av reorientering, ikke at han anbefalte homofile å prøve det. Men for ALL DEL, jeg blir provosert selv! Syntes bare det var interessant å høre noen som saken i aller høyeste grad angår, moderere noe det som media har fått ut... Spennende å lese her for tida, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. mars 2006 #4253 Del Skrevet 27. mars 2006 Gjett hvem som ikke skrur av lyden på telefonen i natt!?! Hvem er på nattevakt, er det du Heidi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4254 Del Skrevet 27. mars 2006 Tullejentene! Men jeg LOVER at jeg ikke skal klatre noe mer nå! Jeg kan nesten ikke gå, men når jeg sitter har jeg for øyeblikket ikke vondt noe sted, så det spørs om ikke dette drøyer allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. mars 2006 #4255 Del Skrevet 27. mars 2006 Komme da Lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2006 #4256 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal jeg sende over litt knallsterk indisk gryte for å få det til å skje noe? Kan jo sende ivei noen fødevibber først: ((((((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. mars 2006 #4257 Del Skrevet 27. mars 2006 Oi, nå leser fire stykker her inne på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2006 #4258 Del Skrevet 27. mars 2006 Blirre no' fødings her, eller? *spent* Utrolig spennende med det jordmorbesøket, nå blir her snart ACTION!!! Men det er sikkert lurt å holde seg unna stiger nå, i tilfelle lillegutt skulle finne det for godt å komme deisende ut mens du klatra rundt oppi der. Syns La Traviata skulle tatt seg en joggetur,og kommet innom med litt gryte til deg,jeg! Nå lager jeg et bittelite fødselsdagsselskap,og håper han lar seg friste.... Partai!!! <-----pupp i stedet for brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2006 #4259 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvis det kan hjelpe så... *spenner på meg joggeskoene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. mars 2006 #4260 Del Skrevet 27. mars 2006 Uff,nei ikke flere slike stunt TT Er på vei i dusjen,men bare MÅ innom og følge med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå