Pepita Skrevet 27. mars 2006 #4201 Del Skrevet 27. mars 2006 Kjempefin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2006 #4202 Del Skrevet 27. mars 2006 Nydelig gravidmage det der Teddy! Skal tenke på deg kl. 11! Håper de kommer fram til noe fornuftig på sykehuset, og at det skjer noe mer her snart. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. mars 2006 #4203 Del Skrevet 27. mars 2006 Aiaiai! Ser ikke ut til at mitt fravær har hatt noen positiv fødevirkning, gitt! :grine2: Bra for meg - så kan jeg følge med når det skjer spennende ting her... Men jeg synes nå GODT at han kan komme snart. Bra du er forberedt på det meste mht jordmortimen, som om jeg ikke tar feil starter om noen få minutter? Håper alt ser bra ut! Jeg heier i alle fall på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2006 #4204 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er jo helt grusomt å være uten internettforbindelse nå som du snart skal føde, TT! Jeg var SÅ spent da jeg logga på i dag - TENK om fødselen allerede hadde vært - men heldigvis har jeg fått oppdaterte meg litt nå - og om du kunne være så vennlig å ikke føde før jeg er på nett igjen så hadde det vært veldig fint! FOR JEG VIL HA MED MEG DENNE SPENNINGA!!! Og om lillegutt bestemmer seg for å ikke ta hensyn til mine ønsker så ønsker jeg deg LYKKE TIL MED FØDSELEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. mars 2006 #4205 Del Skrevet 27. mars 2006 For en vakker mage! Det er nesten synd at den snart skal bli flat igjen... Jeg blir uten internett fra i kveld til onsdag ettermiddag, så hvis Heidi vil sladre til meg hvis det skjer noe, så blir jeg veldig glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. mars 2006 #4206 Del Skrevet 27. mars 2006 Er ikke helt sikker på hva jeg håper de skal si på kontroll. Kanskje enten at alle verdier er helt fine eller det motsatte og at de må sette deg i gang? (Nei, det beste hadde jo vært at lillegutt fant ut av seg selv at han skulle ut i dag.) (((((((((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. mars 2006 #4207 Del Skrevet 27. mars 2006 For en vakker mage! Det er nesten synd at den snart skal bli flat igjen... ← Ja, det har du helt rett i... Nydelig mage!!!! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. mars 2006 #4208 Del Skrevet 27. mars 2006 Håper alt går bra hos jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4209 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) I´m BACK!!! Det gikk veldig kjapt egentlig, men skjedde mye allikevel... Kom inn rett over kl. 11, til den samme JM som sist uke - ei kjempesøt dame! Hun sjekket urinen min som var superfin og helt uten noen slags utslag, hvilket jeg selv også hadde "mistanke" om, ettersom det er den klareste urinen jeg har hatt på veldig, veldig lenge! Ikke luktet den noe sterkt heller... Så tok hun BT, som denne gang var på 140/90 - men det er jo i helt nedre sjikt for hva som kan tolkes som høyt BT og igrunnen ikke SÅ skremmende! Scoret 1 - 2 på ødemer da, for det har jo bare økt på, men ellers alt bra. SF-målet var på 35.5 cm, altså rett over midtlinjen...men igjen, dette avhenger jo veldig av både mengde fostervann, hvordan babyen ligger, hvordan hver enkelt måler osv. Det har i allefall ikke nødvendigvis noe å si for babyens størrelse, ettersom vi jo har fått signaler om at lillegutt er heller under gjennomsnittet enn over! Nu vel, da alt dette var sjekket og fosterlyden målt til 144 sl./min., spurte JM om jeg ville at hun skulle sjekke meg mtp. modning. Da sa jeg slett ikke nei takk - greit å vite ståa liksom. Så da gjorde hun det! Jeg er moden! Har 1 cm åpning, tøyelig til to...bare en liten kant igjen på mormunnen - og hodet er mer enn godt festet! Hun hadde kjent etter hodet litt bak og opp, fordi det er ofte der det ligger...men neida, lillegutt lå med hodet sitt godt frem og langt ned i bekkenet. Hun kjente til og med fosterhinnen... Så hun strippet meg litt og forsøkte å løsne litt på fosterhinnen, med det resultat at jeg nå sitter her med bind fordi jeg blør...nå er det definitivt slimproppen som er historie!!! Men det var overhodet IKKE vondt, bare så det er sagt!!! Det er bare så sprøtt å sitte her med bind, for jeg har jo ikke blødd nedentil på nokså lenge, for å si det sånn :grine2:, og bind har jeg vel ikke brukt på mange år! Jaja... Fikk ny time til evt. kontroll neste mandag, 3. april kl. 11 - meeen, JM var helt sikker på at jeg ikke trengte den timen! Hun sa at jeg nok ikke trengte tro jeg kom til å føde i dag, men en av de nærmeste dagene var nok veldig sannsynlig! Jeg mangler visst bare rier nå! Fikk beskjed om at jeg godt kan få fler og sterkere murringer nå, siden "irritasjon" av mormunnen fører til utskillelse av hormoner som gjør at det trekker seg sammen nedi der. Ble disse bare sterkere og sterkere, eller jeg fortsetter å blø over lengre tid, måtte jeg bare ta kontakt med føden - for da var det nok i gang! Spooky! Endret 27. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2006 #4210 Del Skrevet 27. mars 2006 Så bra!!! Både med tanke på urin + blodtrykk og at du er moden og ble strippet litt! Fødsel i løpet av noen få dager, jippi!!! Eller kanskje alt i morgen, det er jo tirsdag! Snart er du mamma! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. mars 2006 #4211 Del Skrevet 27. mars 2006 Så gøy at du er moden! Nå skjer det ting! YIPPI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 27. mars 2006 #4212 Del Skrevet 27. mars 2006 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. mars 2006 #4213 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har hele tida tenkt at du kommer til å få den natt til torsdag jeg... Ikke vet jeg hvorfor Tenk, nå er du snart mamma!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 27. mars 2006 #4214 Del Skrevet 27. mars 2006 Så gode nyheter! Nå blir det visst enda mer spennende her inne de neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #4215 Del Skrevet 27. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. mars 2006 #4216 Del Skrevet 27. mars 2006 Så bra med fine tall OG at det ser ut som lillegutt har tenkt å komme snart! HURRA! Gleder meg veldig på dine vegne. Ååå, tenk så spennende! Snart er du MAMMA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. mars 2006 #4217 Del Skrevet 27. mars 2006 OMG! Nå går det litt fort i svingene for en stakkars peon, du kan ikke holde igjen til onsdag kveld, da? Godt at det for en gangs skyld ble en positiv sjekk, og at alt nå ligger til rette for en fin fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4218 Del Skrevet 27. mars 2006 OMG! Nå går det litt fort i svingene for en stakkars peon, du kan ikke holde igjen til onsdag kveld, da? Godt at det for en gangs skyld ble en positiv sjekk, og at alt nå ligger til rette for en fin fødsel ← Mener ikke å stresse deg da, vennen! Altså, det kan skje NÅ og det kan faktisk gå en uke til og vel så det...det er jo ingen garantier. Men det ser ikke ut til at det skal drøye fullt så mye lenger nå, heldigvis! Føder gjerne imorgen jeg, så blir jeg ferdig og lillegutt får bursdag samme dato som pappa´n sin, om enn i en annen måned! Hvis ikke det skjer imorgen holder jeg en knapp på 1. april som alltid! Stikker veldig i magen nå! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 27. mars 2006 #4219 Del Skrevet 27. mars 2006 Så spennende nå altså. Men du... Her kommer et dustespørsmål fra ei som kan alt for lite om dette du nå er på tampen av Hva er stripping?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. mars 2006 #4220 Del Skrevet 27. mars 2006 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå