Izaria Skrevet 26. mars 2006 #4181 Del Skrevet 26. mars 2006 G burde vel bare være strålende fornøyd for tiden ?!?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. mars 2006 #4182 Del Skrevet 26. mars 2006 for termin... Håper han kommer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #4183 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) :grine2: Å du store min! Var akkurat en tur oppe på lofet nå. Lette egentlig etter skibuksen til mannen, men istenden fant jeg min aller første "Jeg er glad for"-bok - som starter fredag 17. mars 2000...dagen jeg ble sammen med mannen min! Utrolig vittig å lese noe av det jeg har skrevet altså - så fjortiss mye av det, sånne helt teite ting liksom, forelsket i den 7. himmel, totalt på pæra! Bl.a annet fant jeg også et brev jeg hadde skrevet til mannen, men som aldri ble sendt...og derfor står det på konvolutten "Brevet som aldri ble sendt"... Brevet er datert 21. juli 2000, og et lite utdrag: "Jeg savner deg, XXX! Jeg savner deg fordi du får meg til å le. Le, smile og like meg selv! Jeg føler meg trygg sammen med deg! Jeg vet at du ikke lar meg i stikken, og vet at jeg kan snakke med deg om alt! En annen viktig side ved deg er at du på ingen måter tar deg selv høytidlig. Sammen med deg er jeg et bedre menneske..." Videre finner jeg at datoen vårt lille magetroll aller mest trolig ble unnfanget, nemlig 8. juli, også er den datoen (år 2000) da jeg og mannen min hadde sex sammen for aller første gang! *s* Så vittig sammentreff egentlig!!! I dag, for 6 år siden, var jeg forresten på messen "Sjøen for alle" på Sjølyst sammen med en venninne som heter Linn. Og lørdag 1. april samme år holdt jeg ivrig på med å pusse og male på russebussen jeg var på, var i en eller annen 18-årsdag på kvelden og har tegnet et dusin hjerter rundt navnet til mannen min! :grine2: ...og dette diktet tikket inn som sms på mobil fra mannen min 15. oktober 2000, kl. 00.55: "Så er det natt igjen... Rommet tar imot stillheten med åpne armer, uten å tenke på meg! Jeg må la meg bli knust under alle tankene som igjen får rom inni hodet mitt. Tankene om deg! Stillheten omkring meg gir ingen plass til lengselen min, så jeg blir sittende igjen med den... ...og den sprenger meg innenfra! Lengselen som jeg må takle alene, selv om det kun er OSS TO SAMMEN som kan fjerne den!" Ja...det var tider det! Tider da vi var nyforelsket som få og ikke kunne få nok av hverandre, overhode! Koselig med slike minner altså! Endret 26. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mars 2006 #4184 Del Skrevet 26. mars 2006 så herlige nyforelskede tider ja. Må inrømme at jeg til tider savner dem ja Så moro å lese gjennom gamle ting. Det er da man ser hvor mye man har utviklet seg de siste årene Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2006 #4185 Del Skrevet 26. mars 2006 Så gøy at du har tatt vare på sånt. Skulle ønske jeg var flinkere til det jeg og. Kom da lillegutt *lokke-lokke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 26. mars 2006 #4186 Del Skrevet 26. mars 2006 :grine2: Gud, så søte man er når man er unge og nyforelskede! Minner fra den tiden er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 #4187 Del Skrevet 26. mars 2006 Herlig å mimre litt! :grine2: Jeg har alt sånt i en skuff et eller annet sted jeg... Brage kommer sikkert til å finne det og le seg i hjel en vakker dag! Ellers vil jeg bare gi deg en klem og håper du slipper å vente mye lengre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mars 2006 #4188 Del Skrevet 26. mars 2006 Innom å sender noen (((((((((((((fødevibber))))))))))))) til teddy`n vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. mars 2006 #4189 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, det var tider det!! For et sammentreff at datoen for den første sexen sammenfaller med unnfangelsen! Hvem ante vel det den gang i 2000?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #4190 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, det er moro å mimre litt - på godt og vondt... Heldigvis er jo denne boken jeg fant nå en skikkelig gla´bok da, så det står mest bare koselige ting der! Nei, hvem kunne ant at vi hadde sex første gang på samme dato som gullet vårt nok er unnfanget, søndagsengel??? Det er vittig! :grine2: Nå laller jeg og mannen gitt... Ble ikke noe action i dag, men kan hende blir det action i senga om ikke annet! Må jo bare stå på nå, for etter fødsel er mannen smertelig klar over at det nok ikke blir å få napp igjen på en god stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #4191 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jeg har en liten notisbok som jeg alltid bærer med meg, hvor jeg har skrevet ned mange søte, små dikt min kjære mann har skrevet til meg. Både på SMS og e-post. Tok den frem da vi var på tur forrige helg og leste noen av de. Skulle bare innom for å sjekke om det var noe på gang jeg da før jeg legger meg... Natti natti. Endret 26. mars 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 26. mars 2006 #4192 Del Skrevet 26. mars 2006 Så søtt Teddy! Smelter helt her jeg sitter. Det er jo så koselig med sånne minner. Også så herlig at man som 18 åring er oppetter ørene forelsket og det alle viktigste i livet er russebussen og kjærligheten. :grine2: Morsomt sammentreff med den 8 juli også. Tror jeg skal ta meg en titt i -boksen jeg har fra mannen min! Natta fru Teddy - måtte lillegutt finne veien ut i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. mars 2006 #4193 Del Skrevet 27. mars 2006 Åh, så morsomt med de datoene da! I dag er det mandag...jeg gjettet mandag. Skjer det no her i dag da?? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4194 Del Skrevet 27. mars 2006 Nei, jenter...jeg har ikke født enda!!! Og ikke kommer jeg til å føde i dag heller tror jeg - hvilket kanskje er like greit, dagen er grå og trist, og det er så vidt jeg orker tanken på at jeg skal avsted til kontroll nå kl. 11! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. mars 2006 #4195 Del Skrevet 27. mars 2006 Lykke til på kontroll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. mars 2006 #4196 Del Skrevet 27. mars 2006 Lykke til på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 27. mars 2006 #4197 Del Skrevet 27. mars 2006 Lykke til på kontrollen i dag. Noen følelse selv på hvordan det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4198 Del Skrevet 27. mars 2006 Takk jenter! I grunnen har jeg ingen spesiell følelse, men jeg blir ikke dersom det er protein i urin, for å si det sånn... Har det i bakhodet at "alt kan skje" - til og med har jeg forberedt meg på innleggelse, rett og slett fordi jeg nå har lært at de er så ambivalente oppe på det sykehuset at man jo aldri kan vite hva de tenker, mener og finner på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 27. mars 2006 #4199 Del Skrevet 27. mars 2006 Hellu innom med en liten bare..her i heimen er både jeg og veslemor syke så pappa er hjemme!!!!Da får jeg slappet av litt også for Anell er på bedringens vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4200 Del Skrevet 27. mars 2006 Her kommer forøvrig magebilet jeg hadde håpet jeg aldri skulle få sjansen til å knipse, men den gang ei! 40+2 and still going strong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå