Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

og jeg som innbilte meg at du hadde gått å født mens jeg var på jobb ;)

Nei.. vi f¨år satse på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må forøvrig bare skryte litt...

Hadde egentlig tenkt til å strikke selv, men med senebetennelse går det ikke, og når lillegutt kommer får jeg garantert IKKE tid! Men i dag begynte altså mammaen min å strikke på dåpskjole til gullet! :hjerte:(Måtte begynne nå mente hun, for å kunne bli ferdig...er faktisk over 500 masker rundt nede!!!)

Synes den er SÅÅÅ fin jeg!

:hoppe:

Sånn ser den ut:

Dåpskjole

Kommer bare til å bruke blå bånd da, til lillegutt...som kan endres til rød eller rosa dersom vi noen gang får en liten en til og det blir jente! ;) Meningen er i allefall at kjolen skal gå i arv fra oss! :tommel:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med deilig middag, og ha en fin fødsel ;)

Tullhøna da! :lol: Jeg skal vel ikke føde i dag vel...selv om mensmurringene er på plass IGJEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han kommer ikke før i morgen! :lol:

Oki da, vi får se! :lol:

Må opp og gå litt jeg nå..sjekke om vondtene gir seg! De ligger der hele tiden, så det er ikke noen tak akkurat, selv om det selvsagt gjør mer vondt litt innimellom... Det er bare guffent - som sagt så HAAAATER jeg menssmerter!!! Er jo veldig plaget med smerter når jeg har mensen, mener - sånn SKIKKELIG plaget... Blir grønn i trynet og spyr pga. krampene hele den første dagen. Og nå merker jeg at det bygger seg opp sånne typer smerter her og det liker jeg ikke, for det er så vondt! :(

På én måte hadde det vært kjempespennende om dette er begynnelsen, men på den annen side så våger jeg ikke å tro det! Da blir jeg bare skuffet tenker jeg, selv om dette er kjempespennende og skummelt på samme tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det rolig, dette klarer du så fint så! :klem:

Sånn ca. hvor ofte bygger det seg opp?

En måte å "teste" på er å ta en varm dusj eller bad! Hvis det ikke er "the real thing" helt ennå, roer som regel livmoren seg ned etterpå. Hvis det fortsetter, eller blir enda sterkere, er det nok noe på gang!

Dette er jammen spennende TT! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang dåpskjole så må jeg jo skryte litt da....

Slik ser den ut ferdig strikka: (det er faktisk jeg som har gjort det....)

Og slik er den på en 3 mnd deilig gutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang dåpskjole så må jeg jo skryte litt da....

Slik ser den ut ferdig strikka: (det er faktisk jeg som har gjort det....)

Og slik er den på en 3 mnd deilig gutt:

Åhhh, så flink du er!!! :klappe:

...og da er du vel enig i at det er en nydelig kjole da, siden du har valgt ut den samme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dåpskjoler dere skal ha, både Teddy og Pondusa! :hoppe:

Har lyst til å strikke noe sånt selv, men jeg innser at det er et stooort prosjekt og at jeg ganske sikkert ikke kommer til å bli ferdig med det i tide.

Får heller spare det til jeg får barnebarn en dag! :ler:

Hvordan er formen nå da TT? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dåpskjoler dere skal ha, både Teddy og Pondusa! :hoppe:

Har lyst til å strikke noe sånt selv, men jeg innser at det er et stooort prosjekt og at jeg ganske sikkert ikke kommer til å bli ferdig med det i tide.

Får heller spare det til jeg får barnebarn en dag! :ler:

Hvordan er formen nå da TT? :kose:

Joda, det er liv i meg! :)

Det roet seg veldig plutselig, men nå har det begynt å murre litt igjen!

Synes det er så vanskelig å kjenne mtp. tak og sånn...for jeg kjenner jo ikke det døyt til kynnerene mine. Vet bare at jeg har hatt og har fordi de har blitt registrert på alle de utallige ctg´ene jeg har hatt den siste tiden! Så jeg føler liksom ikke magen stramme seg og slappe av... :sjenert:

Må prøve å kjenne mer etter nå da kanskje!? Og hoppe til køys med mannen enda en gang før sengetid?? :sexy:

Veldig glad jeg får hjelp av mamma til den kjolen altså, for jeg synes bare den er så fin. Er glad i det som ikke er så veldig blonder og dill, men mer stilrent - og da er denne midt i blinken! :Nikke:

Pondusa - kan jeg spørre om hvor lang tid du brukte på å strikke den, sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe på gang, merker du det helt sikkert!

Forføre mannen en gang til høres ut som en god plan - håpre det blir action både på den ene og andre fronten i natt! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, kan jeg aldri tro! Det ekke så vondt at jeg kan forestille meg det kan gå i møte med fødselssmerter...

Sånn tenkte jeg også! "Alle" hadde jo sagt at når veene begynte, da skulle jeg ikke være i tvil om at det var i gang, fordi det var så vondt. Så da det startet på lørdagskvelden trodde jeg det bare var sterke kynnere, for det skulle da vel gjøre mer vondt enn det?? Det var vel mannen, Monja og La Traviata som fikk meg til å ringe sykehuset, for jeg trodde ikke det var nødvendig enda. Da jeg våknet om natten før vi dro til sykehuset var det mye vondere altså, men så hadde jeg jo 7 cm åpning også da! Så det jeg mener er at du kan jo være i en tidlig fase nå? :)

Jeg har er teori om at du tror at det skal være mye vondere å føde enn hva det egentlig er. Så når fødselen er i gang og du har begynt å få rier så skjønner du det bare ikke helt.....

Du er 1000 ganger tøffere enn hva du tror du er skjønner du, Teddyen min. :kose:

Ja, her sa jo heidi det jeg mente da... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-26 mars 2006-

(legens termindato)

Nå blir det bare mer og mer spennende Teddy! Du skal virkelig snart bli mamma! Og G - mannen i ditt liv, skal bli pappa. :hjerte: Det må jo være en helt vannvittig sprø tanke, eller hva?!?! Dere skal ha barn!! En god blanding av dere to. Herlig! :grine2:

Har en følelse av at det så vidt har startet nå med vondtene du beskriver. Uansett så er det nå 26 mars, legens termin, og enten så skjer det i dag, søndag, eller i løpet av de alle nærmeste dagene...det er jeg i hvert fall ganske så sikker på. :Nikke:

LYKKE TIL VENNEN - dette går kjempefint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: for at du endelig har nådd termindatoen! Disse månedene har gått så fantastisk fort, tenk at du straks er mamma... :hjerter:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare MÅTTE innom og sjekke her!!!Herremin så spennende!!!

Jeg tenker på deg masse masse og Pondusa skal holde meg oppdatert på sms hvis det brått skjer noe her!!

Åååå! Solen skinner fra skyfri himmel her! Er perfekt dag å bli født på!

Lykke lykke til vennen! Håper idag blir dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TERMIN i dag...det er helt sjukt!!!

:overrasket:

...og dette i går, det var nok bare falsk alarm! Har kjent litt vonder ila. natten også, men for det meste har det vært helt rolig - som jeg vet da. Har sovet mellom alle toalettbesøkene for å si det sånn! ;)

Men, når jeg stod opp nå merket jeg at det er noe som ligger der latent og murrer, mer i aktivitet nå enn tidligere... :klø:

Jaja, vi får se hva dagen i dag og tiden fremover bringer! Er ikke annet å gjøre!

Deprimerende nok har det snødd i hele natt og snør enda, så nå er det så hvitt og kaldt og guffent her at jeg slett ikke vil ut i det hele tatt. :riste: Fødsel får vente!

Skal jo på kontroll på sykehuset igjen i morgen formiddag, hadde håpet jeg slapp å møte på den, men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper vondtene tar seg opp litt igjen!

Hurra for termindatoen! :hoppe:

Snart er han her, den lille gutten deres! :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...