Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Peony-sladris? :sjenert:

Kunne jeg fått en SMS hvis det skjer noe hos TT?

Reiser bort i helga skjønner du! Det hadde vært supert, jeg er så spent!

Klart det - blir det noe plopp, så skal du få vite om det! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orker ikke skrive så mye nå, men jeg kom akkurat inn døren hjemme!

I dag mente nemlig legen at jeg slett ikke er syk...så da var det rett hjem! Men jeg må til ny kontroll hos JM på føde.pol. tirsdag morgen da, uansett!

Ellers fikk jeg bare beskjed om at siden jeg er førstegangsfødende må jeg bare belage meg på å gå over termin!

:grine:

Det ekke sånn du sier til ei som har flydd mellom hjem, lege og sykehus som en ping-pong-ball de siste ukene altså! :riste:

Jeg er så sliiiiiten og så lei nå! :(

Så NÅ SKAL lillegutt ut! Som mannen så fint skrev på meld. til meg i dag; "Må pule hele helgen vi nå, så kommer kanskje den lille kødden ut!"

:grine2:

Hihi... Vi får seg - vi skal i allefall kose oss hjemme i kveld, med god mat og det hele, siden vi i dag har vært sammen i 6 år! :hjerte:

Og da skal han få gave - jeg har ENDELIG summet meg til å kjøpe gavekort på fotpleie til han, så nå skal de bli årnings på beina til gubben! ;)

Fortsett gjerne å heie meg frem! Jeg gir ikke opp og satser i første omgang på fødsel IMORGEN! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Som mannen så fint skrev på meld. til meg i dag; "Må pule hele helgen vi nå, så kommer kanskje den lille kødden ut!"

Sant ord!

:babygutt::humpe:Stå på, baby nå! :babygutt::humpe:

*nytt motivasjonsrop* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal unne deg et glass rødvin, masse avslapping og noen hyggelige sengevalser med mannen!

Stor ((((((((((fødevibb)))))))))) :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å stå på da! :humpe:

...men greier du det? Når du tenker på av vi er hundre-og-ørten stykker her inne som heier på dere? Tror det hadde forstyrret meg littebittegrann i akten det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Først en goooooooood

:klem:

Dernest

(((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))

Også kan du bare kose deg i kveld. For tenk - det kan være den siste kvelden dere har alene på veldig mange år uten at dere trenger barnevakt ;)

Jeg satser også på fødsel i morgen altså - det hadde vært flott :enig:

Men du - sa ikke en lege til deg at med dette blodtrykket og denne urinen din så var det ikke aktuelt å gå over termin? Og nå sier dem at du uansett må belage deg på å gå over termin? Blir jo pling i bollen av mindre jo!! :forvirret:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har en hel heiagjeng som heier paa deg, ville bare hive meg paa og oenske deg en kjempefin, snarlig foedsel slik at dere kan faa hilse paa gutten deres snart! :kose:

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Men sa ikke legene tidligere at du i hvert fall ikke skulle gå over termin??

Kos dere masse sammen på 6-årsdagen (seksårsdag=sexdag=bursdag? :Nikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))

Og gratulerer så mye med sexårsdag :sjarmor:

Ja nå må dere bare prøve det som prøves kan for å få ut lillegutt å bli ferdig med det hersens sykehuset!!

Heier masse på deg jeg!!!!!!

Og :klem: litt innimellom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 6 årsdagen!!!! :hjerte:

Jeg blir så lei meg når jeg leser om hvordan sykehuset bahandler deg. Hallo, det er jo farlig med antydninger til svangerskapsforgiftning. Både for deg og lillegutten din. Ei venninne av meg fikk dette og legen mente hun fint kunne gå over tiden. Det endte med hastesnitt, lungebetennelse for den lille og det var bare såvidt de berget livet egge to. Ikke for å skremme deg altså, men jeg ville stått på kravene.

Kos deg med :humpe: i helga. Satser på at han er ute før du vet ordet av det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så slitsomt for deg! :troest: Dere får gjøre det beste ut av det da; kose dere med hverandre og nyte at det er helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Grattis med SEXårsdagen ;)

Har virkelig vondt av deg nå, Toria, som er blitt en håndball (altså kasteball) mellom hjem og sykehus. Synes lille plutten kunne finne på å komme ut jeg nå, sånn at du kan dra hjem med baby i armene og finne roen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goood morgen håper jeg!! Hvordan er formen?? Håper det skjer noe idag!!

(((((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))))

Lillemann;kom ut og si heihei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke på føden nei!

Jeg er her og ytterst lite fødeklar, fysisk... I topplokket kunne jeg jo ikke vært mer klar - dvs. jeg gruer meg, men jeg vil ikke være gravid mer nå altså!!! :riste: Meeen, denne kroppen har nok ingen planer om fødsel på en stund! :sprettoy: Her jeg sitter nå har jeg ikke et eneste tegn som i det hele tatt kan gi meg falske forhåpninger... :sur:

Lei for at jeg ikke er så aktiv her inne nå, men jeg har liksom ikke hode til det! :sjenert: Tenker masse på dere alle sammen som er så søte å titte innom meg og holde liv i denne dagboken! Dere er ikke glemt ~ jeg kommer sterkere tilbake!

God lørdag!

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...