Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny mld:

Regner med jeg blir sendt hjem i dag jeg, ettersom bt og urin er helt fint nå i morges... Men må vente på legen. Skjønner ikke hva kroppen min driver med fra dag til dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...kanskje kroppen din prøver å fortelle legene at du skal ha tett oppfølging og ikke sendes rundt som en kasteball!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Nei, er det mulig... :hakeslepp:

Sjekker de bare BT og urin eller? De må vel begynne lure på hvorfor det varierer så veldig, eller er det helt normalt?

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Og hva med vekstavviket? Er det greit når BT og urin er ok det da?? Nei, nå synes jeg disse legne kunne undersøkt deg ordentlig og fått fart på lille pjokken deres altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, så mye fram og tilbake på deg TT! :klem:

Hva sier de da, har du svangerskapsforgiftning eller ikke? Og hvor lenge må du gå sånn?

Nå må vi snart klare å lokke ut lillegutt!

Komme da lille venn! Det er sol ute! Snart vår (håper vi!) Og masse god pupp å få! Pluss kos og klapp og klem! :tommel:

Nå synes vi mammaen din har hatt nok skjønner du. Så hvis du vil komme i løpet av helga er det et helt kobbel av KG-tanter som ønsker deg hjertelig velkommen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

:sur: Nei, dumme leger, nå må de bestemme seg snart! :sur: Kan ikke drive å sende deg fram og tilbake på den måten! :sur:

Håper lillegutt starter på veien ut snart, så du slipper mer venting og frustrasjon.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun snart kommer og forteller alle detaljer! Men vi får ta det som et tegn på at legene mener at lillegutt har det best inni mammas mage enn så lenge, og det er jo bra!

Men du, lillegutt... Det er veeeldig koselig her på utsiden også, altså! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Fornuftig tanke, Peony - legene vurderer det vel sånn at lillegutt har det bra i magen og trenger å være der litt til da - så da får vi jo stole på det!

Men jeg skjønner veldig godt at du blir utålmodig og lei, TT! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da TT, var ikke dette du trengte nå. Lillegull trenger jo hver dag han kan få, de legger jo masse på seg hver dag nå.

Håper likevel du slipper å fly fra sykehuset og hjem igjen så mye lengre nå.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå...Jeg drømte at du fikk baby inatt!! Så nå får de ikke sende deg hjem!!

Da kommer jeg fykende og river dem i håret!! Kanskje det blir bedre hvis du kan få være i ro og mak et sted...Det pleier å funke det!

Tenker masse på deg altså! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig å blir sendt fram og tilbake på den måten! Godt at du slipper å tilbringe enda en helg på sykehuset, da! Jeg synes det er rart at BT og urin kan forandre seg så mye på så kort tid! Men så har jeg ikke peiling på sånt i det hele tatt, altså... :sjenert: Håper du får en fin helg i allefall! Og gratulerer med 6 år som kjærester! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony-sladris? :sjenert:

Kunne jeg fått en SMS hvis det skjer noe hos TT?

Reiser bort i helga skjønner du! Det hadde vært supert, jeg er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...