Murmelmy Skrevet 17. mars 2006 #3781 Del Skrevet 17. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #3782 Del Skrevet 17. mars 2006 Dette blir en spennende dag - her må det følges med! LYKKE, LYKKE TIL, TORIA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 17. mars 2006 #3783 Del Skrevet 17. mars 2006 Dette blir spennende! Håper det skjer noe for deg i dag! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. mars 2006 #3784 Del Skrevet 17. mars 2006 Ny mld: Regner med jeg blir sendt hjem i dag jeg, ettersom bt og urin er helt fint nå i morges... Men må vente på legen. Skjønner ikke hva kroppen min driver med fra dag til dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. mars 2006 #3785 Del Skrevet 17. mars 2006 Hmm...kanskje kroppen din prøver å fortelle legene at du skal ha tett oppfølging og ikke sendes rundt som en kasteball!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. mars 2006 #3786 Del Skrevet 17. mars 2006 I all verden da! Nei nå synes jeg snart det kan bli slutt på denne kasteballen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #3787 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, er det mulig... Sjekker de bare BT og urin eller? De må vel begynne lure på hvorfor det varierer så veldig, eller er det helt normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. mars 2006 #3788 Del Skrevet 17. mars 2006 Og hva med vekstavviket? Er det greit når BT og urin er ok det da?? Nei, nå synes jeg disse legne kunne undersøkt deg ordentlig og fått fart på lille pjokken deres altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mars 2006 #3789 Del Skrevet 17. mars 2006 Huffameg, så mye fram og tilbake på deg TT! Hva sier de da, har du svangerskapsforgiftning eller ikke? Og hvor lenge må du gå sånn? Nå må vi snart klare å lokke ut lillegutt! Komme da lille venn! Det er sol ute! Snart vår (håper vi!) Og masse god pupp å få! Pluss kos og klapp og klem! Nå synes vi mammaen din har hatt nok skjønner du. Så hvis du vil komme i løpet av helga er det et helt kobbel av KG-tanter som ønsker deg hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 17. mars 2006 #3790 Del Skrevet 17. mars 2006 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. mars 2006 #3791 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, dumme leger, nå må de bestemme seg snart! Kan ikke drive å sende deg fram og tilbake på den måten! Håper lillegutt starter på veien ut snart, så du slipper mer venting og frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. mars 2006 #3792 Del Skrevet 17. mars 2006 Håper hun snart kommer og forteller alle detaljer! Men vi får ta det som et tegn på at legene mener at lillegutt har det best inni mammas mage enn så lenge, og det er jo bra! Men du, lillegutt... Det er veeeldig koselig her på utsiden også, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #3793 Del Skrevet 17. mars 2006 Fornuftig tanke, Peony - legene vurderer det vel sånn at lillegutt har det bra i magen og trenger å være der litt til da - så da får vi jo stole på det! Men jeg skjønner veldig godt at du blir utålmodig og lei, TT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #3794 Del Skrevet 17. mars 2006 Huff da TT, var ikke dette du trengte nå. Lillegull trenger jo hver dag han kan få, de legger jo masse på seg hver dag nå. Håper likevel du slipper å fly fra sykehuset og hjem igjen så mye lengre nå. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #3795 Del Skrevet 17. mars 2006 Næmmen... Hva er det for noe med det dumme sykehuset da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 #3796 Del Skrevet 17. mars 2006 Ååååå...Jeg drømte at du fikk baby inatt!! Så nå får de ikke sende deg hjem!! Da kommer jeg fykende og river dem i håret!! Kanskje det blir bedre hvis du kan få være i ro og mak et sted...Det pleier å funke det! Tenker masse på deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mars 2006 #3797 Del Skrevet 17. mars 2006 Så kjedelig å blir sendt fram og tilbake på den måten! Godt at du slipper å tilbringe enda en helg på sykehuset, da! Jeg synes det er rart at BT og urin kan forandre seg så mye på så kort tid! Men så har jeg ikke peiling på sånt i det hele tatt, altså... Håper du får en fin helg i allefall! Og gratulerer med 6 år som kjærester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. mars 2006 #3798 Del Skrevet 17. mars 2006 Det var da svært da... hva er det den derre kroppen din driver med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. mars 2006 #3799 Del Skrevet 17. mars 2006 Hå¨per du ikke ikke blir sendt hjem i dag!!! Håper du blir satt i gang !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mars 2006 #3800 Del Skrevet 17. mars 2006 Peony-sladris? Kunne jeg fått en SMS hvis det skjer noe hos TT? Reiser bort i helga skjønner du! Det hadde vært supert, jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå