-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #3741 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Nå stikker jeg til legen... Kunne godt hatt en så kjapp fødsel at det startet NÅ jeg og var ferdig INNEN midnatt! Jeg vil helst styre unna både imorgen og 19. mars faktisk... Rett og slett fordi imorgen, 17. mars, har jeg og mannen vært kjærester i 6 år - og på mange måter har jeg lyst til at det skal være vår dag! Forloveren til mannen har også bursdag denne dagen... Og 19. mars...jo, det er bryllupsdagen til min "onde" sviggis! Det kommer jo til å bli et helvete dersom ungen vår skulle finne på å ødelegge hennes dag! En liten unge får jo fort mye mer oppmerksomhet på bursdagen sin enn hva et ektepar gjør på bryllupsdagen liksom. I allefall i starten! Og sviggis er jo så egosentrisk at hun ville vel blitt gal om noen skulle stjele dagens oppmerksomhet eller noe slikt... :grine2: Hmmm... Nei, I DAG eller lørdag må bli dagen! Endret 16. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. mars 2006 #3742 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg stemmer for lørdag Ellers så kan dere jo godt stjele bryllupsdagen til slemmissviggis Mye fine kallenavn her, ja. Pappa har pleid å kalle meg frøken Prutt, men det har han måttet slutte med nå da jeg har blitt frue Ellers har jeg også blitt kalt pia av morfar fra nord, i tillegg til pøni og litj-"mormors navn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3743 Del Skrevet 16. mars 2006 Oooops - der havnet te-koppen min oppi tastaturet. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2006 #3744 Del Skrevet 16. mars 2006 Tittei!! Nå var jeg spent gitt!! Tenkte på deg da jeg våknet imorges faktisk Så nå får vi håpe at det blir på lørdag! Eller en turbofødsel idag! Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3745 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg syns det ville vært litt festlig jeg da om fjonken tok turen ut 19. mars. Det ville vært prikken over i'en for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2006 #3746 Del Skrevet 16. mars 2006 Hehe... det hadde jo vært morsomt med 19. mars da! Ellers heier jeg på den 22. mars, for da har svigerinna mi bursdag! Er spent på legekontrollen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #3747 Del Skrevet 16. mars 2006 Jadda jenter! Livet er herlig!!! NOOOOOOOOOT!!! Skjønte det med én gang da jeg fikk tilbake helsekortet mitt etter at de hadde sjekket urinen. Tittet på det mens jeg ventet på legen, og jommen hadde jeg ikke +2 på protein, samt +1 på blod, i urinen! BT ble videre målt til 150/100, og jeg er nå bare hjemom for å hente bagen og spise litt - for jeg skal til sykehuset IGJEN! I første omgang er det vel bare for atter en ctg, blodprøver og enda en urinprøve...muligens UL... Blir nok sendt hjem igjen - jeg er jo en genial kasteball! Men vi får se, jeg kan jo likegodt ende opp som innlagt! ...også er mannen langt borte i Arendal, og syk for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 #3748 Del Skrevet 16. mars 2006 Det hørtes ikke gøy ut! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3749 Del Skrevet 16. mars 2006 Huff da vennen - dette var kjedelig! Har du noen andre som kan holde deg litt med selskap på sykehuset eller? Nå håper jeg virkelig at det skjer noe snart altså for nå er det nok frem og tilbake med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2006 #3750 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ja, huff, nå holder det snart synes jeg! Man kan jo bli stressa og få høyt blodtrykk bare av å være en sånn kasteball! Håper det går bra på sykehuset og at du enten får komme hjem med en gang eller de beholder deg der for å få ut lillegutt! Skal tenke på deg! Endret 16. mars 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. mars 2006 #3751 Del Skrevet 16. mars 2006 Håper ikke vi ser deg tilbake her på noen dager - og at det er fordi lillegutt er godt ute av deg innen midnatt i dag Kommer mannen hjemover nå, eller venter han på ny beskjed fra resultatet du får etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #3752 Del Skrevet 16. mars 2006 Håper ikke vi ser deg tilbake her på noen dager - og at det er fordi lillegutt er godt ute av deg innen midnatt i dag Kommer mannen hjemover nå, eller venter han på ny beskjed fra resultatet du får etterpå? ← Jeg sitter her og venter på forloveren min jeg, som skal hente meg og være med meg inntil videre! Mannen har bare i dag og imorgen igjen i Arendal og MÅ bli ferdig...men han er som sagt ikke i form og blir sikkert ikke så sein. Han kommer uansett ikke til å dra fra jobb før jeg vet om det blir innleggelse eller ikke! Fikk akkurat en meld. fra mammaen til Aurora også. Hun blir antakelig innlagt til ny runde med lysbehandling i dag, så blir jeg innlagt jeg også har jeg faktisk selskap i kveld/natt uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #3753 Del Skrevet 16. mars 2006 Dette var no dritt... (Jeg er forøvrig ikke et nytt fjes da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. mars 2006 #3754 Del Skrevet 16. mars 2006 Uffda,nå MÅ lillegutt komme snart Så bra du har selskap da Lykke til (jeg tipper på at du IKKE kommer hjem med mage,men med en liten bebis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #3755 Del Skrevet 16. mars 2006 Uff, skjønner godt at du er lei av denne kasteball-rollen du har blitt tildelt i det siste. Lykke til da - håper lillegutt finner veien ut i løpet av kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mars 2006 #3756 Del Skrevet 16. mars 2006 Næmmen NÅ! Lillegutt, fjonken eller hva vi nå skal kalle deg - nå må du komme ut! Huff, kjedelig at du må være kasteball, TT. Håper mageboern får fart på seg og kommer i dag eller lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. mars 2006 #3757 Del Skrevet 16. mars 2006 Ny oppdatering fra Toria på sykehuset: Hei! Nå er jeg undersøkt igjen... Legen fant +3 på urinen og et vekstavvik på 10% denne gangen. Legges inn til i morgen i første omgang. Er jeg fremdeles i ulage, blir jeg satt i gang i morgen, antakelig senest mandag hvis tallene ikke blir finere! Hører fra meg når jeg får nytt igjen... Hang in there, girl! Nå kommer han nok snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2006 #3758 Del Skrevet 16. mars 2006 Hold ut TeddyToria! Kanskje du blir mamma i morgen!!! LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. mars 2006 #3759 Del Skrevet 16. mars 2006 Så spennende!! Må jo si at hvis lillegutt kommer i morgen så er det jo tross alt en veldig koselig dag han blir født på da...6 årsdagen til foreldrene liksom.. Mye fine kallenavn her, ja. Pappa har pleid å kalle meg frøken Prutt, men det har han måttet slutte med nå da jeg har blitt frue Ellers har jeg også blitt kalt pia av morfar fra nord, i tillegg til pøni og litj-"mormors navn". ← .. jeg blir også kalt frøken prutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. mars 2006 #3760 Del Skrevet 16. mars 2006 NÅ skjer det snart Helt merkelig når det er over sikkert, blir rart når toria ikke er gravid lenger men godt for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå