Gullet26 Skrevet 15. mars 2006 #3721 Del Skrevet 15. mars 2006 mye rart ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 #3722 Del Skrevet 15. mars 2006 (((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. mars 2006 #3723 Del Skrevet 15. mars 2006 lisse fjonkebassen :grine2: vær så snill å lov meg, Toria, at dere ikke vil kalle ham lisse Fjonkebassen... ser for meg en lynforbanna kvisete fjortenåring som blir koooooset på av mamma foran alle kompisene sine :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mars 2006 #3724 Del Skrevet 15. mars 2006 lisse fjonkebassen :grine2: vær så snill å lov meg, Toria, at dere ikke vil kalle ham lisse Fjonkebassen... ser for meg en lynforbanna kvisete fjortenåring som blir koooooset på av mamma foran alle kompisene sine :grine2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3725 Del Skrevet 16. mars 2006 Appropo kosenavn foreldre har på sine barn så kalte pappa meg for "lompen" en periode. Jeg husker godt en nyttårsaften vi skulle feire hos noen venner og da vi skulle sette oss til bords sier pappa til meg "lompen, du kan sitte her hos meg". Jeg var jo så vant med det navnet så jeg tenkte ikke så mye over det men jeg skal si det var andre i selskapet som reagerte. "Kaller du dattern din for lompen???" Men du, har du dratt på føden nå eller? Syns du skal få ut finger'n snart nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. mars 2006 #3726 Del Skrevet 16. mars 2006 Go morgen... Hadde du hatt no finger å dra ut hadde den vel vært borte nå??? Disse små tassene koser seg fælt i maven vår`s... Ellers da???Får du tatt vare på deg selv disse dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #3727 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Appropo kosenavn foreldre har på sine barn så kalte pappa meg for "lompen" en periode. Jeg husker godt en nyttårsaften vi skulle feire hos noen venner og da vi skulle sette oss til bords sier pappa til meg "lompen, du kan sitte her hos meg". Jeg var jo så vant med det navnet så jeg tenkte ikke så mye over det men jeg skal si det var andre i selskapet som reagerte. "Kaller du dattern din for lompen???" Men du, har du dratt på føden nå eller? Syns du skal få ut finger'n snart nå altså. ← Så søtt... Lille Heidi-lompen vår! Har hatt og har mange kosenavn enda jeg da! Pappa kaller meg kjæresten sin. Det høres kanskje merkelig ut for dere andre, men han har alltid gjort det...og det ligger virkelig ikke noe "mystefistisk" bak det, bare kosenavn! Litt sånn "Nommin, lille kjær´sten min...er du lei deg du da!?"...osv osv Mamma kaller meg så og si konsekvent for Toria eller Pusungen! Ellers kaller også pappa meg for Toria da, så det er liksom meg det! Endret 16. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3728 Del Skrevet 16. mars 2006 Bestefar kalte meg for "pia". Han var nord fra så jeg tror det er ett ganske vanlig kallenavn for en jente der. Det var morsomt da mamma kalte meg for "frøken" her i høst. *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. mars 2006 #3729 Del Skrevet 16. mars 2006 Så søtt... Lille Heidi-lompen vår! Har hatt og har mange kosenavn enda jeg da! Pappa kaller meg kjæresten sin. Det høres kanskje merkelig ut for dere andre, men han har alltid gjort det...og det ligger virkelig ikke noe "mystefistisk" bak det, bare kosenavn! Litt sånn "Nommin, lille kjær´sten min...er du lei deg du da!?"...osv osv Mamma kaller meg så og vi konsekvent for Toria eller Pusungen! Ellers kaller også pappa meg for Toria da, så det er liksom meg det! ← ..pappa kaller meg også for kjæresten sin altså.. og pinser'n, og linsepins, og pinselins, og fru F osv osv. Mamma kaller meg for snuppelure, principessa og go'ingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3730 Del Skrevet 16. mars 2006 Mange fine kosenavn rundt omkring ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. mars 2006 #3731 Del Skrevet 16. mars 2006 Bare innom med noen foedevibber: (((((((((((((((((( ))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #3732 Del Skrevet 16. mars 2006 ..pappa kaller meg også for kjæresten sin altså.. og pinser'n, og linsepins, og pinselins, og fru F osv osv. Mamma kaller meg for snuppelure, principessa og go'ingen... ← Jeg tror fedrene våre er av samme ulla - helt tydelig det! Nogen lunde samme aldre også vettu...må være noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. mars 2006 #3733 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg tror fedrene våre er av samme ulla - helt tydelig det! Nogen lunde samme aldre også vettu...må være noe der! ← garantert! ..og det har vi jo snakket om før Gode gamle pensjonistene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #3734 Del Skrevet 16. mars 2006 Lisse fjonkebassen... Herlig!!! :grine2: Lover at jeg IKKE skal kalle 14-åringen min for det altså, men det var jo et søtt uttrykk her og nå! Jeg er her altså enda! Uten et eneste tegn!!! Jeg skulle liksom føde I DAG jeg da! Det har vært min plan de siste ukene! Men skal jeg rekke det må jeg jo få rier NÅ, og det kan jeg jo bare drømme om! Mamma tippet at Fjonken skulle komme i går og mannen tipper i morgen... Men asså - det kommer ikke til å bli noen baby på oss før godt over i april, om i det hele tatt. Det er jeg sikker på! Hadde vondt i hodet i natt også, men nå er det bedre. Skal uansett ta det opp hos legen nå kl. 10.30...så får vi se åssen det ser ut med BT og urin! P.S. Fikk innkallelse til ny vekstvurdering av lillegutt i går - ny UL på sykehuset til mandag... Men jeg håper vitterlig ikke jeg er gravid lenger da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. mars 2006 #3735 Del Skrevet 16. mars 2006 koselig med kallenavn ja..Mamma kaller Anell for Nurket og meg for ungen *ss*Kommer alltid til å være ungen og det er helt greit for meg!!! Men ingen ting slår PUSDUEN JADA..Jeg blir ikke kalt det men noen andre i familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mars 2006 #3736 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. mars 2006 #3737 Del Skrevet 16. mars 2006 Good morgen Teddy Håper det går bra hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 16. mars 2006 #3738 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg kaller søstern for Fisen! Men det har sin helt naturlige forklaring, som ikke har noe som helst med kroppslyder å gjøre. Og så må fjonken KOMME UT SNART! ((((((((((((((((FØDEFØDEFØDE)))))))))))))))))))) Endret 16. mars 2006 av Rognebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2006 #3739 Del Skrevet 16. mars 2006 Heisann TT! Lykke til hos legen i dag! Kjedelig med null fødetegn i dag da. Stille før stormen kanskje? Det er så spennende å følge med her for tida! Ønsker deg en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. mars 2006 #3740 Del Skrevet 16. mars 2006 Her var det mange merkelige kallenavn ja Får håpe at mannen din har rett da, at han kommer i morgen! Du kan jo begynne om ikke så alt for lenge, så er han ute rett etter midnatt? Høres ikke det ut som en god deal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå