Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest miiip
Det var en generell uttalelse fra min side..... :sjarmor:

Jaja, men det er spennende her inne allikevel... :ler:

Redd for å gå glipp av noe jeg? Neida... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ER her jeg!

:vinke:

Ikke noe på gang enda tror jeg...bortsett fra nedpress eller noe slikt, og auau i symfysen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så spent her at jeg fikk halsbrann :ler:

Fort deg å føde nå før jeg får fler plager :ler: Neida! Er ikke så egoist til vanlig altså...Meeen,det er fryktelig spennende her nå da!!

Hvem er sladrevennen din?? Sånn at jeg vet hvem jeg skal se etter og stole helt på :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Teddy har mange sladrevenner men jeg er ihvertfall en av de som har sladret endel for henne. Jeg skal bort i helgen og da tror jeg Peony tar over stafettpinnen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

:ler: De siste par sidene her var jammen underholdende, jeg sitter her og fniser for meg selv!

Men for all del: Den gærne naboen din høres IKKE underholdende ut! Gulvsliping er bare noe av det VERSTE man kan påføre andre mennesker av lyder! Det låter jo som en hylende påfugl på speed! Han KAN jo bare ikke GJØRE det på et sånt tidspunkt? Sa dere fra? Har dere prøvd å ringe politiet? Hjelpe og trøste! Skjønner godt at dere blir lei og vel så det... :sprettoy:

Og nå kan fjonken bare komme, jeg er helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort deg å føde nå før jeg får fler plager :ler:  Neida! Er ikke så egoist til vanlig altså...Meeen,det er fryktelig spennende her nå da!!

Hvem er sladrevennen din?? Sånn at jeg vet hvem jeg skal se etter og stole helt på :sjarmor:

Halsbrann du!!!

:hoho:

Men jeg kan veldig godt forte meg å føde asså...trenger bare litt hjelp og noen vibber i fleng later det til!

Teddy har mange sladrevenner men jeg er ihvertfall en av de som har sladret endel for henne. Jeg skal bort i helgen og da tror jeg Peony tar over stafettpinnen. ;)

Jepp, Peony tar over i helgen tenker jeg... Er enklere å bare ha én person å tekste, og som heller kan tekste videre og legge ut info her. Skjer det noe er det liksom mer enn nok å tenke på merker jeg. Ble jo stressa bare jeg skulle på kontroll for BT jo! :grine2:

Hvordan går det TT?

Noen flere signaler på at fjonken vil ut?

Ja, hvordan går det egentlig!??

Jeg er sinnsykt sliten og lei...og akkurat nå dundrer hodepinen løs, så jeg er redd det er BT mitt som ikke er helt bra! :( Jeg bare orker ikke kontakte føden nå, venter heller til imorgen når jeg allikevel skal til legen. Har tatt to Pinex og tenkte roe helt ned... Var jo en tur i byen i dag, kanskje det som har gjort at det ble for mye for meg!?

Ikke mange signaler på at Fjonken vil ut nei, dessverre... Jeg tror ikke jeg kommer til å føde jeg! :overrasket::sur:

Fjonken er ett morsomt navn. :ler:

:ler2:

Synes det er så koselig jeg... Fjonken liksom! Mamma kaller lillegutt for Fjonken, og nå har vi søren meg begynt med det vi også! :lol:

:ler: De siste par sidene her var jammen underholdende, jeg sitter her og fniser for meg selv!

Men for all del: Den gærne naboen din høres IKKE underholdende ut! Gulvsliping er bare noe av det VERSTE man kan påføre andre mennesker av lyder! Det låter jo som en hylende påfugl på speed! Han KAN jo bare ikke GJØRE det på et sånt tidspunkt? Sa dere fra? Har dere prøvd å ringe politiet? Hjelpe og trøste! Skjønner godt at dere blir lei og vel så det...  :sprettoy:

Og nå kan fjonken bare komme, jeg er helt enig!

Problemet med naboen vår er at han er så sosialt og generelt mentalt uintelligent at han mest ikke skjønner norsk. Og mannen kunne ikke si noe i går, for han var så forbanna at han sverget på at han ville banket mannen flat om han hadde kommet ansikt til ansikt med han! :sjenert:

Vi har sagt i fra flere ganger, men han forstår jo ikke. I steden får vi høre fra andre naboer at han klager over oss, for vi VET jo at han pusser opp...han mener altså at vi ikke kan klage!

:eeeh:

:hoho: Må le godt av beskrivelsen din "...som en hylende påfugl på speed!"...

Herlig!!!

Nå vet ikke jeg åssen en påfugl høres ut egentlig, ikke som jeg kan huske i allefall...og på speed må det jo være noe helt eget. Men at gulvsliping er forjævelig å skulle sovne til, det er helt sikkert! :frustrert:

Det er baaaare å lokke på Fjonken, så han forstår at det er flere som vil se han på utsiden! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

((((((((((((((((((((((( F Ø D E )))))))))))))))))))))))))

Nå kan du gjerne komme ut lille prinsen til mammaen og pappaen din altså. Både dem og vi på kg ahr veldig lyst til å "hilse" på deg snart :Nikke:

Og her kommer en god klemm til hun som straks skal bli mamma:

:klem::kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååååååååå Fjoooooooooonkeeeeeeeeeeen!!! Nå må du putte deg ut derifra altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Du må jo vite hvordan hylende påfugler høres ut, du som nesten bor i dyreparken! :ler2: Men de høres altså nesten ut som en gulvslipemaskin. Det med speed bare slengte jeg på for å poengtere at gulvslipinga varer leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge, mens en hylende påfugl som ikke går på speed, bare hyler leeeeeenge. Liten forskjell der, altså. :ler:

KOMME, da, Fjonken! Komme, da! Ja, KOMME, Fjonken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jepp, Peony tar over i helgen tenker jeg... Er enklere å bare ha én person å tekste, og som heller kan tekste videre og legge ut info her. Skjer det noe er det liksom mer enn nok å tenke på merker jeg. Ble jo stressa bare jeg skulle på kontroll for BT jo! :grine2:

Jeg tar gjerne helgevakten! :klem:

Skal sette min ære i å ploppe ut stabeistet for deg i løpet av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har å melde seg i løpet av helga! :Nikke:

Håper hodepinen din blir bedre og at det ikke er noe forhøyet blodtrykk på gang... :troest:

Krysser fingrene for at neste gang du reiser på sykehuset blir det for å FØDE!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Koooooom aaaaaaan nå,Fjonken! :babygutt:

(((((((((((((((((((((vibbvibbvibb))))))))))))))))))))))))

Det er myyyyyyye morsommere på utsiden enn på innsiden! Tenk alt det artige du kan finne på!!! Jeg nevner i fleng: Hylskrike, gulpe, bæsje deg selv opp etter ryggen, ja,mulighetene er uendelige!!!!!

For ikke å snakke om den søte mamman og pappan som er der på utsiden og vil nusse og kose på og treffe lisse fjonkebassen sin! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...