Tulipan Skrevet 15. mars 2006 #3681 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei på deg!!! :grine2: :grine2: :grine2: her inne var det kommer masse "gode" råd ser jeg. Og for ikke å snakke om snakkende katter da :grine2: Kan ikke se sånne ting så tidlig på morgenen altså. Ikke sunt for kroppen det Innom tidlig denne morgenen for å ønske deg en fantastisk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #3682 Del Skrevet 15. mars 2006 God morgen, TT! *går i Tulipans fotspor gjennom dagbøkene i dag* Om ikke dette har vært natta, så håper jeg DETTE er dagen! Ønsker deg en spennende og innholdsrik dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. mars 2006 #3683 Del Skrevet 15. mars 2006 Er det virkelig nødvendig å overanalysere og ta alt så bokstavelig da!? :klø: "Arbeidsuhell" ← herregud så teit Go morgen ja....hva bringer dagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. mars 2006 #3684 Del Skrevet 15. mars 2006 God morgen TT! Hvordan er formen i dag? Her snør det igjen... håper dere har bedre vær! Og forøvrig er mitt sette-i-gang-fødsel-råd sex, sex og atter sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #3685 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg blir jeg... I går kveld/natt begynte naboen å slipe gulvet kl. 23! DA var det en mann som KLIKKA da!!! Herregud, jeg kunne mest høre at det boblet og kokte over inni hodet på min kjære jo!!! Fy flate, så forbanna han var! Sindige, rolige mannen min som sjelden blir skikkelig sinna og normalt har en hvilepuls på 60-70...det sa bare "BANG" og plutselig hadde han puls på 130 minst og du nærmest så at hjertet hoppet og spratt i brystet på han - så sinna var han!!! Nytter jo ikke å fortelle alt, men det ligger ganske mye bak alt dette da, som gjør at begeret er mer en overfylt snart! Også våkner jeg i dag og det SNØØØØØØØØØØØØØØØØØØR!!! Nei, takke meg til - nå er det nok!! Nå er det like før jeg graver meg ned et sted! Har litt stikkinger og følelsen av at korsryggen min er bombadert med vepsestikk...det begynte i går og det er liksom skikkelig skikkelige "sviende" stikk i nedre del av rygg! Er det noe farlig tro? :klø: Jaffal ubehagelig og ulikt alt annet jeg har kjent, noensinne... Endret 15. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. mars 2006 #3686 Del Skrevet 15. mars 2006 Da det nærmet seg fødsel hos meg fikk jeg i hvert fall mer og mer vondt i ryggen! Og riene satt BARE i ryggen... Håper dette er begynnelsen på noe!!! Æsj, snø hos dere også... det er jo helt håpløst! Du får kose deg inne med broderi og kanel-te kanskje? Og gi naboen en på tygga! :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 15. mars 2006 #3687 Del Skrevet 15. mars 2006 han naboen din altså - Får håper som LT sier at dette kanskje kan være starten da?? Når er neste gang du skal på kontroll? Og hvordan går det med broderingen din? Håper dette er dagen det store skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #3688 Del Skrevet 15. mars 2006 Vi får se om dette i ryggen tar seg opp eller ikke da! Blir nok sittende mye med PC i dag...også MÅ jeg en tur til byen og Cubus for å kjøpe en jakke tilhørende en bukse jeg kjøpte i går...de var bare utsolgt for min størrelse i overdel på den butikken jeg var i går. Skal være litt fresh på barsel også, ikke minst ha noe behagelig! Mulig jeg broderer litt også, men akkurat nå har jeg bare ikke futten altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 15. mars 2006 #3689 Del Skrevet 15. mars 2006 Oioi, håper stikking i ryggen betyr gode ting!!! Men jeg har jo ikke peiling på sånne ting... Han høres ikke helt god ut, han naboen deres! Jaja, hevnen er søt, snart kan han kose seg med barneskrik til alle døgnets tider... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. mars 2006 #3690 Del Skrevet 15. mars 2006 Tommeline sa det - snart kan dere plage han tilbake med rungende barneskrik Naboer som ikke tar hensyn er ikke no særlig nei. Og dere trenger da all søvn dere kan få både du og Golli!! Håper stikkingen er begynnelsen på noe stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. mars 2006 #3691 Del Skrevet 15. mars 2006 snart mamma du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. mars 2006 #3692 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, kjære venn! Skjønner at det kan klikke for noen og enhver med sånne naboer! Håper det du kjenner er begynnende rier! Skulle ikke du en tur på sykehuset igjen i dag, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2006 #3693 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er så spennende i dagboken din om dagen altså... Nesten så en ikke kan reise bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #3694 Del Skrevet 15. mars 2006 *titter spent innom for å se om det har skjedd noe i løpet av nattan* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. mars 2006 #3695 Del Skrevet 15. mars 2006 Toria blir snart mamma :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. mars 2006 #3696 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #3697 Del Skrevet 15. mars 2006 Har det skjedd mer??? Er du på sykehuset nå Teddy?? Wæææ nå ble det spennende her gitt!!! Skal forøvring sende nedover masse solskinn,samt rive sønder hele naboen din!! LYKKE TIL DU!!!!!!!! Hohoooooo!!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 15. mars 2006 #3698 Del Skrevet 15. mars 2006 Toria blir snart mamma :hoppe: ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #3699 Del Skrevet 15. mars 2006 HAR det skjedd noe mer? Er Toria på sykehuset? Eller var "Toria blir snart mamma" bare en generell uttalelse? :klø: Dette er spennende, altså!!!! LYKKE TIL, TORIA! Heia, heia, heia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. mars 2006 #3700 Del Skrevet 15. mars 2006 Det var en generell uttalelse fra min side..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå