Tulipan Skrevet 13. mars 2006 #3621 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei på deg Teddy!!! Huff da nå sliter du virker det som. Ikke morro med frem og tilbake. Kan jo bli stresset av mindre. Du får godsnakke med lille gutt om å komme ut. Stor oppmuntrings til verdens beste Teddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. mars 2006 #3622 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 #3623 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #3624 Del Skrevet 13. mars 2006 Endelig på nett igjen! Telenors hus her i bydelen jeg bor brant nemlig ned i går kveld, så i dag har vi vært helt uten internett, telefon og TV! Jippi! Enda mer ble jeg da legen bare sendte meg rett til sykehuset etter å ha målt BT´et mitt. Der ble jeg IGJEN lagt på ctg og måtte levere nok en urinprøve som slo ut +1 på protein. Men blodprøvene var fine og jeg ble sendt hjem. Ny kontroll hos lege til onsdag, så får vi ta det derfra! Er drittlei av å fungere som en kasteball i helsevesenet nå! Legen min er super (endelig tilbake fra ferie) og mente jeg bare burde settes igang nå...men han har dessverre ikke noe han skulle sagt i fht. føden, så da er jeg likelangt! Men dere; NÅ ER JEG LEEEEEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #3625 Del Skrevet 13. mars 2006 :kose: Jeg har FULL forståelse for at du er lei nå - men hold motet oppe - snaaaart blir lillegutt født! Og du...jeg tillot meg å sladre litt på SM for deg jeg, siden ingen oppdaterte der...jeg er jo ikke sladris for deg, men tok en sjanse på at det var greit likevel jeg, siden folk jo gjerne vil vite hvordan det går og jeg jo visste hvordan ståa var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #3626 Del Skrevet 13. mars 2006 Forøvig så hadde det helt klart vært best om jeg fikk lillegutt nå, for mine plager går jo utover lillegutt gjennom stress og høyt BT - dette fører videre til dårligere næringsgjennomstrømning og han kommer antakelig ikke til å vokse seg så mye større inni magen... Da er det bedre at jeg blir kvitt mine plager og at lillegutt får det han trenger på utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #3627 Del Skrevet 13. mars 2006 :kose: Jeg har FULL forståelse for at du er lei nå - men hold motet oppe - snaaaart blir lillegutt født! Og du...jeg tillot meg å sladre litt på SM for deg jeg, siden ingen oppdaterte der...jeg er jo ikke sladris for deg, men tok en sjanse på at det var greit likevel jeg, siden folk jo gjerne vil vite hvordan det går og jeg jo visste hvordan ståa var. ← Det er SÅÅÅ greit! Bare kjekt at noen gidder - det rabler jo for meg snart, mister helt oversikt over hvem jeg får sendt melding til og ikke... Så bare fortsett å være oppmerksom! --- Håper det er greit for dere andre at Heidi stort sett oppdaterer her, det er så mye lettere å bare ha én å forholde seg til...og her forleden var hun den eneste jeg fikk tak i som jeg visste ville være på nett innen rimelig tid! Skal allikevel forsøke å huske på dere andre også, hvis ikke hjernen kobler helt ut! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #3628 Del Skrevet 13. mars 2006 Bra at det ikke ble no' "gæli" ut av det...fikk litt dårlig samvittighet for at jeg "blanda" meg inn...Men da er det jo greit! Med så mange som lurer så skjønner jeg godt at det kan gå i surr med hvem som har fått melding om hva! :grine2: GOD NATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. mars 2006 #3629 Del Skrevet 13. mars 2006 Kjære vennen! Forstår veldig godt at du er lei nå! Alt dette styret fram og tilbake... Har de ikke målt morkakefunksjon/gjennomstrømning i navlesnoren altså? For hvis gutten din ikke får det han trenger er det vel faktisk best at han kommer ut? Håper noen i helsevesenet ser litt fornuft snart, bortsett fra legen din. Flott at de i hvert fall ikke lar deg gå over termin! Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. mars 2006 #3630 Del Skrevet 13. mars 2006 Usj, får så vondt av deg. Nå skal du jo bare gå og glede deg, ikke være stresset og sliten... Du skal ikke hive innpå en fødepizza til, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #3631 Del Skrevet 13. mars 2006 Tenker sånn på deg Teddisen min. Lykke til fremover..har en følelse av at jeg blir den siste som får med meg hva som skjer med deg med mitt fravær fra kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 14. mars 2006 #3632 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg blir så fortvilet på dine vegne altså. Nå håper jeg snart lille prinsen kommer ut og hilser på mammaen og pappaen sin, for dette høres slitsomt ut altså! Tenker masse på deg TT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #3633 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjæreste Teddy'n min. Skjønner godt at du blir både frustrert og lei av så mye frem og tilbake. Enig med deg at det beste for alle parter er vel om lillegutt trer frem i dagens lys snart. Jeg reiser bort på torsdag og blir borte til lørdag så da får jeg ikke oppdatert her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #3634 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei snuppene mine! Blir helt overveldet jeg, over hvor gode, søte og omtenksomme dere er! :klem: Takk for det... Er ikke helt meg selv om dagen, derfor "lettere fraværende", men håper det er tilgitt. ...også blir jeg så forbanna... Det SNØR igjen!!! Er det mulig liksom!? Det slutter pokker meg aldri!!! I natt har jeg sovet godt i den forstand at jeg har sovet i min egen seng og virkelig sovet når jeg har sovet... (snakk om å gjøre en setning rar ), men på samme tid har jeg sovet dårlig pga. mye menssmerter i magen og halsbrann! Jaja, får bare ta disse &%¤#"= murringene som et godt tegn på modning, ikke sant?!! De er IKKE gode, men hvis de gjør nytte for seg er det heeelt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 14. mars 2006 #3635 Del Skrevet 14. mars 2006 Må si du er tidlig oppe i dag! Murringene tar vi som et godt tegn Og det der med lettere fraværende - du er jo bare gravid på siste verset. Da blir man jo litt sliten og jeg har full forståelse for at du heller ligger og koser deg på sofaen/i senga. Du trenger vel å slappe av med tanke på blodtrykket ditt, og i tillegg så er det vel greit å samle litt krefter til den store styrkeprøven også Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mars 2006 #3636 Del Skrevet 14. mars 2006 Godt å høre at du har sovet bedre i natt! Da jeg lå på barsel sov jeg IKKE godt, for det lå en i rommet i etasjen over meg og skrek begge nettene vi var der! Skikkelig ekkelt! Jeg håper virkelig ting skjer hos deg snart! Det er sikkert best både for deg og lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 14. mars 2006 #3637 Del Skrevet 14. mars 2006 murring = noe på gang!!!Ta det med ro og ta vare på deg selv,spar krefter til et mirakel skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #3638 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg krysser fingre for at dette er dagen, jeg, TT! Får så vondt av deg når jeg leser om tingenes tilstand - du må jo bli helt nedkjørt og sliten og lei... Håper du klarer å få noe positivt ut av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mars 2006 #3639 Del Skrevet 14. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. mars 2006 #3640 Del Skrevet 14. mars 2006 Høres ikke ut som du har det helt bra for tiden. men snart er lillegutt her og da er alt glemt snart ligger du med lillegutt i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå