Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #3361 Del Skrevet 7. mars 2006 Åhhh - se fiiiiiine senga til Jacob. Ser det helt klart for meg jeg nå, at du plukker opp Jacob fra sengen sin. Mye snø hos deg også ja.....NOK er NOK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mars 2006 #3362 Del Skrevet 7. mars 2006 For en deilig og delikat seng - kjempefin! Skal du bruke pute i sengen? Har liksom hørt litt forskjellig om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3363 Del Skrevet 7. mars 2006 Åhhh - se fiiiiiine senga til Jacob. Ser det helt klart for meg jeg nå, at du plukker opp Jacob fra sengen sin. Mye snø hos deg også ja.....NOK er NOK!!! ← Hihi... Så søt du er da! Nok snø ja, mer enn nok! For en deilig og delikat seng - kjempefin! Skal du bruke pute i sengen? Har liksom hørt litt forskjellig om det... ← Takk! Er veldig fornøyd med den selv. Kan senke den ene siden også, etter behov...og selvsagt bunnen når han blir eldre. Best i test faktisk, denne sengen - det fikk vi høre og lese etter at vi kom hjem med den. Det var jo kjekt! Jeg har pute ja, men den er der mest for pynt. Kommer sikkert bare til å ha den i sengeenden sammen med bamsen, eller når jeg ammer... Har i allefall ikke tenkt til å bruke den i starten, det skal visst ikke være helt optimalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2006 #3364 Del Skrevet 7. mars 2006 Kjempefin seng! Vi hadde ikke pute til Brage i begynnelsen vi heller. Han fikk etter hvert en helt flat pute, den har han fortsatt. Dere har nok snø dere også ser jeg! Kan jo bli sprø av mindre Ha en fortsatt fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mars 2006 #3365 Del Skrevet 7. mars 2006 Takk for svar! Du, hvor kjøpte du den hen? Den var jo veldig fin, og jeg ønsker meg jo en sånn hvor man kan senke den ene siden (sånn at man kan sette den inntil egen seng, ikke sant?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3366 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Takk for svar! Du, hvor kjøpte du den hen? Den var jo veldig fin, og jeg ønsker meg jo en sånn hvor man kan senke den ene siden (sånn at man kan sette den inntil egen seng, ikke sant?) ← Jeg kjøpte den på Barneland her i Kr.sand, til 990,- i hvitt. Det er noen hundrelapper +/- om du skal ha whitewash eller lakk osv. Synes det var en veldig god pris! Sengen fåes nok flere andre steder, det er i allefall modell "Nina" fra Kaxholmen (svenskprodusert) - her er hjemmesiden: Kaxholmen Sängfabrik Vil tro at den selges flere steder rundt i landet, som på BabyShop ol. Har i allefall sett den andre steder også, uten at jeg husker akkurat hvor. Og ja, det er vel for å kunne sette sengen mer inntil sin egen og få en lavere kant at man kan senke den ene siden! Og, det kan jo definitivt være penger å spare på å ta turen til Svinesund!!? Kanskje de har sengen på Happyland eller BabyProffsen? Endret 7. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3367 Del Skrevet 7. mars 2006 Nå SNØR det igjen!!! Også har jeg knallvondt i bekkenet og strålinger nedover i lårene. Venninnen min som fikk lille Aurora når for to uker siden er endelig kommet hjem fra sykehuset, og helt spontant lurte hun på om jeg ville bli med en tur til byen, på BH-jakt! OG det ville jeg jo, kjekt med frisk luft! Meeeen, den gåingen var visst ikke så bra for meg - er helt ferdig nå! Allikevel var det verdt det da, for før vi dro til byen fikk jeg jo hilse på nurket, og hun var bare så utrolig liten og herlig skjønn! Gud, jeg kunne begynt å sippe for alvor altså! Jeg fatter bare ikke at jeg har et slikt lite nurk inni min egen mage, det er bare ikke logisk! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 #3368 Del Skrevet 7. mars 2006 Den senga var kjempefin!!! AKKURAT en sånn type jeg fant i ett eller annet blad og ble såååå fornøyd! For har sagt til sambo at det mååå da finnes en type med sånn vegg for å senke ned?!? Så gjør det det! Skal ha sengen til lillegull inntil vår så da hadde det vært så kjekt......! :grine2: Lille Aurora! DE er jo bare helt vidunderlige da!! Og om få uker har du selv et sånt lite vidunder å trille rundt med!! Litt mas med å fly på do så inni hampen ja........Blir jo sliten i ræva liksom Ellers så sier jeg bare *fødefødeføde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mars 2006 #3369 Del Skrevet 7. mars 2006 Tusen takk! Mannen likte den også! Kanskje vi skal lure med oss mamma og pappa en tur til Sverige en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3370 Del Skrevet 7. mars 2006 Den senga var kjempefin!!! AKKURAT en sånn type jeg fant i ett eller annet blad og ble såååå fornøyd! For har sagt til sambo at det mååå da finnes en type med sånn vegg for å senke ned?!? Så gjør det det! Skal ha sengen til lillegull inntil vår så da hadde det vært så kjekt......! :grine2: Lille Aurora! DE er jo bare helt vidunderlige da!! Og om få uker har du selv et sånt lite vidunder å trille rundt med!! Litt mas med å fly på do så inni hampen ja........Blir jo sliten i ræva liksom Ellers så sier jeg bare *fødefødeføde* ← Jaaa.... Hun var bare så herlig!!! Fikk ikke tatt noe bilde, men tro meg - jeg skal veldig snart på besøk igjen og da skal jeg knipse i vei! Sengen er genial! Vi er kjempefornøyde, også er det jo flott at den kan skaffes i flere utførelser mtp farge for de som ikke vil ha hvitt! Ekke bare rompa som blir sliten, tissen også!!! :grine2: Tusen takk! Mannen likte den også! Kanskje vi skal lure med oss mamma og pappa en tur til Sverige en dag? ← Ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3371 Del Skrevet 7. mars 2006 Det snør og det snør... Nå er bilen snart nedsnødd igjen og det er flate meg ikke mer enn et par timer siden jeg kom hjem! ...og sorry hvis jeg tråkker noen av dere eller noen dere kjenner på tærne, men dette blir for dumt for meg: http://www.farsunds-avis.no/nyhet.asp?id=18712 Altså; litt for mye å si at livet er ødelagt kanskje!? I allefall å legge skylden på BB! Men meg om dét! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mars 2006 #3372 Del Skrevet 7. mars 2006 Bare sånn for å forsikre meg... Hvis Teddy føder mens vi er i Amsterdam, så sier noen i fra til meg, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. mars 2006 #3373 Del Skrevet 7. mars 2006 Skulle tro de visste litt bedre hva de gikk til ja, når de blir med på BB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3374 Del Skrevet 7. mars 2006 Bare sånn for å forsikre meg... Hvis Teddy føder mens vi er i Amsterdam, så sier noen i fra til meg, sant? ← Skulle gjerne svart deg på den...men jeg kan jo ikke svare for andre! Hvis jeg husker det midt oppi alt, skal jeg melde deg jeg! Men jeg tror IKKE du trenger å bekymre deg for noen fødsel med det første alts...dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. mars 2006 #3375 Del Skrevet 7. mars 2006 Altså... Jeg har ikke AKKURAT sympati for BB-berter som innser at de har driti seg ut! Deg har jeg derimot masse sympati for... Nå kan det SLUTTE å snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 7. mars 2006 #3376 Del Skrevet 7. mars 2006 Bare sånn for å forsikre meg... Hvis Teddy føder mens vi er i Amsterdam, så sier noen i fra til meg, sant? ← Ellefølgelig! Full rapport loves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. mars 2006 #3377 Del Skrevet 7. mars 2006 Føde føde føde! Vibb vibb vibb! Føde - vibb! Føde - vibb! Føde føde føde! Vibb vibb vibb! Og dumme snø - GÅ VEKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 7. mars 2006 #3378 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei igjen Teddy! Kjempefin seng! Sånn vil jeg ha også! Har sett på nettet at de selger den hos Rudo i Oslo. Noen som vet om de har den på Svinesund/Norby? Sjekket sidene til Babyproffsen og Happyland, men kunne ikke finne den der? Hos Rudo koster den forresten 1100,- (eller var det 1090,- det sto? Nåja, det er jo det samme) - så du har nok gjort et godt kjøp! Håper snart lillegutt kommer da, så sengen blir tat!t i bruk! Lykke til med forestående fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 7. mars 2006 #3379 Del Skrevet 7. mars 2006 Åh så utrolig kjipt med ENDA MER snø. Jeg er også drittlei av vinteren nå, men har faktisk ekstra sympati med deg nå på grunn av omstendighetene. ((((((((((((( smelt, smelt, smelt ))))))))))))))) (til snøen) ((((((((((((( fød, fød, fød ))))))))))))))))))))))) (til Jacob) Håper du får en god natt i natt, og at du slipper så mange dobesøk som sist natt ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. mars 2006 #3380 Del Skrevet 7. mars 2006 også ville ikke siden opp på pcen min.. så jeg kan ikke se på de dumme bb jentene snufs snufs. Senga til lillegutt så jo bare så herlig ut. tenk snart ligger det en liten gutt oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå