monja Skrevet 7. mars 2006 #3341 Del Skrevet 7. mars 2006 Lykke til hos jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 7. mars 2006 #3342 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei du! Lenge siden jeg var innom nå. Så stor aktivitet i dagboken din at jeg ikke klarer helt å følge med. Morsomt å se magebilder av andre gravide, synes jeg. Har fin mage, du! Er selv 35+2 i dag, og føler at magen er helt enorm! Ser liksom ut som om jeg har spist en basketball, ganske komisk utseende. Litt rart å tenke på at fødselen kan starte hvilken som helst dag nå. Ønsker deg i så fall lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 7. mars 2006 #3343 Del Skrevet 7. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #3344 Del Skrevet 7. mars 2006 Venter spent på jordmorrapport jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mars 2006 #3345 Del Skrevet 7. mars 2006 Venter spent på jordmorrapport jeg nå. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. mars 2006 #3346 Del Skrevet 7. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. mars 2006 #3347 Del Skrevet 7. mars 2006 Kanskje hun ble sendt rett til føden..??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #3348 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg må innrømme at tanken har streifen meg også. *må sjekke mobile* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #3349 Del Skrevet 7. mars 2006 Og den ligger selvsagt igjen hjemme. Ser ut til at jeg har glemt det meste jeg skulle ha med meg på jobb i dag inkl lunchen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mars 2006 #3350 Del Skrevet 7. mars 2006 Intet nytt på min mobil, i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2006 #3351 Del Skrevet 7. mars 2006 Hmmm... hvor er du TeddyToria? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3352 Del Skrevet 7. mars 2006 Her er jeg! Litt treig i dag, ikke meningen å lede an til de store spekulasjoner... Har bare hatt en sinnsykt kjip natt og er bare helt i topplokket! Tror jeg må ha slått rekord i antall dobesøk i løpet av én stakkars natt! Mellom midnatt og kl. 04:56 hadde jeg tatt turen på "potta" med FULL blære hele ÅTTE ganger! ...og innen jeg stod opp kl. 09:30 hadde jeg flate meg vært tre turer til! Meeeen, det blir nok ikke noen fødsel på en stund! JM synes ikke jeg så helt fødeklar ut enda! I dag er det greit, for i dag fyller niesen vår 6 år og jeg synes unger gjerne fortjener sin egen dag hvis det er mulig...og imorgen er det jo kvinnedagen, så da tenkte jeg at det også kan være likegreit om lillegutt venter! Men etter DET altså!!! Da VIL JEG FØDE!!! Kjenner at jeg gruer meg mer og mer for hver dag, og da vil jeg bare mer og mer blir ferdig med det! Lillegutt har festet seg da!!! Han har sunket langt ned og jeg har "god" plass mellom livmor og mellomgulv! DET er i allefall et flott tegn!!! Ellers hadde jeg forholdsvis fine tall: Urin: Negativ Vekt: + 21 kg Hb: - SF: 34 cm Fl./min: 150 Ødem: + 1 BT: 140/90 Så BT er blitt enda litt høyere igjen og jeg må på kontroll allerede til fredag, samt mandag igjen! Jaja... Nei, altså - jeg tar imot alle fødevibber jeg bare kan jeg, for som sagt: JEG NEKTER Å GÅ PÅ OVERTID! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2006 #3353 Del Skrevet 7. mars 2006 Så flotte tall, Teddy Men så kjedelig at BT har gått opp igjen. Godt at de passer litt ekstra på deg da. Sender masse ((((((((((((((((((((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #3354 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei Toria-moria. Så bra at lillegutt har festet seg, da er jo alt klart til han kommer. Skjønner godt at du gruer deg men jeg tror ikke du skal undervurdere deg selv i denne sammenhengen. Jeg tror faktisk du er mye tøffere enn hva du selv tror og at du vil hente frem uante krefter i deg selv når det gjelder fødselen. Man skal jo ikke stikke under en stol at det helt sikkert kommer til å bli smertefullt men jeg er sikker på at du med din styrke kommer til å takle dette helt fint. Også må du ikke glemme at du har en sterk støttespiller i mannen ved din side. Godt at du får tettere oppfølging pga blodtrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 7. mars 2006 #3355 Del Skrevet 7. mars 2006 Så bra at Jacob har festet seg da. Blir spennende åse når nysjerrigheten hans tar overhånd og han vil ute og møte verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2006 #3356 Del Skrevet 7. mars 2006 Heisann! Åh, for en natt! Og kjedelig at blodtrykket ditt har steget igjen. Håper inderlig at du slipper overtid vennen! Men hurra for Jacob som endelig har festet seg! Brage festet seg 3 uker før fødselen forresten. Skal vi se... regne, regne... 28. mars tipper jeg han er ute og kanskje har vært det en stund allerede! Fødevibber oversendes! (((((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mars 2006 #3357 Del Skrevet 7. mars 2006 Signerer Heidi her! Selv om det er kjedelig å fly på kontroller så ofte som du må nå, så får du i hvert fall høre hva de sier ang. hvor lenge de tror det er igjen til fødselen. Og så synes jeg godt at du kan knipe igjen til mandag, for jeg er jo borte fra torsdag til søndag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2006 #3358 Del Skrevet 7. mars 2006 Torstein festa seg tre uker før han ble født han, men 6 uker før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3359 Del Skrevet 7. mars 2006 Oi, har dere svart så mange allerede da! Skal vi se... Er nok noen dager siden lillegutt festet seg da. For JM mente at stikkingene mine kunne ha sammenheng med det og at han har sunket lenger ned i bekkenet. Og stikkingene har jeg jo hatt i rundt tre dager nå! Håper inderlig ikke det tar mer enn 3 uker før han kommer i allefall - da blir jeg GAL! :grine2: Nå skal jeg ut og ta bilde av snøen her, inspirert av et par av dere andre! ...og takk for fødevibbene. De er utrolig velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3360 Del Skrevet 7. mars 2006 Da kommer jeg med et par bilder... De to første er tatt av det som liksom skal være en vei bak til garasjen (som dere ikke må se så veldig på - den er jo helt grusom og detter snart sammen som et korthus) og spøla. Søpla står liksom bak under et halvtak, men man har jo ikke sjanse til å komme frem. Bare nå når jeg skulle ta bilde havnet jeg en halvmeter ned i snøen med begge beina...festlig! :grine2: Og så kommer det et bilde av den ferdig oppredde sengen til lillegutt! Rommet skal ommøbleres da, så sengen står bare der det er best plass akkurat nå... Men den er i allefall klar til å hilse et lite nurk velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå