Fibonacci Skrevet 6. mars 2006 #3321 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvordan er formen din i dag vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mars 2006 #3322 Del Skrevet 6. mars 2006 Håper mannens mormor ikke blir for hardt rammet av slaget... Og ellers så har du jo bare en helt nyyydelig mage da!! Tenk,om få uker er den borte og du har lillemann i armene!! Gleder meg sååå til det skjer!! Så Jacob......kom ut kom frem! Håper snøværet stopper nå hos dere og at dagen og uka blir bra! *denger naboen til TT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #3323 Del Skrevet 6. mars 2006 Ja, nå er jeg blitt helt Naboen sluttet ikke å banke før kl. 23 i går, og pokker meg begynte han ikke igjen kl. 08 i dag! Greit nok, det er mandag og MYE bedre at han holder på på dagtid, men det blir bare så mye når han mest ikke gir seg før det er på´an igjen! Og det at han kan gå en heeel uke uten å banke i det hele tatt, før han så begynner lørdagsKVELD og holder på resten av helgen er jo bare heeeeeeeeelt kliiiiiin kokkos!!! Har ikke sovet så godt i natt heller... Knivstikkene i magen er der enda, lillegutt er hyperaktiv, blæra for trang og i det hele tatt! Intet nytt om mormor enda, de er vel såvidt kommet igang med us på sykehuset i morgentimene i dag tenker jeg, og svigermor ringer vel mannen på jobb hvis det er noe. Jeg sitter parat og venter på å høre noe! Og snøen, den bare laver og laver og laver og laver ned! Nå er bilen brøtet inne IGJEN , men jeg skal se om ikke jeg kan ta det unna i dag, så det blir litt enklere når jeg skal på kontroll hos jordmor imorgen. Bare så synd at det vel er like ille igjen imorgen når jeg står opp, hvis det forstetter slik som det er akkurat nå! Nei, nå skal jeg ikke klage og syte mer, men heller ønske alle sammen en finfin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. mars 2006 #3324 Del Skrevet 6. mars 2006 men jeg er helt enig med deg at nå er det mer enn nok snø! er vel ikke plass til mer snø nå vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. mars 2006 #3325 Del Skrevet 6. mars 2006 Den naboen din er jeg jammen glad det ikke er jeg som har! Kan da ikke holde på sånn i tide og utide! Sikkert en lur ide og måke frem bilen nå. Og så slipper du hvertfall en del i morgen. Ønsker deg en finfin dag jeg, men broderi og kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #3326 Del Skrevet 6. mars 2006 Usj, har du snø i dag også? Her skinner solen heldigvis, håper ikke vi får noe mere snø her nå!! Kanskje lurt å måke frem bilen i dag hvis du må ut på kontroll i morgen. Skulle det snø enda mere til i morgen så er det ihvertfall letter å få den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #3327 Del Skrevet 6. mars 2006 Jo, her er det snø så det holder! Og det bare fortsetter å lave ned! Tror nok at en sjau med bilen hjelper, det blir jo alt som har snødd til nå mindre å måke imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #3328 Del Skrevet 6. mars 2006 Æsj, enda mer snø... Sikkert lurt å være føre var ang. måking, sånn at du slipper ALT i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mars 2006 #3329 Del Skrevet 6. mars 2006 Uff, ja nå er det nok snø! Har heldigvis ikke snødd her i helgen, men tør ikke håpe på at det gir seg før jeg ser grønt gress! Ønsker deg en fin mandag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. mars 2006 #3330 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei vennen, Så trist å lese om svigermormor. Hadde heller ikke kommet over om pappan min hadde dødd, sånn er det bare...veldig pappajente jeg nå, da. Også så fin mage! Sånn vil jeg også ha når det er min tur! Fin og lekker, ser ikke ut som om det er et eneste strekkmerke på den en gang! Håper du og mannen får en fin ettermiddag selv om familien ikke har det helt topp. Stor fra meg. Og til dere andre! Jacob skal IKKE ut før slutte av måneden! Vil ikke ha en for tidlig født unge her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. mars 2006 #3331 Del Skrevet 6. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. mars 2006 #3332 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei på deg Teddy!!! Så ekkelt med mormoren til mannen da . Har du fått noen tilbakemeldinger i løpet av dagen/kvelden??? Har hun fått noen utfall??? Dersom hun var sprek osv før slaget, så har hun jo store muligheter til å trene seg opp igjen da. Til tross for sin høye alder. Du, han naboen din han kan jeg godt skyte for deg. Merker at je begynne å koke innvendig . Jeg tror faktisk at jeg hadde sagt noe jeg. Jeg er i allefall veldig påpasselig med mannen. Han begynte nemlig å rive skapet i gangen som skal bort klokken 20 forrige søndag. Fortalte at jeg vil ikke ha naboer på døra. Han ga seg veldig fort. Du kan godt flytte over meg, så kan de over meg få lytte ned til deg. Så kan de plage hverandre. De dreper hverander nesten hver kveld er jeg sikker på. Her om dagen trodde jeg lyden kom utenfra og at det var et dyr eller noe som "gråt". Men nei da. Åpnet døren ut til oppgangen og lyden kom fra de over. Herre gud som minste bror i huset grein. Skulle tror storebor torturert han Ja, ja!! Ha du sett den nye Rema1000-reklamen??? Ha en super fin kveld med mannen og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mars 2006 #3333 Del Skrevet 6. mars 2006 Så kjedelig med all den snøen! Våren skal jo komme snart (i teorien i hvert fall)! Bare at det virker ikke sånn akkurat nå... Håper du ikke har slitt deg helt ut med å grave fram bil, og at du koser deg med magen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2006 #3334 Del Skrevet 6. mars 2006 Huff, det høres ut som om det er mye for deg nå. Vil bare gi deg en varm jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. mars 2006 #3335 Del Skrevet 6. mars 2006 Pjhuuu! *puster lettet ut* Du har ikke født ennå!! Vil helst sitte foran dataen mens du er på føden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 6. mars 2006 #3336 Del Skrevet 6. mars 2006 Håper naboen ikke er like ivrig i morgen tidlig. Og Philippa, du tror da vel ikke du går glipp av det når Jacob endelig bestemmer seg for at det er på tide å komme ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #3337 Del Skrevet 7. mars 2006 God morgen sunshine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. mars 2006 #3338 Del Skrevet 7. mars 2006 God morgen Hvordan står det til med den høygravide i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #3339 Del Skrevet 7. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2006 #3340 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Håper du har hatt en god natts søvn! Lykke til hos jordmor i dag! Endret 7. mars 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå