Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

stor fremgang der ja!.. Ser at det er sånn blått omriss på teppet. er det de feltene du skal fylle ut!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Flinke teddyen som broderer teppet. Det teppet ser jo så flott ut også! Skal jammen ikke se bort fra at jeg finner noe lignende syssel om jeg selv skulle være så heldig å bli gravid en gang ;)

Hvordan er formen din i dag da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOOOOOOR er VÅÅÅÅÅÅÅREN!???

:frustrert:

I natt har jeg sovet dårlig pga bekkenet og hodepine som herjer. Hva er vel da værre enn å måtte stå opp fordi man til legen, og møter snøstormen som herjer ute!???

:frustrert::frustrert::frustrert:

Slik ser det ut hos oss i dag:

gallery_7814_42_15102.jpg

gallery_7814_42_51316.jpg

(og bilen helt til høyre på bilde 2 er den jeg liksom skal ut og kjøre... Den er nedsnødd og brøytet inne av den pokkers MÅKEbilen! :sur: )

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Uff, uff, uff... :( Ikke mye vår hos deg nei... :riste:

Og så den bilen da! :ler: Stygt å le, men det blir nesten komisk...skjønne godt at du kvier deg for å gå ut til den ja...

Håper dagen din blir bra - til tross! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Herregud for ett snøkaos!!!

Heldigvis snør det mye letter her i dag - foreløpig ihvertfall!

Du har ingen som kan hente deg da og kjøre deg til legen?

Bussen er vel ikke noe alternativ siden du er så dårlig....taxi da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke broderi-Teddy! Ser virkelig fremgang der, ja! Gleder meg til mine broderier kommer!

Her laver det også ned, om enn noe mindre enn i går... Du har ikke en snill nabo som vil måke for deg, da?

Du, tror jeg har spurt om det før, men kan ikke huske om du har svart - hvilke farger er det på buggisen din? Bilde?

Endret av Peony
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, motivet på de bildene så kjent ut :)

Men så GRUSOMT at du må måke frem bilen... Misunner deg ikke det akkurat. Tips: Gjør som meg, be naboen om hjelp og gi en flaske vin som takk for strevet. Det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda vennen. Må si jeg ikke misunner deg å måtte lete frem den bilen der!

Du kan ikke unne deg en drosje da?

Håper alt går bra hos legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:kyss:

Så koselig å se deg i dagboken min igjen! ;)  Håper alt er vel med deg og dine - store som små! :)

Takk for det. Koelig å være her også. Alt vel hos oss nå ;)

Hiver meg på sammen med de andre her. Noen må da vel kunne måke ut bilen for en høygravid kvinne? Når BRØYTEbilen atpåtil har "murt" den inne så er det tungt for deg å måke den ut. Drosje eller venner hørtes ut som et bedre transportalternativ ;) (Kan du ikke spørre svigerinnen din? :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh!

Vel hjemme, etter 25 minutters snøhelvete for å få ut bilen og stakkars 12 minutter hos legen! :sur:

Men, får se på det som trening! ;)

Naboene her er jo imbisile... Den eneste som er hjemme er den naboen som jeg virkelig HAAATER, så han skal jeg IKKE ha noe med å gjøre! Han kan få brenne i helvete om han vil - mannen er jo gal! :eeeh:

Klarer meg jeg, det var bare ikke så fristenede! Men nå føler jeg meg frisk og fin...første dagen siden jeg er ute siden mandag, så jeg trengte vel den friske luften! :Nikke: Virker som om været har lettet litt også, er ikke like grått og blåsete, men snøen laver fortsatt ned da, så om et par timer er vel bilen blitt en snøball igjen! :lol:

Fikk kommet meg på butikken til og med her i stad, så nå har jeg rigget meg til med ferskt brød, sjokolademelk, druer og skal bare kooose meg og brodere videre! ;)

Forresten, her er tall fra kontrollen:

BT: 130/85

Hb: -

Urin: Negativ

Ødem: +1

Hun målte ikke SF og telte ikke hjertelyden, siden jeg var der mandag og skal til JM igjen tirsdag, men hjertet slår - det hørte vi. Det er bare det at lillegutt også har bestemt seg for å leke veldig fortiden, så han gjemmer seg så fort at man ikke har sjans til å telle frekvensen! :ler:

BT mitt har altså stabilisert seg på et noe høyere nivå en normalt for meg, men det gjør det jo ofte på slutten av et svangerskap. Så foreløpig er jeg ikke dausjuk i allefall. Men UT kan han få komme lell! NÅÅÅÅ!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Så flink du har vært som har måka frem bilen din og kommet deg til legen. Godt å høre at formen er ganske bra og at alt står bra til med Jacob.

Håper du får en fin dag med broderiet ditt. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke broderi-Teddy! Ser virkelig fremgang der, ja! Gleder meg til mine broderier kommer!

Her laver det også ned, om enn noe mindre enn i går... Du har ikke en snill nabo som vil måke for deg, da?

Du, tror jeg har spurt om det før, men kan ikke huske om du har svart - hvilke farger er det på buggisen din? Bilde?

Den har grå base og sand fleecetrekk... Gjorde jo et kupp da jeg kom over den på finn.no. Den er bare 6 uker gammel og knapp brukt, kun prøvd liksom... Kunne egnetlig tenkt meg annen farge på fleecen, helst svart eller blå. Men så var det ikke så galt med sand allikevel, når jeg fikk sett det skikkelig! ;) Så, jeg lar det være enn så lenge - kan jo evt. selge eller bytte med andre! :tommel:

Her er et bilde:

gallery_7814_131_86815.jpg

Tøffeste "reisetrillen" ever! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Den er jo bare sååå fin! Vår står her ferdigmontert den også, men vi har jo ikke kjøpt kalesje enda. Vi har tenkt på blå eller sand, men tror det blir blå - men sand er jo skikkelig delikat også, da - det ser jeg nå! Kanskje en av hver...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*sukk* Den er jo bare sååå fin! Vår står her ferdigmontert den også, men vi har jo ikke kjøpt kalesje enda. Vi har tenkt på blå eller sand, men tror det blir blå - men sand er jo skikkelig delikat også, da - det ser jeg nå! Kanskje en av hver...?  :sjenert:

:hoppe:

Vår ligger pakket på loftet den... Kommer til å bruke Teutonia-vognen frem til snøen er helt borte. Kjøpte jo Buggisen primært mtp. reisen til syden i september, da den er ideell å reise med! :tommel: Så det får bli sommervogn i første omgang. Pr.dags dato er det Teutonia´n som pynter opp i stua! :lol:

Ja, jeg la liksom også merke til at sand igrunnen var veldig delikat, spesielt sammen med den blåfargen vi har på voksiposen! Også er det jo nøytralt, og litt annerledes på en måte... Veldig mange har jo rååååsa til jentene sine, rød eller blå faktisk. Også er jo Teutonia´n svart/grå. Men skal ikke se bort fra at vi beholder sand og kjøper et trekk i en annen farge i tillegg... :sjarmor: Det er jo en ekte camelon detta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin vogn! :tommel:

Men kjøpte ikke du en Brio-vogn også? Eller har du solgt den? Klarer ikke helt å henge med i svingene her... ;)

Synes du var megaflink som klarte å måke fram bilen og komme deg til legen! Tallene var jo bra, er hodet festet nå eller?

Vi får satse på at dette snøkaoset bare er en siste krampetrekning fra Kong Vinter. Tipper at våren kommer med Jacob jeg! :hoppe:

Stor klem oversendes! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...