-TeddyToria- Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #2481 Del Skrevet 20. januar 2006 Heeeeei vennen. Hva braker løs i morgen egentlig???? :klø: Koselig å høre fra deg igjen. ← Jeg arrangerer utdrikningslag for en venninne jeg er forlover for og som gifter seg 4. februar!!! Må opp kl. 06.30 imorgen for å rekke unna det som skal gjøres - ikke noe for meg, som EEEEELSKER å sove leeeenge akkurat! Skal komme sterkere tilbake over helgen jeg, håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #2482 Del Skrevet 20. januar 2006 Lykke til i morgen - det blir sikkert kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. januar 2006 #2483 Del Skrevet 20. januar 2006 Goood helg og lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #2484 Del Skrevet 20. januar 2006 Selvfølgelig - det er jo i morgen du skal arrangere utdrikningslag. Hadde helt glemt det jeg vettu.... Lykke til og håper dere får en morsom dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. januar 2006 #2485 Del Skrevet 20. januar 2006 Kos deg i utdrikningslag i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #2486 Del Skrevet 20. januar 2006 Må bare innom å litt... Fikk tlf. fra leverandøren ang. dataen vår... Den var mottatt og undersøkt så vidt, men de trodde harddisken var uskadet og at det bare var hovedkortet som hadde røket, slik at evt. filer og bilder kan reddes! Ingenting er sikkert enda, de måtte undersøke mer...men det lover jo litt godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #2487 Del Skrevet 20. januar 2006 Det var gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 20. januar 2006 #2488 Del Skrevet 20. januar 2006 Ønsker deg en flott helg Håper de fikser dataen din fort, jeg vil se magebilder Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. januar 2006 #2489 Del Skrevet 20. januar 2006 Kos deg på utdrikningslag i morgen da Toria - det blir sikkert knall! Også 'er jeg for gode pc-nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 20. januar 2006 #2490 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei søtnos!!! Lenge siden sist nå! Hvordan går det med deg og lille bebisen? Blir spennende med UL i morgen da, høres ut som en flott dag!!! Ha en finfin helg, og lykke til i morgen! (Og ja - må litt for pc'en jeg også.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. januar 2006 #2491 Del Skrevet 21. januar 2006 Her er det lenge siden jeg har vært. Så flott at PC'en din mest trolig kan reddes. Huff, det er den største skrekken jeg har at PC'en skal kaputtere sånn at vi mister bildene våre. Tror jeg må brenne dem over på DVD'er i helga. Da har vi dem iallefall på utsiden av harddisken. Kos deg med utdrikkningslag. Du er sikkert i full sving allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. januar 2006 #2492 Del Skrevet 21. januar 2006 Et lite tips ang bilder og diverse på dataen.. Jeg har kjøpt meg en ekstern harddisk, og overfører alle bildene på den. Den kan man jo koble til på alle maskiner med usb2 utgang Så hvis maskina kræsjer, har du fortsatt bildene på den andre harddisken Håper du får en fin dag TT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. januar 2006 #2493 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei TT! Kos deg med utdrikningslaget i dag - det blir sikkert knallbra! Og så godt å høre at PC´en kan reddes - det er jo et mareritt å miste alle bildene! Selv gjør jeg det sånn at jeg overfører de fleste bildene til albumet mitt hos Eurofoto. Da skal de ligge trygt, og så kan jeg bestille dem i papirutgave en gang imellom (og det burde jeg gjøre snart, har ikke bestilt noe på et halvt år!) Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. januar 2006 #2494 Del Skrevet 22. januar 2006 Heia du!! Så braaaa at dere har fått gode pc nyheter!!! Det var virkelig godt å høre! Er helt tragisk hvis man mister bilder... Men hvordan ble utdr.laget?? Gleder meg til å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #2495 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvordan gikk det i går??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #2496 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei Teddy'n min - håper du sitter med strøm nede i Kr.sand. Uansett, håper også at pc'n din er frisk når jeg er tilbake fra honeymoon om ni dager..er liksom litt tomt her uten deg! Ha en fin uke og stryk litt over Jacob fra meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. januar 2006 #2497 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei!!! Hvordan gikk det i helgen??? Og så innmari fint at PC'en kanskje kan reddes. Veldig TEIT når sånne ting skjer. Men appropo PC'er som krasjer: 2uker før jeg skulle levere hovedoppgaven min, så forsvant ALT det jeg hadde skrevet fra både harddisk og diskett. Trodde verden skulle falle sammen. Gleder meg til å få høre hvordan helgen gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 #2498 Del Skrevet 23. januar 2006 Mandags sendt din vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 23. januar 2006 #2499 Del Skrevet 23. januar 2006 Håper det gikk knallbra med utdrikningslaget! Gleder meg til å høre mer! En til både deg og magedyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 23. januar 2006 #2500 Del Skrevet 23. januar 2006 Håper utdrikningslaget gikk bra, og at kjipingene ikke var så kjipe til slutt likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå