-TeddyToria- Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #2461 Del Skrevet 17. januar 2006 Tusen takk for tips Teddyen Nå må du forresten komme ordentlig tibake snart altså.... ... jeg har nemlig lyst til å spørre om flere bilder av brudebuketten din, som by the way er helt fantastik... ← Jeg skal komme tilbake så fort jeg kan... Men fikk PM´en din, og to mailer er sendt - klarte å hoste opp noen bilder blant allerede tidligere sendte mailer! Håper det hjelper litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #2462 Del Skrevet 17. januar 2006 Utdrikningslaget blir sikkert kjempebra!!! Så du har vært på storinnkjøp til babyen, så gøy!! Kos deg med det! ← Jaaaaaa...det er kjempegøy! Begynte å bli litt stresset her, siden vi til nå mest ikke har kjøpt noenting... Men det skal bli andre boller nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. januar 2006 #2463 Del Skrevet 17. januar 2006 Tuuusen takk for bilder Du er super Forresten, så høre de utdrikningslaget veldig bra ut altså. Flink forlover er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 17. januar 2006 #2464 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei TeddyToria! Så bra det u.laget høres ut til å bli! Good girl! Også så morsomt med baby shopping da. Kan tenke meg at du går rundt å snuser og "leker" med alle tingene allerede. Kom tilbake snart da. MISS YOU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. januar 2006 #2465 Del Skrevet 17. januar 2006 Hoho!! Det hørtes ut som det kommer til å bli et supert u.lag!! Kjempekoselig med sånn venninnetid på formiddagen bare dere to! Blir så fristet jeg.............!! Håper pcn strax er tilbake!! Ha ei fin uke videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #2466 Del Skrevet 17. januar 2006 Koselig at du er innom en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. januar 2006 #2467 Del Skrevet 17. januar 2006 Du er savnet her! Fint at du oppdaterer litt iblant da. Utdrikningslaget høres supert ut! Er det ikke deilig når ting begynner å falle på plass til babyen kommer? Høres ut som dere har det nødvendigste nå. Og så er det så koselig å handle små babyting... Håper PC´en deres blir frisk snart, for vi vil se magebilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. januar 2006 #2468 Del Skrevet 17. januar 2006 Nå har jeg lest gjennom bryllupsreferatet ditt. Kan man si noe annet enn fantastisk? :grine2: Og så masse fine bilder du hadde lagt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 17. januar 2006 #2469 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg synes 150 kroner høres MER enn kurant ut, jeg ville betalt det med glede og synes det var lite! Håper alle klarer å stille opp uten surmuling om prisen - for det er IKKE noe å si på den! Takk for at du er så søt og god alltid! Har egentlig pålagt meg selv å lage kalender i kveld, så jeg tror jeg stikker av gårde. Hejdå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. januar 2006 #2470 Del Skrevet 18. januar 2006 Det der blir et bra utdrikningslag! Det høres gøy ut å møte med gutteutdrikningslaget når det er mye av den samme vennegjengen. Og SingStar er jo kjempegøy! Jeg får litt panikk av å lese om alt du har kjøpt (siden jeg ikke har kjøpt noe enda), men jeg har jo litt bedre tid enn deg... Det ordner seg vel etterhvert. Håper PCen din kommer i orden igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. januar 2006 #2471 Del Skrevet 18. januar 2006 Slenger meg på de andre her; høres ut som det bli et veldig bra utdrikningslag!!! Er i alle fall ikke deg det står på . Gleder meg til jeg skal i neste utdrikningslag :-D Blir vel i april/mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 #2472 Del Skrevet 18. januar 2006 En gigaenorm onsdags til beste Teddyen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. januar 2006 #2473 Del Skrevet 18. januar 2006 jeg vil også på handletur!! bare sparer vi.. men det kommer jo godt med til høsten da (men regner med at det blir noen sikkelige handleturer når vi er i new yorK) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. januar 2006 #2474 Del Skrevet 19. januar 2006 Innom med en stooor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. januar 2006 #2475 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei!!! Innom for å ønske deg en strålende dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. januar 2006 #2476 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2006 #2477 Del Skrevet 20. januar 2006 Savner deg! Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. januar 2006 #2478 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei!!! Ha en strålende helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #2479 Del Skrevet 20. januar 2006 Bare fort innom før det braker løs imorgen, for å ønske dere alle en riktig god helg....takk for at dere ikke glemmer meg! til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #2480 Del Skrevet 20. januar 2006 Heeeeei vennen. Hva braker løs i morgen egentlig???? :klø: Koselig å høre fra deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå