Fibonacci Skrevet 13. januar 2006 #2441 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei igjen TT! Kan jo slenge med noen forslag fra mitt eget utdrikningslag. Først ble jeg "kidnappet" og tatt med til en hudpleiesalong der jeg fikk ansiktsbehandling. Helt skjønt! Deretter vardet lunsj hos forloveren min, med mye god mat og drikke, og så et par leker. Den første var ganske "standard", jeg fikk en gave fra hver av venninnene mine, men fikk ikke vite hvem tingen var fra. Så oppgaven ble å gjette hvem som hadde gitt hva og hva denne tingen minnet om/symboliserte. Ble endel mimring om gamle dager! Så hadde forloveren min intervjuet mannen min og tatt opp det hele på video. Hun hadde spurt ham om alt mulig rart ang. forholdet vårt, og fremtidsplaner osv. For hvert spørsmål hun stilte ble båndet stoppet, og så måtte jeg si hva jeg trodde han svarte! Forbløffende nok så stemte det nesten på hvert spørsmål! Så skulle jeg ut og gå på rollerblades for første gang! Det var dritgøy! De hadde laget en hinderløype for meg som jeg måtte gjennom på rollerblades, og bl.a. mikse en drink etter oppskrift & drikke den, skyte på basketballmål og danse limbo! Det krever ikke så mye, kan gjøres hvor som helst ute egentlig! Resten av ettermiddagen/kvelden var vi ute og spiste, dro på MegaZone (ikke så lett når det ikke er i Oslo da..) og på div. utesteder. Synes det var et helt topp utdrikningslag, med passe blanding av aktiviteter! Oisann, jeg skrev visst litt mye her, nåja! Du får ta med deg det som passer! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 13. januar 2006 #2442 Del Skrevet 13. januar 2006 God helg! Flott at du får ekstra oppfølging ift tanker rundt fødsel. Og mht seteleie, så er det ennå god tid til at nurket kan snu seg! Mitt lille nurk har visst f.eks snudd seg ganske nylig. En venninne av meg hadde datteren sin i seteleie opp til 3 uker før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 14. januar 2006 #2443 Del Skrevet 14. januar 2006 Oj,som lillegutt vokser! Og tenk at om bare et par-tre mnd er du mamma!! Selv kan jeg nesten ikke vente og jeg er ikke halvveis engang! Godt å høre at du har fått sove litt bedre de siste nettene. Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. januar 2006 #2444 Del Skrevet 14. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 14. januar 2006 #2445 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Teddy!!! 150 kroner for u-lag???? Du mener NORSKE kroner ikke sant??? Nei, vet du hva!! Dette er ikke dyrt i det hele tatt. Var i u-lag for 11/2 år siden ca og da tror jeg at jeg betalte 500-700 kr. Dette var inkludert aromaterapi til bruden, tur for alle på Magezone (veldig morro!!!!! ), mat og noe drikke til alle og drikke til bruden gjennom dagen. Var mer gjennom dagen, men jeg var ikke med på alt. Noen er bare såååååå innmari sleipe. De skal absolutt vri og vende på hver eneste krone. Kan skjønne at 150 kr er mye dersom man ikke har inntekt eller av en aller annen grunn ikke har penger, men folk med normale inntekter klarer å spare 150 kr til et u-lag . Nå merket jeg at jeg ble skikkelig forbannet!!!! fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2006 #2446 Del Skrevet 14. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #2447 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei kjære Teddy. Nå gleder jeg meg fælt til å få magebilde av deg igjen. Tiden flyr jo så fort så jeg innbiller meg at du har fått en skikkelig fin kul på magen nå. Også bilder av badet selvsagt! Håper ellers alt er bra med deg og dine. Miss you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. januar 2006 #2448 Del Skrevet 15. januar 2006 30 uker ja...ikke lenge igjen Dette med u-laget..150 kr var jo kjempe billig ja,skjønner ikke folk jeg HUn skal jo bare drikkes ut en gang i hele sitt liv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. januar 2006 #2449 Del Skrevet 15. januar 2006 Men lurte bare på en liten bryllupsting jeg...hva kartong eller ark brukte du utenpå kirkeprogrammet ditt? Og hvor kjøpte du den sløyfen som holder hele programmet sammen? Tenkte og ha noe slikt til sanghefte Håper du har hatt ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. januar 2006 #2450 Del Skrevet 16. januar 2006 Håper det ordner seg med utdrikningslaget du holder på med! Syns det er smålig å sutre over 150 kr! Da får de i det minste komme opp med noen bedre forslag til hva dere kan finne på. Stå på! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. januar 2006 #2451 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei TT! Håper det er bra med deg og at planlegginga av utdrikningslaget går bra! Jeg synes La Traviata hadde mange gode forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. januar 2006 #2452 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei Teddy!!!! Bare innom for å ønske deg en fortreffelig dag og håper du har hatt en fin helg. fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2006 #2453 Del Skrevet 16. januar 2006 Heia du!! Jammen ikke enkelt å planlegge noe når det ikke kan koste et øre liksom...Har de gjort spes mye som ikke koster penger eller?? Det har ikke jeg i allefall og syns ikke 150,- er noe sum i hele tatt! Er jo såå mye som skal skje!! Ellers så får jeg håpe salsakongen ikke plager deg så hardt og heller sreller om dagen! Men du vet,salsa er jo nattens dans Håper alt er bra og at du får ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #2454 Del Skrevet 17. januar 2006 Men lurte bare på en liten bryllupsting jeg...hva kartong eller ark brukte du utenpå kirkeprogrammet ditt? Og hvor kjøpte du den sløyfen som holder hele programmet sammen? Tenkte og ha noe slikt til sanghefte Håper du har hatt ei fin helg ← Jeg brukte 160 gr glatt papir fra Binders. Det er litt tykkere enn vanlig A4-ark som er 120 gr. og akkurat stivt nok til liksom å "holde ting på plass uten å falle sammen"... Sløyfen er av vanlig, veldig tynt bånd som du får kjøpt på Panduro eller andre hobby/garn-butikker! Evt. kan du bare bruke sølv/gull hyssing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. januar 2006 #2455 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg brukte 160 gr glatt papir fra Binders. Det er litt tykkere enn vanlig A4-ark som er 120 gr. og akkurat stivt nok til liksom å "holde ting på plass uten å falle sammen"... Sløyfen er av vanlig, veldig tynt bånd som du får kjøpt på Panduro eller andre hobby/garn-butikker! Evt. kan du bare bruke sølv/gull hyssing! ← *notere tips* Hyggelig å se deg tibake forresten :kle: HVordan går de tmed syke pcen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #2456 Del Skrevet 17. januar 2006 Tusen takk for spor og gode forslag ang. u-lag... Som sagt begrenser det seg noe i og med at det ikke braker løs i Oslo - men det skal nok gå bra! Skal ha et møte med de "ikke-gjerrige" imorgen og avtale siste rest! Vi kommer nok til å sørge for at det meste skal være moro i fellesskap. Men den frisørtimen på morgenkvisten er jo bare meg og bruden som skal overvære da, der vi freshes opp begge to. Så kommer de andre til felles lunsj, og mens bruden senere har en time med thai-massasje kan vi andre skåle, spise kake og duppe i basseng - ikke dumt det da! Mannen min fikk jo playstation til jul, så vi lurer nå på om ikke vi skal gå til anskaffelse av "Singstar 80´s" og ha voerspiel med karaoke hjemme hos meg etter middag ute, før vi drar på byen og møter gutta som har u-lag for brudgommen. De har felles venner, og de fleste jentene på u-laget for bruden er samboer eller gift med gutta på gommens lag...så da blir vi evt. en hel skare helt til slutt, festende på utestedet som drives av en av gutta! Tror dere ikke det blir bra!? Innimellom alt blir det nok en runde paintball eller go´kart også i fellesskap...så jeg tror ingen skal kjede seg!!! Og apropo disse "gjerrige" deltakerne, så er det nokså interessant. For mannen til hun som er mest sær, er den som er aller mest ivrig og villig mtp. u-laget for brudgommen. De andre har vanskeligheter med å faktisk få han til å forstå at de må begrense seg - så det ER virkelig STOR forskjell på enkelte altså! :grine2: --- Men over til litt babyprat... I går var jeg på "storshopping" etter at kontoen fikk næring! *s* Fikk kjøpt en hel del, som seng, dyne, bleiebøtte, flasker og brystpumpe, gardiner og rullegardin til barnerommet - med akk så søte Ole Brumm på! I helgen kjøpte jeg videre pose til vognen, også fikk jeg tilsendt sengetøy, smokker, smekke og body i en gavering-pakke fra gaveringvenn på Snart Mamma! Helt topp!!! I dag blir det vel til at jeg kjøper dyne til vogn, med sengetøy til, samt BabyCall og badebalje. Stellebord, kommode ++ tar vi på Ikea når vi kommer til Oslo siste helgen i januar. Så det blir bra! Endene begynner å møtes nå! Jeg har tatt både bilder av badet og av magen den siste tiden, men foreløpig har jeg ingen mulighet til å få lagt det ut her. Har kun tilgang til PC på skolen, og der finnes det jo ikke noe kameraprogram eller mulighet for tilkobling via USB. Kan ikke kalle skoledataen verdens mest oppdaterte stasjonære PC, dessverre... Men vår data er sendt inn og jeg håper ikke det tar veldig lang tid før den er tilbake, fullt brukbar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #2457 Del Skrevet 17. januar 2006 *notere tips* Hyggelig å se deg tibake forresten :kle: HVordan går de tmed syke pcen? ← Ja, det er helt topp med det papiret. Slik som går greit gjennom printeren og blir utmerket til å printe foto på også, om man ikke på død og liv trenger fotopapir... Dessuten koster det bare 99,- for en pakke med 250 ark så vidt jeg husker, og det er jo ingen sum! PC´en er som sagt sendt inn...og vi venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. januar 2006 #2458 Del Skrevet 17. januar 2006 Utdrikningslaget blir sikkert kjempebra!!! Så du har vært på storinnkjøp til babyen, så gøy!! Kos deg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. januar 2006 #2459 Del Skrevet 17. januar 2006 Tusen takk for tips Teddyen Nå må du forresten komme ordentlig tibake snart altså.... ... jeg har nemlig lyst til å spørre om flere bilder av brudebuketten din, som by the way er helt fantastik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 17. januar 2006 #2460 Del Skrevet 17. januar 2006 Synes det høres ut som et bra utdrikningslag, og som du har veldig hektiske dager. Må ikke slite deg ut, nå da! Og 150kr er jo ingenting! Utrolig hva folk klarer å hisse seg opp over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå