-TeddyToria- Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #2281 Del Skrevet 19. desember 2005 *vasker vasker vasker vasker vasker vasker vasker vasker vasker vasker* *rydder rydder rydder rydder* *vasker* *rydder* *tørker støv* *vasker* ...kommer innom senere, når alt er vasket i 2. etg og juletreet pyntet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. desember 2005 #2282 Del Skrevet 19. desember 2005 Så flink du er! :klappe: Jeg ligger nå rett ut i senga med laptoppen på fanget og hører på siste uke av are og odin mellom nys, host, snufsende nese og rennende øyne... Lykke til med resten av vaskinga. Smittefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2005 #2283 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei, fikk tid til aa lese litt inne hos deg paa en kjedelig dag paa jobb....Her er det jammen full guffe! Synes dere er flinke med oppussing! Ha en fin uke frem til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #2284 Del Skrevet 19. desember 2005 Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #2285 Del Skrevet 19. desember 2005 Her går det i ett ja, syns du er kjempeflink jeg. Koselig å pynte juletre, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #2286 Del Skrevet 19. desember 2005 Ja, her går det i ett. Nå sitter jeg ned for første gang igjen, siden sist i dag...*puh* Drittlei! Vasket trappen nå sist... Først tørket jeg over med feiebrett, så gikk jeg over med tørrmopp før jeg vasket med våtmopp. Men det var fanken ikke reint enda, så jeg måtte ligge på alle fire og vaske for hånd! Men NÅ er det reint! Legger ved et bilde av badet igjen, nå som mannen har tatt fatt på gulvet! begynner virkelig å ligne noe! I samme sleng legger jeg ved bilde av julevinduet mitt i stuen (det store) og juletreet ferdig pyntet. Skulle vel tatt bilde mens det enda var lyst ute, det blir så stygt med blitz...men slik ser det nå ut. Selvsagt MYE finere irl! Nå skal jeg ta en liten runde, før jeg hiver meg over strykebrettet og steker noen grandiser! Må ha næring også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. desember 2005 #2287 Del Skrevet 19. desember 2005 Så fint badet blir! Dyktig mann du har!! Og så hyggelig du pynter til jul! Gleder meg til neste jul når vi skal ha juletre (og liten baby)... Kos deg med grændis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. desember 2005 #2288 Del Skrevet 19. desember 2005 Først og fremst. Tusen hjertelig takk for det flotte takkekortet! Ble så glad når jeg fikk det! Også så flott badet deres blir, og koselig juletre, og flink Toria som rydder og vasker! Håper virkelig alt er bra med deg. Blir lite KG-tid på meg nå, men lover å komme sterkere tilbake! Om jeg ikke rekker innom før jul, vil jeg ønske deg en riktig GOD JUL!!! Stooooooooooooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. desember 2005 #2289 Del Skrevet 19. desember 2005 Det glemte jeg å si - tøff nisse du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. desember 2005 #2290 Del Skrevet 19. desember 2005 synes det var fint og koslig tre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. desember 2005 #2291 Del Skrevet 19. desember 2005 det er vel ikke ikea pynt vel? synes det liknet litt på min jeg har også rødt og sølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #2292 Del Skrevet 19. desember 2005 Å så fint badet blir! Skulle ikke tro det var samme rommet som du la inn bilde av for noen uker siden. Har bestemt meg for å droppe juletreet i år jeg. Eldstemann liker det IKKE men vi drar jo lille julaften og kommer tilbake på kvelden før nyttårsaften så da synes jeg det er tull. Ta det inn pynte det, dra bort, komme hjem å hive det ut igjen (julen forsvinner fra vårt hus så snart nyttårsaften er overstått). Gleder meg til å komme hjem til mamma's tre da. Det står ferdig pyntet det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. desember 2005 #2293 Del Skrevet 19. desember 2005 Kjempefint bad og julehus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. desember 2005 #2294 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei snupp - jeg har jo også glemt å kommentere julenissen din i avataren...morsom han! Badet deres ser jo kjempe fint ut! G er flink altså!! Og juletreet og julevinduet er på plass - ikke dårlig! ..men du, jeg har ikke fått takkekortet enda jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. desember 2005 #2295 Del Skrevet 19. desember 2005 Både badet juletreet og julevinduet var jo flott da! Har ikke mer å si om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #2296 Del Skrevet 20. desember 2005 Så flink du er til å pynte til jul. Kjempefint tre og koselig julevindu. Badet blir jo bare lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. desember 2005 #2297 Del Skrevet 20. desember 2005 Ser ut som badet blir veldig fint! Håper du koser deg med juleforberedelser. Ser jo ut som du allerede har fått pyntet fint til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. desember 2005 #2298 Del Skrevet 20. desember 2005 Kjempefint bad dere får TeddyToria! Blir helt misunnelig her jeg sitter... Juletreet var også flott pyntet. Koselig med disse juleforberedelsene! Håper dagen din blir fin vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. desember 2005 #2299 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei på deg kjære Teddy!!! Så fint badet deres blir. Der blir det fint å stelle den lille der tenker jeg . Også så koselig med juletre. Skulle ønsker det var jeg som hadde juletre. JEG VIL OGSÅ HA JULETRE!!!! . Men jeg får vente til neste år. Likte vinduet ditt også jeg da (regner med at det er stuevinduet...) Og som du styrer og ordner da. Rydder og vasker og styrer. Flinke Teddy!!! Håper du har hatt en fin dag!!! fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. desember 2005 #2300 Del Skrevet 20. desember 2005 Håper alt er bra med fruen! Grattis med fire måneders bryllupsdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå