Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med ny-gammelt navn! :)

Hyggelig å se deg borte i bryllupsdagbøkene også innimellom. Minner meg veldig om da jeg startet min planlegging og dere (TT, Cons, Isola, Izaria og resten av den gjengen) var i innspurten. Der var det mye lurt å lære!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny-gammelt navn!  :)

Hyggelig å se deg borte i bryllupsdagbøkene også innimellom. Minner meg veldig om da jeg startet min planlegging og dere (TT, Cons, Isola, Izaria og resten av den gjengen) var i innspurten. Der var det mye lurt å lære!

Ååå..det var en fin tid ja...Planleggingen hadde nok aldri vært det samme uten KG!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TT! :klem:

Nå har jeg fått oppdatert meg gjennom maaaaange sider, de flyr jo unna! Og dumme meg som er så treig, jeg gikk jo glipp av et mega-party! Bare fyrverkeriet som manglet, så hadde det vært rene nyttårsaften jo! ;)

Tenk så stor babyen i magen er blitt nå. Helt utrolig, hvordan et frø blir til en baby!

Sulten jeg nå, så jeg skal begynne med middag snart. Tidlige middager når mannen er på kveldsskift, han må jo få i seg noe varmt før han stikker avgårde!

Koselig å se deg under ditt originale nick igjen, selv om orchideen også var veldig koselig *knis* Skulle nesten tro du hadde spaltet personlighet slik som jeg kalrer å formulere meg :ler:

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg i å savne gjengen og tiden vi hadde i bryllupsdagbøkene og i bryllupsforumet. Vi var jo en god gjeng som var veldig aktive og veldig interessert i både vårt eget og andres brylluper. :ler:

Fikk mange supertips der ja og skjønner ikke helt hvordan jeg skulle klart å planlegge bryllupet uten dere. ;)

Skulle gjerne vært med på den babykarusellen her inne nå altså men men.....henger meg på med lille Sofus under armen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O´hoi... Dere ekke snaue - hviler ikke akkurat på laubærene når jeg borte heller! :grine2: Klarer jo ikke helt å følge med her selv jo! :overrasket:

Ja, bryllupsdagbøkene...det var tider det! *drømme* En helt super liten krok med alle som giftet seg så tett. Nei, det hadde slett ikke blitt det samme uten KG da! :riste: Er SÅ glad for at jeg har blitt kjent med flere av dere altså! ;)

Og babyboomen, Heidi - du kommer jo etter, sammen med Izaria kanskje!?? Det hadde jo vært superkoselig! :Nikke:

Skal på jobb i dag jeg, eller i kveld blir det vel, fra kl. 16 - 20... Skikkelig advents-innspurt, så det blir nok storsalg av stjerner og staker og reservepærer, og dansende nisser og lys til å ha på busker og kratt ute! :) Koselig!

I kveld begynner forresten mannen på badet, så om et par dager er vannet av og vi flytter til svigermor... Men jeg kommer nok ikke til å klare å holde meg helt borte fra dere og KG nei, så dere får ikke muligheten til å glemme meg altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så gøy med oppussing av badet da. Hv askal dere gjøre der (det har du vel kanskje s krevet før uten at jeg har fått det med meg....)

Kan godt skjønne at dere saver brude-KG-gjengen. Men jeg trives nå veldig godt med de som er der inne nå også jeg da :danse: Så får vi se etter bryllupet om det er igjen noen kjentfolk inne i graviditetsdagbøkene?? Heidi76 kanskje??

God jobbing!

Gleder meg sånn til jul altså! Bare 1 måned til julaften i dag :hoppe:

Men aller først kommer advent, og det er også stas :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe en del. En ny sjef på min gamle jobb som jeg sa opp i mars, ringte for noen uker siden og lurte på om jeg vil jobbe igjen - så jeg skal jobbe nå i dag og til lørdag, og så vet jeg ikke helt...får vaktlisten i dag. Men det blir nok 15 vakter før jul, samt en del i januar under salget! ;) Penger! :sjarmor:

Ja, altså...badet vårt er en sørgelig ting. Det har stått som det er siden huset ble bygget på 50-tallet...og ettersom det er en rusmisbruker som har bodd her etter å ha arvet huset av sin mor, så var det ikke mye å skryte av. Men alt er pusset opp, bortsett fra et potensielt soverom og badet, og det ser ikke ut! :overrasket:

Så nå har vi fått lån i banken, og har store planer om å pusse opp. Innredning og fliser ligger klart, og siden broren til mannen er elektriker skal han ta seg av alt det elektriske - skifte sikringsskap, legge kabler og downlights! ;) Vi flislegger fra topp til tå, får flyttet varmtvannsberederen ut av badet og under trappen i et kott og bytter ut badekaret med en stor dusj! Skal bli herlig å få det så rent og pent og ikke minst ORDENTLIG på badet. Gleder meg så, for slik som det er nå ser det virkelig ikke ut. Skal ta før-bilder jeg... Flisene ligger rett på råbetongen også nå, så det er ikke akkurat varmt! *brrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å komme i gang med badet! Har ikke skjedd noe mer på den fronten hos oss... :sjenert: Har vært litt travle tider!

Så kjekt å tjene litt ekstra penger! Kommer nok godt med til jul!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Litt av en jobb dere har foran dere på badet da ja! Legger inn varmekabler også da eller? Og skal dere ha kabinett eller dusj rett på flisene?

Lykke til! Skjønner forresten godt at dere må ha lån for få fiksa badet - for det koster flesk!! ... som om man får lånt det i banken... :ler:

Og tenkt så flott å ha nytt og flott bad til lille Jacob hilser på verden uten deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dere kommer til å få et herlig bad! :tommelsmil: Håper vi får se før- og etter- bilder :)

Ikke dumt å få jobbet litt. Pengene kan jo komme godt med når Jacob skal ha garderobe og annet stæsj ;) Selv om moren din ser ut til å sørge for en del av det der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg skikkelig altså!

Det blir kabinett... Jeg hadde lyst på dusjhjørne, men vi får en mye billigere dusj gjennom faren til svigerinnen min, som leder Bademiljø eller noe her nede! :) Så da gjør vi det, og får et lite kar som vi kan bade gullet i! :hjerte:

Så det blir fliser over det hele, med mørk panel i tak med downlights, og en mørk innredning i litt gammel stil, samt mahogny toalettsete. Legger varmekabler i gulv ja!!! :tommel:

Dere skal få se før- og etterbilder, men da må dere love meg å ikke besvime av før-bildene, for det er absolutt helt grusomt. Og når jeg ikke engang har rengjort i det siste da jeg vet det skal vekk, alt sammen, så kan dere jo tenke dere! :rodme:

Er jo veldig heldige da, siden mannen er tømrer og legger panelet og fliser selv, svoger som er elektriker og hans svoger igjen er rørlegger! :sjarmor: Hjelper på kronene det... Men vi har ikke bare lånt til badet, vi har kjøpt opp 100 kvm tomt fra kommunen og skal bygge dobbel garasje bak huset! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TeddyToria! :klem:

Det må ha vært en herlig tid når dere alle drev og planla bryllup! Og nå er opptil flere av dere gravide og det er bare sååå koselig! :)

Ha en fin jobbekveld i kveld da, og lykke til med oppussing av badet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir deilig med ny-bad,TT!! Som dere kan kose dere på og stelle med lille J!

Badet er utrolig viktig altså! Høres ut som det ikke blir så ulikt vårt! Er såå lettvint med fliser overalt. Og varmekabler er et must!Hater kaldt bad om morgenen...

Vi har også downlights,med dimming på! Kan være et bidrag til romantikken det ;)

Dere får det nok helt supert! Og så kjekt med kjenninger da!!

Penger er ikke dumt nei :sjarmor: De trengs alltid så! Blir sikkert morsomt å jobbe litt! Selv om det er travleste tiden...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå så deilig å endelig få begynt på badet :hoppe: Gleder meg til å titte på de bildene :sjenert:

Slik du beskriver det, så høres det ut som et drømmebad dere får :hjerter:

stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med baderomsoppussing!!! Heldig du som har masse håndtverkere i familien. Jeg kunne trenge å låne noen en gang i blant. (I min familie og svigerfamilien er det bare lærere, sykepleiere og ingeniører!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha nytt bad!!!! Tror nok det blir nytt hus i stedet, og det er vel ikke så ille det heller. Husjakten begynner offisielt 9. januar, så det er lite vits i å pusse opp bad før det.

Høres ut som det kan bli 'interessant' å se før-bildene dine. Planene for det nye badet høres utrolig lekre ut, så det gleder jeg meg til å se bilder av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...