-TeddyToria- Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1981 Del Skrevet 22. november 2005 Oi, nå begynte jeg å lure! Kanskje jeg også burde bli meg selv igjen? Jeg synes kanskje den første brudekjolen var aller finest, jeg, da! Men den andre var også nydelig ← Den første kjolen VAR veldig fin... Men den ble til slutt til for senôrita-aktig for meg, og den andre var definitivt mest meg, når alt kom til alt!!! Nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på hvem DU egentlig er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. november 2005 #1982 Del Skrevet 22. november 2005 Gur så lenge jeg satt for å skjønne dette da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. november 2005 #1983 Del Skrevet 22. november 2005 Nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på hvem DU egentlig er da! ← Det er ikke sikkert du husker meg uansett, da. Tror ikke jeg var SÅ markant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1984 Del Skrevet 22. november 2005 Det er ikke sikkert du husker meg uansett, da. Tror ikke jeg var SÅ markant. ← Gi meg litt kreditt da - jeg har klisterhjerne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. november 2005 #1985 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg er Pepita - superkjeksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1986 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg er Pepita - superkjeksen! ← Hah! Der fikk du den - for jeg husker P jeg så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2005 #1987 Del Skrevet 22. november 2005 Grattis med nytt "gammelt" navn da TT! Jeg kjenner deg mest som Orkidéen, så dette tar nok litt tid å venne seg til! Skifter dere navn alle sammen når dere går fra bryllup- til gravidforumet eller..? Og så hopper jeg litt for 100 sider i dagboka di! Ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 22. november 2005 #1988 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg vil også hoppe litt for 100 sider!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. november 2005 #1989 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) GRATULERER med nytt (gammelt) nick, 100 sider og ny vogn!!!! Blei litt forvirra da jeg så deg i dagboka mi, men siden Jacoben og datoen og det andre var det samme skjønte jeg at det var deg. Jeg har jo ikke kjent deg lenge nok til å kjenne noe annet en Orkis, jeg... Det var godt du slapp å betale for den første brudekjolen. Da jeg skulle gifte meg (for over fire år siden!!!! schteike, jeg har sannelig blitt gammel ) traff jeg ei i brudekjolebutikken på en onsdag som skulle gifte seg kommende lørdag, og som hadde helt panikk fordi hun hadde blitt overtalt av en ekspeditør i en annen butikk til å kjøpe "feil" kjole. Hun hadde altså en kjole som hang hjemme i skapet som var betalt for, men den onsdagen en halv uke før bryllupet skulle stå fant hun den "riktige" kjolen. Og måtte da altså kjøpe den også! Husker da at jeg tenkte at jeg måtte følge magefølelsen på brudekjoler. Og det gjorde jeg altså. Og det ble ingen bytting på meg. (Oj, nå begynte jeg å mimre om bryllupet... Det var litt koselig!) Endret 22. november 2005 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. november 2005 #1990 Del Skrevet 22. november 2005 Gratulerer med å være tilbake som TT! Er jo slik jeg ble kjent med deg... Så kjekt å få vogn i hus (selv om den ikke er hos deg riktig enda...). Håper formen er på veg oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #1991 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hurra for 100 sider. Endret 22. november 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. november 2005 #1992 Del Skrevet 22. november 2005 HUNDRE SIDER DU!!!! WEEEEE!!!! GRATTIS!!! Og grattis med å forvirre en stakkars skytte her Kommer til å bli sånn teddy orkis navn i mitt hode! Men skal prøve å huske TT fra nå av! Håper du har en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 22. november 2005 #1993 Del Skrevet 22. november 2005 Hurra for 100 sider :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1994 Del Skrevet 22. november 2005 Oi, her var det fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. november 2005 #1995 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg bidrar til festen med masse pærebrus!!! :perebrus::perebrus::perebrus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1996 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg bidrar til festen med masse pærebrus!!! :perebrus::perebrus::perebrus: ← Nammis! Takk for bidraget! Da setter jeg på litt også og vi litt! --- Forresten, opplevde noe litt artig i sted. Fikk spontant besøk av min svoger (som skal hjelpe til med alt det elektriske på badet nå når vi pusser opp) og lille nevø Niklas... Jeg ble jo da løpende rundt med Niklas, mens svogeren målte og regnet og planla spotter i tak, skifte av sikrinsskap mm. Da vi kom opp, fikk Niklas sporenstreks øye på vognen som står her i stuen og løp rett bort til den... "Se, se!" sa han. "-Ja, er det babyens vogn?" spurte jeg. "-Mmmm (= ja)!" svarte Niklas. "-Skal Niklas få en fetter?" spurte jeg videre.... Et klart "-Mmmm!" etterfulgt av ivrig nikking og hopping og et stort glis kom fra Niklas igjen. Han er jo bare 1.5 år og kan ikke akkurat snakke - bare si mamma, pappa, nei og mmmm... Men det er tydelig at pappaen, altså mannens bror, har prentet det inn i lille hjernen hans at han skal få en fetter. Min svoger synes jo det er så stas, siden Niklas er den eneste gutten så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 22. november 2005 #1997 Del Skrevet 22. november 2005 GODE GAMLE TEDDY ER TILBAKE!! Godt å se det navnet igjen...ingen er så god som teddy, ingen er så god som du Bidrar med litt sang på denne festen jeg! 100 sider! Ikke særlig overraskende spør du meg! Og gratulerer med enda en ny vogn. Tvillinger i magen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. november 2005 #1998 Del Skrevet 22. november 2005 Er det fest her også! Og så har jeg ikke fått det med meg? JOHO! Gratulerer med 100 sider! Mine venner og er borte hos Skytte, men jeg har så mange venner atte! Hva med entusiastiske og DJ Digge? De er utrolig livlige folk som vet å sette sitt preg på enhver fest. Men pass på, plutselig finner du dem klinende i en krok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1999 Del Skrevet 22. november 2005 Er det fest her også! Og så har jeg ikke fått det med meg? JOHO! Gratulerer med 100 sider! Mine venner og er borte hos Skytte, men jeg har så mange venner atte! Hva med entusiastiske og DJ Digge? De er utrolig livlige folk som vet å sette sitt preg på enhver fest. Men pass på, plutselig finner du dem klinende i en krok! ← Du vet i allefall å spre godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 22. november 2005 #2000 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) INNLEGG NR 2000 Endret 22. november 2005 av tass2406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå