Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #1941 Del Skrevet 21. november 2005 Min begynner å felle blomster nå... men den har stått så fint siden i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. november 2005 #1942 Del Skrevet 21. november 2005 Sidene raser av gårde her ser jeg. Du må ikke være syk nå da! Jeg har nettopp vært syk, og sender av gårde litt bli-frisk-mirakel til deg! husj husj - vekke med basiluskene til Orkideen. Og apropos - jeg har også en orkide stående, som mannen overraskende nok kom hjem med her en dag Har faktisk også litt lyst til å ha det i brudebuketten min. For det er en så fantastisk flott blomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2005 #1943 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har nettopp begynt å få nye blomster på mine tre, de har vært i dvale lenge, og nå står de så fin og flott med masse nydelige farger :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. november 2005 #1944 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer med overstått dag Og håper du snart blir frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. november 2005 #1945 Del Skrevet 21. november 2005 Åh! Var dere i Aalborg?? Min danske by!! Ikke at jeg er så forferdelig glad i den byen, men likevel..Hvilke butikker var dere i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. november 2005 #1946 Del Skrevet 21. november 2005 oioi snart 100 sider jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. november 2005 #1947 Del Skrevet 21. november 2005 Å, vet du hva? Mens vi har pusset opp gangen, har de tre orkidéene i stua stått gjemt bak noen bokhyller, så jeg har glemt dem i en hel måned. ( ) Og vet du hva? De har fått mange nye skudd - så nå blir det nok orkidéer til jul! HÆLI! Håper du får en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 21. november 2005 #1948 Del Skrevet 21. november 2005 Nå må du bli frisk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. november 2005 Forfatter #1949 Del Skrevet 21. november 2005 Herlige er dere! Takk for alle god-bedrings-vibber sendt min vei, de kommer så godt med atte! Så mange som har en orkis eller to i vinduskarmen - dere vet, jeg er med dere! Izaria - joda, vi var i Aalborg. Tenkte på å sende deg en melding med hilsen derfra, men kom aldri så langt! Synes Aalborg er en søt liten by, men Restaurant Fyrtøyet var IKKE spesielt mye å skryte av! Ellers var det lite butikker vi rakk gitt, eneste som var åpent da vi kom, var Selling...og der var det så mye folkt, så mye lys og glitter og så varmt at jeg snudde i døren! :grine2: Markblomsten - jeg hadde orkideer i buketten min! Nyyyydelig!!! Her er et bilde av den: *sukk* Rognebær - orkiser er tydelig seige, hardnakka og livssterke planter! Kjempefingt med blomster til jul da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. november 2005 #1950 Del Skrevet 21. november 2005 En syk godnatthilsen til den syke fra den syke God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 21. november 2005 #1951 Del Skrevet 21. november 2005 Nå må du bli frisk da, orkidéen vår! Den brudebuketten din var helt fantastisk nydelig ja... *sukk* Drømmer tilbake til bryllupet mang en gang jeg.. God natta vennen! PS - nå har jeg blitt tante igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. november 2005 Forfatter #1952 Del Skrevet 21. november 2005 Æsj...nå fikk jeg migrene også! Får vel finne loppekassa om ikke lenge... Men aller først må jeg fortelle at vi har kjøpt enda en vogn! Vi kjøpte jo den Quinny-vognen, men etter nærmere ettertanke fant min mor ut at hun ville ha en vogn som hun kunne bruke fra dag én - med bag og det hele. For å sjekke markedet la jeg Quinny´en ut på finn.no og etter 20 minutter var vognen solgt! Så da smelte min mor i 1000,- ekstra og vi kjøpte en Simo Kombi - pent brukt! Vi får den levert i Oslo til torsdag, men den ser altså slik ut: Synes den var veldig fin jeg...den er 3 år gammel, men lite brukt...også synes jeg de små bilene og kaninene i et forholdsvis diskret mønster var så søøøøte! Så nå er vi velutrustet på barnevogn-fronten, og alle er såre fornøyd!!! Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2005 #1953 Del Skrevet 21. november 2005 Hei beibi Snacksy vogn! Tenker det blir bra når den lille får ligge oppi der, og mamma og pappa triller for harde livet :-D Nyyydelig brudebukett, måtte vise dem til mamma. Hun er kresen på slikt, men måtte innrømme at den var særdeles fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2005 #1954 Del Skrevet 22. november 2005 Grattis med vogna, vi har en som er nesten helt lik! En kjempegod vogn, som holder seg veldig godt. Og buketten din var virkelig nydelig! Jeg har deg i vinduskarmen jeg også... med mange nydelige blomster på! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. november 2005 #1955 Del Skrevet 22. november 2005 Grattis med ny vogn! Håper formen blir bedre snart,Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. november 2005 #1956 Del Skrevet 22. november 2005 Gratulerer med nok ei vogn! Oppi der kan nok lille Jackob ligge godt og trygt med mormor ute på trilletur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 22. november 2005 #1957 Del Skrevet 22. november 2005 For en fantastisk brudebukett!!! *dåne* Den falt jeg virkelig for altså!!! Og grattis med nok en vogn. Detta blir nok bra Håper formen din er litt bedre i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 22. november 2005 #1958 Del Skrevet 22. november 2005 Ser jeg et mønster her når det gjelder brudekjoler og barnevogner? Men det var nok fornuftig - tenker mormor gleder seg til å trille lille nyfødt-Jacob rundt i Oslos gater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. november 2005 #1959 Del Skrevet 22. november 2005 Dette er tredje gang jeg gratulerer deg med vogn Den så veldig fin ut!! Jeg har også en orkidé, men den har ikke blomstret på et år... Håper det er håp for den likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #1960 Del Skrevet 22. november 2005 Ser jeg et mønster her når det gjelder brudekjoler og barnevogner? ← Ja, det lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå