Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Sidene raser av gårde her ser jeg.

Du må ikke være syk nå da! Jeg har nettopp vært syk, og sender av gårde litt bli-frisk-mirakel til deg! husj husj - vekke med basiluskene til Orkideen. Og apropos - jeg har også en orkide stående, som mannen overraskende nok kom hjem med her en dag :hjerter_rundt: Har faktisk også litt lyst til å ha det i brudebuketten min. For det er en så fantastisk flott blomst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt å få nye blomster på mine tre, de har vært i dvale lenge, og nå står de så fin og flott med masse nydelige farger :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Åh! Var dere i Aalborg?? Min danske by!! Ikke at jeg er så forferdelig glad i den byen, men likevel..Hvilke butikker var dere i da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Å, vet du hva?

Mens vi har pusset opp gangen, har de tre orkidéene i stua stått gjemt bak noen bokhyller, så jeg har glemt dem i en hel måned. ( :flau: ) Og vet du hva? De har fått mange nye skudd - så nå blir det nok orkidéer til jul! HÆLI!

Håper du får en fin ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige er dere!

Takk for alle god-bedrings-vibber sendt min vei, de kommer så godt med atte! :)

Så mange som har en orkis eller to i vinduskarmen - dere vet, jeg er med dere!

:ler:

Izaria - joda, vi var i Aalborg. Tenkte på å sende deg en melding med hilsen derfra, men kom aldri så langt! :sjenert: Synes Aalborg er en søt liten by, men Restaurant Fyrtøyet var IKKE spesielt mye å skryte av! :riste: Ellers var det lite butikker vi rakk gitt, eneste som var åpent da vi kom, var Selling...og der var det så mye folkt, så mye lys og glitter og så varmt at jeg snudde i døren! :grine2:

Markblomsten - jeg hadde orkideer i buketten min! Nyyyydelig!!!

Her er et bilde av den:

post-7814-1132603379_thumb.jpg

*sukk*

Rognebær - orkiser er tydelig seige, hardnakka og livssterke planter! :tommel: Kjempefingt med blomster til jul da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå må du bli frisk da, orkidéen vår! :klem:

Den brudebuketten din var helt fantastisk nydelig ja... *sukk*

Drømmer tilbake til bryllupet mang en gang jeg.. ;)

God natta vennen! :klem:

PS - nå har jeg blitt tante igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj...nå fikk jeg migrene også! :sur:

Får vel finne loppekassa om ikke lenge...

Men aller først må jeg fortelle at vi har kjøpt enda en vogn! :danse:

Vi kjøpte jo den Quinny-vognen, men etter nærmere ettertanke fant min mor ut at hun ville ha en vogn som hun kunne bruke fra dag én - med bag og det hele. For å sjekke markedet la jeg Quinny´en ut på finn.no og etter 20 minutter var vognen solgt! :danse: Så da smelte min mor i 1000,- ekstra og vi kjøpte en Simo Kombi - pent brukt! Vi får den levert i Oslo til torsdag, men den ser altså slik ut:

post-7814-1132613488_thumb.jpg post-7814-1132613662_thumb.jpg

Synes den var veldig fin jeg...den er 3 år gammel, men lite brukt...også synes jeg de små bilene og kaninene i et forholdsvis diskret mønster var så søøøøte! :ler::hjerte: Så nå er vi velutrustet på barnevogn-fronten, og alle er såre fornøyd!!! :Nikke:

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beibi :sjarmor:

Snacksy vogn! Tenker det blir bra når den lille får ligge oppi der, og mamma og pappa triller for harde livet :-D

Nyyydelig brudebukett, måtte vise dem til mamma. Hun er kresen på slikt, men måtte innrømme at den var særdeles fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med vogna, vi har en som er nesten helt lik! En kjempegod vogn, som holder seg veldig godt.

Og buketten din var virkelig nydelig!

Jeg har deg i vinduskarmen jeg også... med mange nydelige blomster på! :Hehe:

Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

For en fantastisk brudebukett!!! *dåne*

Den falt jeg virkelig for altså!!!

Og grattis med nok en vogn. Detta blir nok bra :Nikke:

Håper formen din er litt bedre i dag da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg et mønster her når det gjelder brudekjoler og barnevogner? :ler:

Men det var nok fornuftig - tenker mormor gleder seg til å trille lille nyfødt-Jacob rundt i Oslos gater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tredje gang jeg gratulerer deg med vogn :ler: Den så veldig fin ut!! Jeg har også en orkidé, men den har ikke blomstret på et år... Håper det er håp for den likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...