Shoegal Skrevet 16. november 2005 #1841 Del Skrevet 16. november 2005 Takk for tittel! *jeg er filletante* Tror Jacob kommer til å snakke sånn som meg, jeg *stolt* : Kristiansandsk i en delvis pen og litt forøstlandsket variant - men det høres fint ut altså (Jeg bodde mine 4 første år i Trøndelag, og har mor og mesteparten av familie fra Østlandet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. november 2005 #1842 Del Skrevet 16. november 2005 Hallo! Komme hit og bake kake også!! Har nemlig ikke penger eller energi til å bake selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. november 2005 #1843 Del Skrevet 16. november 2005 Hallo Orkis og Jacob! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1844 Del Skrevet 16. november 2005 Åh, så koselig at du har pyntet deg tul jul, lillelou! Jeg slo faktisk til i dag selv... Skulle jo ut for å handle spilledåse. Det fikk jeg selvsagt ikke tak i, men isteden har jeg kjøpt Flax-kalendere til meg selv og mannen, noe pakkepapir og lapper. Videre kjøpte jeg reserveperer til julestjerne og stake, og julekuler i glass til juletreet. Og ikke nok med det; jeg fikk faktisk kjøpt to julegaver også - "Hakkespettbok for førstegangsfedre" til mannen og en matchende jakke og bukse (kosedress) til mamma! Nå gleder jeg meg bare masse til jeg kan begynne å pynte - henge opp stjernen, rute kjøkkenvinduet med teip, legge ut juleduken og tenne røkelse...ikke minst drikke julebrus! --- 1 stk. interaktiv sjokoladekake er sendt din vei, med gode bake-vibber attåt, Izaria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. november 2005 #1845 Del Skrevet 16. november 2005 Oioi, hos Orkidéen er det jul! Så kjekt med både julepynt og julegaver!! Tenkt, til neste år blir det jul med en liten krabat som sikkert syns det er kjempefestlig med julepynt som dingler og glitrer... Ha en fin onsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 16. november 2005 #1846 Del Skrevet 16. november 2005 Åh, så koselig at du har pyntet deg tul jul, lillelou! 1 stk. interaktiv sjokoladekake er sendt din vei, med gode bake-vibber attåt, Izaria! ← Lille Spire vil og ha kake! (helst luftfri!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 16. november 2005 #1847 Del Skrevet 16. november 2005 Og ikke nok med det; jeg fikk faktisk kjøpt to julegaver også - "Hakkespettbok for førstegangsfedre" til mannen og en matchende jakke og bukse (kosedress) til mamma! ← Den boken er bare herlig. Mannen fikk den i farsdagsgave, og jeg tror han har lest den ut allerede (med mye latter)! Og jeg tror faktisk han har lært noe også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1848 Del Skrevet 16. november 2005 Den boken er bare herlig. Mannen fikk den i farsdagsgave, og jeg tror han har lest den ut allerede (med mye latter)! Og jeg tror faktisk han har lært noe også! ← Ja...det var det som var planen - å gi han den til farsdagen. Men jeg fikk aldri kjøpt den før butikken stengte på lørdag, så da blir det julegave isteden! Håper den slår like godt an her i huset! Liker så innmari godt sitatet du har i signaturen din jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1849 Del Skrevet 16. november 2005 Lille Spire vil og ha kake! (helst luftfri!) ← Sliter du med avgasser!?? Nei, skal ikke le...vet hvor fælt det er...jeg kjenner med bare så igjen! Real fisemaskin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 16. november 2005 #1850 Del Skrevet 16. november 2005 Sliter du med avgasser!?? Nei, skal ikke le...vet hvor fælt det er...jeg kjenner med bare så igjen! Real fisemaskin!!! ← Du må være snill med meg, mobbetoleransen ikke særlig høy om dagen! Neida, har vært innom apoteket i dag og gått til anskaffelse av remedier så nå blir det nok ordne på sakene tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1851 Del Skrevet 16. november 2005 Du må være snill med meg, mobbetoleransen ikke særlig høy om dagen! Neida, har vært innom apoteket i dag og gått til anskaffelse av remedier så nå blir det nok ordne på sakene tenker jeg! ← Skal være snill jeg! Jeg vet bare så altfor godt hva det er du sliter med...for ikke å snakke om hva DERE sliter med, det går jo gjerne utover våre kjære også! Hvilke remedier skal gjøre susen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 16. november 2005 #1852 Del Skrevet 16. november 2005 Hvilke remedier skal gjøre susen da? ← Svarte deg i min dagbok, men tar det her også jeg: Spurte legen når jeg var innom i dag, hennes første tips var: "GÅ, GÅ, GÅ!" Tips nr. 2 var Minifom som jeg nå prøver. Skal visst ta 2-3 dager før det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. november 2005 #1853 Del Skrevet 16. november 2005 Hei vakre blomsten! Nå har jeg fått oppdatert meg litt i dagboken din igjen, sidene fyker unna! Blir nesten misunnelig på både magen din og mannen din (altså mht kake altså!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2005 #1854 Del Skrevet 16. november 2005 Hei vennen! Så dumt at du ikke fikk tak i den spilledåsen! Hadde de det ikke i vanlig leketøysbutikk heller? Hva er det for en dum by du bor i...? Neida!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1855 Del Skrevet 16. november 2005 Hei vakre blomsten! Nå har jeg fått oppdatert meg litt i dagboken din igjen, sidene fyker unna! Blir nesten misunnelig på både magen din og mannen din (altså mht kake altså!! ) ← Næh, ble du ikke misunnelig fordi mannen er så heldig å ha meg altså!?? Hvem for en er du??? Kan sende over et stykke kake til deg også om du vil - det er skikkelig nammis! Hei vennen! Så dumt at du ikke fikk tak i den spilledåsen! Hadde de det ikke i vanlig leketøysbutikk heller? Hva er det for en dum by du bor i...? Neida!! Ha en fin kveld! Bor visst i en dum dum by jeg... Ikke noen spilledåser og ikke noe tilrettelagt yoga eller svømming. Ei heller har vi mulighet for privat UL! Jeg mener, HVA er problemet!?? Kr.sand er jo Norges 5. største by, og når til og med mindre plasser som Tønsberg og Fredrikstad har disse tilbudene, hvorfor har vi ikke det samme her nede da!? Synes det er litt rart altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2005 #1856 Del Skrevet 16. november 2005 Du må flytte til litt mere sentrale strøk her på Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. november 2005 #1857 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Innom og leser litt før jeg skal legge meg.. Klarer ikke liksom å la være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. november 2005 #1858 Del Skrevet 17. november 2005 Du må flytte til litt mere sentrale strøk her på Østlandet. ← God idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. november 2005 #1859 Del Skrevet 17. november 2005 Du må flytte til litt mere sentrale strøk her på Østlandet. ← 1 stemme fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1860 Del Skrevet 17. november 2005 Begynte med småvondt i halsen i går... Har sovet dårlig pga. sinnsykt vondt i halsen i natt... Våknet med smerter i korsryggen attåt... Ringt legen, og fått time om 40 minutter... Det er sikkert ingenting, men etter å ha hatt streptokokker en gang i året de siste tre årene, er jeg helt hysterisk! Så jeg håper ikke det er det altså - det er jo farlig for lillegutt også, dersom det er type B! Men godt jeg får kommet inn og sjekket det! Herregud, for ei tuppe jeg er...det er jo litt flaut også, for det er sikkert ingenting å bry seg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå