-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1501 Del Skrevet 4. november 2005 Takk, kjære du! Sitter her og forsøker meg på et glass Coca Cola...men det smaker IKKE godt altså! Det er så søtt og rart - jeg er jo trofast mot Pepsi Max´n jeg (en diger last jeg ikke klarer å legge av meg)!!! *ugg* Nei, jeg HAR hørt om det med Downs selv, men så sier de jo at det er én av tingene de også ser etter, og da skulle man jo tro at ordinær UL var en mulighet til å oppdage det! Men uansett, hva er egentlig oddsen??? Vi er begge 24 år, og INGEN i familien har dette "handicapet"! Vil også legge til at dette er jo noe man fint kan leve med da, mange downsbarn er jo bare heeeerlige! Men man vil jo aller aller helst ha en som er helt frisk da, på alle måter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. november 2005 #1502 Del Skrevet 4. november 2005 Lykke til på UL. Jeg misunner deg ikke nervene før, men jeg misunner deg opplevelsen når du først er igang. Men det går sikkert bra. Og likt med LT - til det motsatte er bevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. november 2005 #1503 Del Skrevet 4. november 2005 Nå må du slutte å tenke på alt som kan gå galt! Det gjør jo som regel ikke det!!! Du er vel snart avgårde nå :rosasmil: God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #1504 Del Skrevet 4. november 2005 Dette går kjempefint vet du Orkideen! Lille Noen er så perfekt som h*n kan få blitt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. november 2005 #1505 Del Skrevet 4. november 2005 Nå har du nok allerede fått se Lille Noen for første gang!! Jeg er så spent på referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. november 2005 #1506 Del Skrevet 4. november 2005 Kjære Orkideen - håper du har en fin dag! Er veldig spent på å høre om ultralydtimen deres. Uansett hvilket kjønn (selvom jeg fremdeles holder en knapp på Amelia), så er det sikkert helt sprøtt å se lille noen på et bilde for første gang! Si meg - vet alle i familiene deres og vennene deres om at du er gravid nå? Ønsker deg en super dag! Og forresten, gratulerer med jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1507 Del Skrevet 4. november 2005 Kanskje hun vet hva det blir nå???? Åhhh - jeg er såååå pent altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. november 2005 #1508 Del Skrevet 4. november 2005 iiiiiiiiiiiik! Nå vet de kjønnet på lille noen! Men de vil holde på hemmeligheten er liten stund til. Luringene V og G! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. november 2005 #1509 Del Skrevet 4. november 2005 Håper det gikk bra på ultralyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1510 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) iiiiiiiiiiiik! Nå vet de kjønnet på lille noen! Men de vil holde på hemmeligheten er liten stund til. Luringene V og G! ← Ja, de er noen luringer!!! Håper ikke vi blir holdt på pinebenken alt for lenge. Endret 4. november 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 4. november 2005 #1511 Del Skrevet 4. november 2005 Nå er jeg nysgjerrig! Håper det gikk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. november 2005 #1512 Del Skrevet 4. november 2005 iiiiiiiiiiiik! Nå vet de kjønnet på lille noen! Men de vil holde på hemmeligheten er liten stund til. Luringene V og G! ← :hoppe: Håper ikke de skal holde på hemmeligheten lenge, altså!!! :hoppe: *Dødsnysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. november 2005 #1513 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Åååååååå! Vil vite nååå!!!!! Jeg satser 50 øre og en pæreis på at det blir en jente! Men først og fremst håper jeg selvsagt at ultralyden gikk bra,og at alt er vel. Endret 4. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1514 Del Skrevet 4. november 2005 Nå må du snart komme deg inn her og fortelle oss om ultralyden - din pinebenkholder! Gleder meg til å høre ...og jeg bare vet at det er en gutt. Det har jo både jeg, Heidi og Peony sagt lenge. Og plumboen sa det jo i går Regner med at du har en helt fantastisk dag i dag! Det er jo så stort å være på ultralyd! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. november 2005 #1515 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg tror også det er gutt..... Og er det ikke da man er mest sikker på kjønn på UL? når det er gutt? Hører jo ofte at de sier: "Ja se der. Det er tydelig at det er en gutt!" Jaja, blir spennende å høre uansett hva det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #1516 Del Skrevet 4. november 2005 Nå er jeg sååååå spent altså! Hvordan gikk det Orkidéen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 4. november 2005 #1517 Del Skrevet 4. november 2005 Er sååååååå spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1518 Del Skrevet 4. november 2005 Nå lurte dere meg. Trodde Orkis hadde lagt inn innlegg nå jeg. Men ser hun er her nå! Gleder meg til hun får trykket "post innlegget" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 4. november 2005 #1519 Del Skrevet 4. november 2005 Vi får vente sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1520 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg sitter også her og venter med en utålmodig mann i stua som lurer på om jeg skal sitte på data'n i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå