-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1401 Del Skrevet 1. november 2005 Takk, jenter! Jeg synes også fargen er bare så lekker - jeg elsker jo blått, og denne er liksom litt sjøgrønn-blå... Passer jo til begge kjønn det, også er den som sagt litt nett og sporty!!! Gruegleder meg til UL jeg! Gleder meg jo veldig, men det ganger litt sånn "tenk om" i bakhodet... Men rapport loves selvsagt så fort jeg er hjemme og på nett igjen til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 1. november 2005 #1402 Del Skrevet 1. november 2005 Wow! For en lekker vogn! Skikkelig kul -og fargen var jo bare helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2005 #1403 Del Skrevet 1. november 2005 Å, så stilig vogn! Kjempelekker, og veldig bra pris også! Tenker besteforeldrene kommer til å trille stolt bortover Oslos gater med den der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. november 2005 #1404 Del Skrevet 1. november 2005 fin fin vogn! og stillig farge leste at du kan montere bag på den.. er det den samme som man monterer blant annet på den 3 X ? da blir nok "gamlinga" fornøyd tenker jeg... å ha en sånn flott vogn stående er jo ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1405 Del Skrevet 1. november 2005 Å, så gøy å få så mange positive tilbakemeldinger! Og ja, fargen ER rå - jeg ELSKER den!!! IdaH - ja, du kan bruke samme Dreami bag på Buzz som du kan på 3XL. Supert da, mtp hvis vi selv investerer i en 3XL senere, til sportsbruk her nede i sør...kjekt å ha muligheten til å bruke en eventuell bag på begge vognene! Også spiller det jo ingen trille hvilken farge vi kjøper i bag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. november 2005 #1406 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer med ny superfin barnevogn! *iler i magen min...gleder meg til det blir vår tur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. november 2005 #1407 Del Skrevet 1. november 2005 Sier det igjen, jeg - dødsfin! Du... du som maser på Heidi ang. broderiet, får vi se hvor flink du har vært på babyteppet igjen? Gleder meg til broderiet mitt kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. november 2005 #1408 Del Skrevet 1. november 2005 de vognene der er med andre ord ganske geniale da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1409 Del Skrevet 1. november 2005 Skjønninger! og i fleng til dere... Peony - klart dere skal få se underveis, men jeg har ikke sydd et sting siden fredag og mao. ikke kommet noe lenger siden sist bilde! Har derimot lekt meg litt med banner i kveld, og her er min aller første...snekret sammen akkurat nå! Ikke så veldig fornøyd, men det er en begynnelse for å finne ut hvordan alt sammen funker! Alt har jo en begynnelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #1410 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Kjempefin banner, Orkis. Ser du har riktig kjønn på babyen også. Endret 1. november 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1411 Del Skrevet 1. november 2005 Ser du har riktig kjønn på babyen også. ← Hihi...det hadde jeg ikke lagt merke til engang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2005 #1412 Del Skrevet 1. november 2005 Så utrolig fin den var! Men jeg tror du må forandre på den etter UL på fredag altså... Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1413 Del Skrevet 1. november 2005 Så utrolig fin den var! Men jeg tror du må forandre på den etter UL på fredag altså... Hihi! ← Vi får nå se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2005 #1414 Del Skrevet 1. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. november 2005 #1415 Del Skrevet 1. november 2005 Kjeeeeempe søt kul da,og en virkelig forsjell Hvordan får du til den banneren? Er ikke så aktiv her inne i dagboken di lenger jeg,passer meg litt for og bli verpesyk Har to små tett fra før,og hvet jeg skal ha en til,emn bare ikke nå,vil planlegg denne og virkelig nyyyte å gå gravid en siste gang Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1416 Del Skrevet 1. november 2005 Kjeeeeempe søt kul da,og en virkelig forsjell Hvordan får du til den banneren? Er ikke så aktiv her inne i dagboken di lenger jeg,passer meg litt for og bli verpesyk Har to små tett fra før,og hvet jeg skal ha en til,emn bare ikke nå,vil planlegg denne og virkelig nyyyte å gå gravid en siste gang Ha en fin kveld ← Det var LaTraviata som ga meg en eminent link: Mal til banner Der står alt du trenger å vite! Skjønner godt du ikke er så aktiv jeg, selv rekker jeg heller ikke innom alle hver dag...også hvis du blir så babysyk så! Men tid er det dere planlegger sistemann da? Uansett er det jo koselig du titter innom, om enn bare en gang i blant! --- Lagde en banner til jeg... Blir liksom ikke heeelt fornøyd, men det er artig å leke seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2005 #1417 Del Skrevet 1. november 2005 Kjempefin den også! Det er artig å leke seg! Dette er vel en av grunnene til at jeg sitter her og koser meg mens jeg egentlig burde rydde, ordne og legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1418 Del Skrevet 1. november 2005 ...og en til! Noen som forresten har noen gode tips? Til tekst og utforming?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1419 Del Skrevet 1. november 2005 Kjempefin den også! Det er artig å leke seg! Dette er vel en av grunnene til at jeg sitter her og koser meg mens jeg egentlig burde rydde, ordne og legge meg... ← Da er vi to...og som du ser så har jeg nå fått dilla...og det er DIN skyld! Heh, neeeeida! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #1420 Del Skrevet 2. november 2005 Rå-tøff vogn!!!! Slik vil eg også ha!!! Hehe.... Stilige banner også forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå