-TeddyToria- Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #1381 Del Skrevet 31. oktober 2005 Søtnoser... Jeg tok en pause i helgen ja... Hele lørdagen gikk det jo i ett sett, og jeg var helt kake da jeg tok kvelden rundt midnatt. En stakkars gravid hadde skreket seg hes under fotballkampen og ellers gått og stått altfor mye! Det var trist at seier´n glapp på lørdag, meeen jeg er stolt av gutta jeg - rett opp til sølv etter opprykk til ligaen, ikke værst bare det! Fiiine gutta! Neste år skal vi ta dem alle sammen! Men nok om det! I går hadde jeg hormonproblemer så det holdt. Dagen startet dårlig med oppkast (første gangen ila. svangerskapet *bank i bordet*) og jeg ble i generelt dårlig humør av det. Så samlet jeg kake og gjorde meg til slutt i stand til å gå på bursdagsmiddag til svigermor som fylte år på fredag. Men så ble jeg av en eller annen grunn så stressa at jeg ikke fikk på meg linser, samtidig som jeg likesom hentet meg inn etter å ha hengt over doskålen. Så fikk mannen gjennomgå, og da han kalte meg et hespetre (ja, jeg VAR jo det), rant det helt over. Jeg ble hysterisk... Hylte og skreik og grein, og kylte kaken i gulvet! Trenger jeg å si annet enn at det ikke ble noen bursdag og en særdeles dårlig søndag!?? Det værste var jo at jeg hele tiden skjønte at jeg var på bærtur, totalt ute på viddene - barnslig så det holdt...men jeg klarte virkelig ikke å styre meg! Skikkelig en sånn "ut-a-mæ-sjæl-åpplevelse"!!! Men jeg klarte å vifte litt med det hvite flagget til slutt da , og eglet meg inn på mannen da vi la oss! Så ble det nå litt kos allikevel! Ellers har vi det bra, og alt er fint nå - mannen er jo bare snill han altså, men noen ganger takler jeg bare ikke den "ikke prate til meg" greia han har, når han selvsagt vet at alt han sier blir feil i mine øyne! :grine2: Så han er jo smart, det er bare det at ingenting blir bra nok for meg... Nok om dét også! I dag våknet jeg, og hadde en super oppblåst mage, og tenkte jeg måtte tømme blæren. Gjorde det, og la meg igjen for å kjenne etter, som "alltid"...og vet dere, magen ble liksom ikke noe mindre, slik den har pleid. Og det fortjente et bilde! Så her kommer et nytt, liggende magebilde, bare fire dager etter det forrige - og man ser da forskjell!!!?!? 18+4 Dere får sammenligne med det forrige bilde da... Derimot er ikke forskjellen synlig når jeg står, så et nytt, stående magebilde venter jeg med! Og VET dere... I natt, søvnløs som jeg var en liten stund, så kjente jeg spark på UTSIDEN!!! Lå med hånden på magen, og plutselig liksom hoppet den, fordi en freidig liten sak sparket fra seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 31. oktober 2005 #1382 Del Skrevet 31. oktober 2005 Uff, jeg må bare litt av bildet jeg får i hodet mitt av deg som kyler kaken i gulvet... Selv om det sikkert ikke var noe morsomt når det skjedde! Men du har jo en god grunn til å ha herjende hormoner - jeg vet ikke helt hva jeg har å skylde på når temperamentet mitt går til himmels Fiiine magen - man ser helt klart en liten forskjell - verdens søteste lille bul. Tenk at inni der så bor Lille Noen! Det er kjemperart og fint å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. oktober 2005 #1383 Del Skrevet 31. oktober 2005 Huff, godt man kan skylde på hormonene!! Nydelig mage altså! Og den har helt klart vokst siden sist! Koselig å ha deg tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #1384 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ser deg godt for meg Orkis. Det er virkelig ille når man innerst inne vet at man oppfører seg helt irrasjonelt men alikvel klarere man ikke å stoppe. Godt dere ble så fort venner igjen da. Jeg syns også at du har fått en mye tydeliger liten kul på magen. Spennende når man kjenner spark på utsiden også da. Jeg tror det var i dagboken til Martha Stewart at man anbefalte å drikke litt cola før UL for da sprella visst nok babyen litt ekstra og man var sikrer på å se den lille. Nå er det ikke mange dagene igjen til vi forhåpentligvis får vite kjønnet på det lille nurket ditt. Gleder meg jeg altså. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #1385 Del Skrevet 31. oktober 2005 Oi oi oi...ja, bare le dere... Jeg må nesten til å le selv, for når jeg ser tilbake på det nå så var jeg jo hinsides all fornuft i går, og blir litt bare av å tenke på det. Men så er det jo det at det er alvorlig og fælt nok når det står på, det er helt sikkert. Har ikke hulket så mye siden jeg var unge jeg tror jeg - krokodille tårer, fullstendig oppløst! Jaja, sånn går det når man er gravid og nærtagen! :grine2: *stolt av bulen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. oktober 2005 #1386 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja, er det ikke pyton når man er helt hysterisk og skjønner det sjøl men ikke kan gjøre noe med det? Jeg hadde også et sånt anfall i går. Godt at dere blei venner igjen fort... Hehe, det er ikke bare vi som går igjennom påkjenninger i svangerskapet... Mennene får også gjennomgå! Det virker som om mannen din også er en bra fyr! Vi er heldige!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #1387 Del Skrevet 31. oktober 2005 For ein NYYYYYYYYYYYYYDELEG kul du har fått!!!!!!! *smile* Syns forresten du er ganske så skjønn altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 31. oktober 2005 #1388 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei på deg!!! Vil gi deg en stooooor . Ikke enkelt med disse hormonene som farer som Formel 1 rundt i kroppen. Har selv ikke merket noe til de, men regner med at de kommer. Kanskje før jeg klarer å si kake. Så fin kul på magen du har fått. Jeg kan se tydelig forskjell. Og så morro og kjenne babyen også på utsiden. Håper du har hatt en fin dag. Og ønsker deg en fin tirsdag med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. oktober 2005 #1389 Del Skrevet 31. oktober 2005 Utrolig bra kakehistorie! Hihihihi! Jeg blir så sjelden sånn, at når det først skjer, blir jeg så skremt av meg selv og hva jeg kan få til å tenke av mystisk logikk... Milde himmel. Håper det ikke tar seg opp, stakkars mannen er jo ikke vant til sånt. :grine2: Synes det hørtes lurt ut med en nettfri helg - det stjeler fort mye tid! Hva skal lille Noen hete, forresten? Noen plan? (En Noen-plan? Haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. oktober 2005 #1390 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jaja, sånn går det når man er gravid og nærtagen! :grine2: ← Man må ikke være gravid for å oppføre seg sånn altså Åhhh,fine magen da! Ser jo tydelig forskjell fra forrige bilde. Og så har du kjent spark fra utsiden fra Mrs.Potter (som er littegranne misunnelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 1. november 2005 #1391 Del Skrevet 1. november 2005 Oi, her høres det ut som hormonene har sin effekt... skjønner at ikke det er morsomt. Må jo være litt rart for mannen din også... Veldig søt mage! Nå ser man jo virkelig at det er noe der inne... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. november 2005 #1392 Del Skrevet 1. november 2005 Ønsker deg en god dag Orkis! Tenk, nå er det alt november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2005 #1393 Del Skrevet 1. november 2005 Hei Orkidéen! For en fin kul på magen din nå! All grunn til å være kry av den! Tenk at der inne svømmer Lille Noen rundt da! :grine2: Det kan være ille når hormonene herjer verst med oss gravide, det går som regel ut over de nærmeste (les mannen...) Bra at dere ble venner igjen da! Ønsker deg en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. november 2005 #1394 Del Skrevet 1. november 2005 Skjønner ikke helt hvorfor jeg plutselig ahr havnet på disse gravid-dagbøkene... Og en ting er sikkert - mindre babysyk blir man hvertfall ikke Så spennende å lese om erfaringer i forbindelse med svangerskapet da. Lurer på hvordan hormonene en gang i fremtiden skal herje med meg jeg... :klø: Ille nok med pms-en jeg har fra før... Nok om meg. Har jo fått med meg at du har visitert litt inne på bryllupssidene, og nå er du altså gravid. Og det er da vel hyggelig Lykke til på UL da, skal se om jeg komemr meg gjennom alle sidene dine, men det blir ikke nå med en gang altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1395 Del Skrevet 1. november 2005 Lille Noen har fått sin første vogn!!! *s* Kjøpte en Quinny Buzz for 2 000,- i dag, ny i sommer og kun brukt et par ganger. Var hos selger og så på den i kveld, og slo til. Så nå står vognen her i stuen! Dette blir da "andrevognen" som mamma og pappa skal ha i Oslo. Den er jo vendbar begge veier, med liggestilling ++ Fikk med regntrekk og kalesje også! Perfekt byvogn for gira besteforeldre! Likte fargen så godt også (blue mist), og i tillegg er det jo helt supert at vi evt. kan kjøpe bag til vognen, slik at den evt. kan brukes som vogn til nyfødt! Slik ser den ut, uten kalesje og forovervendt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. november 2005 #1396 Del Skrevet 1. november 2005 Åååååååååå - den var fiiiiiiiin! *misunnelig* Og for en pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1397 Del Skrevet 1. november 2005 Legger ved egne bilder tatt også jeg...er jo så kry! --- Takk, Peony-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1398 Del Skrevet 1. november 2005 Og prisen er helt kjempe mtp. at vognen koster 4 500,- i butikk, uten stellevesken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #1399 Del Skrevet 1. november 2005 Grattis med vogn, Orkis. Den var kjempefin, ser tøff og sporty ut og lekker farge. Forøvrig så gleder jeg meg kjempemye til du skal på UL til fredag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. november 2005 #1400 Del Skrevet 1. november 2005 Grattis med vogn Lille Noen!! Den så veldig sporty og stilig ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå